Renovering af 323F
955 visninger
|
Oprettet:
Købte denne Mazda i Starten af Januar 2012. Bilen havde stået stille i næsten 2 år. Bilen blev solgt som ''bil til dele'' da der ikke var syn på, og bilen ej kunne starte.
Jeg købt en skadet tysk Mazda, som jeg tog delene fra, så jeg kunne få en god bil.
Skiftede : Motor, Gearkasse, trækaksler, køler, bagbremser, komplet udstødning, komplet undervogn, komplet kabine (gulvtæppe + instrumentbord + sæder + rat + airbags + seler osv) Afdrejede de forreste bremser og skiftede bagklappen. Der var også en del rust arbejde, men bilen blev nysynet 4 april og er solgt igen. Alle dele kom fra en bil der kun havde kørt 100.000km, mned fuld servicebog.
Til syn blev der fundet nogle små fejl, men er der self. rettet op på. Hvis man slår bilen op, vel man se km tal ikke passer, det er nye ejer self. klar over ! Speedoemeter blev skiftet sammen med resten.
Jeg købt en skadet tysk Mazda, som jeg tog delene fra, så jeg kunne få en god bil.
Skiftede : Motor, Gearkasse, trækaksler, køler, bagbremser, komplet udstødning, komplet undervogn, komplet kabine (gulvtæppe + instrumentbord + sæder + rat + airbags + seler osv) Afdrejede de forreste bremser og skiftede bagklappen. Der var også en del rust arbejde, men bilen blev nysynet 4 april og er solgt igen. Alle dele kom fra en bil der kun havde kørt 100.000km, mned fuld servicebog.
Til syn blev der fundet nogle små fejl, men er der self. rettet op på. Hvis man slår bilen op, vel man se km tal ikke passer, det er nye ejer self. klar over ! Speedoemeter blev skiftet sammen med resten.
Renovering af 323F
Der er endnu ikke skrevet kommentarer