{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Død vw tdi motor

6.217 visninger | Oprettet:

Død vw tdi motor 170 hk 2.0 tdi

Nr1
Nr1
Mand | 42 år | Oprettet: 4. okt 2007


Kommentér på:
Død vw tdi motor
  •   13. feb 2012 fabriksny vw er der 2 års garanti på .

  •   13. feb 2012 Morten H

    på billedet er det da både bundkar og siden af blokken? smiley


  •   17. aug 2011 vi har også haft en del problemer med de 2.0 TDI motore...

    det eneste rigtige er 1.9 TDI, de holder sku


  •   16. jan 2008 mr. geladen

    nu tænker jeg som på denne bil, hvor den er inde for at få lavet nogle små ting (måske et lille service med olie, lys og sådanne ting) og bilen IKKE! havde mislyde da den kom til værkstedet, hvis så mekanikeren tager en tur i bilen og den brækker sig på sådan en måde her, uden at der har været tegn der omkring, og bilen ellers har fået lavet service...
    hvem står så med regningen... for har faktisk tit tænkt over det.

    for skete det med min bil mens den var hos mekaniker så ville jeg kræve at de betalt da det skete mens bilen var i deres varetægt og da der ingen tegn var på at der var noget galt med motoren før den blev leveret hos dem...

    b4andit

    man kan nogle gange undre sig over den måde det bliver kørt på... en a mine venner købte en fabriks ny altea. læste lidt i de papir han fik på den og blev da chokeret da jeg læste at hvis motoren efter XXXX antal km stod a. så stod han med en selvrisiko på XXXX antal kr. kan ikke lige huske km eller kr. men syndes ikke at det var ret meget den skulle køre før de fraskrev sig ansvaret (stortset)..


  •   16. jan 2008 man kan sige, hvis en - kommer og klager over lyde fra sin motor af - og det blir oplyst til aut. værksted, og bilen bliver holdt der.. - og går i stykker udover garantien - er der noget med noget kullance værk, - fordi de har været oplyst om et evt. problem.. bare ikke fundet det.. så er det nogen gange, værksted, / importøren dækker noget af det.

  •   16. jan 2008 hvis bilen er udover garanti ca 3 år mener jeg.. så er det på ejerens regning.. denne bil er knap 1 år gl.. taxa

  •   16. jan 2008 okay... jeg tænkr også på hvis det var en "ældre" bil.. som fra 2000 eller sådan hvor det skete ved?...

  •   16. jan 2008 Det er VW tyskland der betaler for ny motor + arbejdsløn og div. fuld forsikring.

    men motor kommer i dele, så man skal selv samle og flytte ting over, der var nyt topstykke med også, komplet ny motor, bare i dele...


  •   16. jan 2008 hmm.. ved sådan et uheld der.. er der så ejer eller værksted der skal betale?.. jeg vil da mene værksted?... nogle der ved nærmer omkring dette?

  •   16. jan 2008 har set nogen stykker efterhånden
    den her stod på værksted, og havde fået lavet nogen småting, da mekaniker køre ud for at prøve køre, syntes han den skrallere lyder mærkeligt, han sidder og gasser lidt forsigtigt op, for at lokalisere lyden, .. så siger det bare CrunCH!... hørte en helt ny kørt 8 km, - gøre det samme, den satte sig dog bare, dvs. ingen huller.. men den var helt ny, da den begyndte at banke i bundlejer..

    motor, dsg, gearkasser, svinghjul, mv.. det er rutine arbejde vw skrammel..


  •   16. jan 2008 Hvordan døde den?

  •   16. jan 2008 der er jo også hul i blokken her

  •   16. jan 2008 PS den slog så bare ikke hul i bundkaret men selve blokken hehe.

  •   16. jan 2008 Lige præcis det der, skete også med min kammerats pug. 106 med Turbo, std. Plejlstænger det holder ikke lige til 260 hk hehe smiley

  •   16. jan 2008 lidt kemiskmetal så er den i vinker eller ikke!!

  •   16. jan 2008 Man får hva man betaler for (:

  •   16. jan 2008 den har da rigtig hygget sig.. haha... lidt gaffa og noget lim så køre den jo igen smiley

Annonce