Xr4i med Dohc tank+pumpe {{forumTopicSubject}}
Hey.
Jeg har min ellers std. Xr4i hvor jeg har taget den originale externe benzinpumpe af samt tank og erstattet med en DOHC hvor pumpen sidder i tanken, for at slippe for en tæret tank, samt slippe for at den løber tør for benzin når jeg drifter mod højre da al benzinen render fra studsen i siden af den gamle tank
Men anyways.
Har som sagt skiftet den her i vinter hvor bilen ikke har fået mere pedal end til at komme ind/ud af garage et par gange.
Efter jeg skiftede tanken og bypassede den originale pumpe samt, hvad der ligner en tændspole i størrelsen, så har den ikke villet andet end kun gå tomgang og ikke tage gassen.
Tænkte det var en benzintryksregulator jeg pillede af sammen med den gamle pumpe, så jeg smed en på returløbet i motorrummet (justerbar http://www.au2style.dk/benzintryksregulator-med-ur-pi-2258.html?image=1&osCsid=0roev53e1375thfc4ehdn9gho6 som jeg fik med min Twinturbo motor) for sat hjælpe på problemet.
Men det hjalp egentlig ikke, men jeg fandt så ud af at gasspjælds"klappen" i selv indstprøjtningen enten hænger eller ikke bliver suget op.
Hjælper jeg den op med en hånd når jeg gir gas tager den omdrejninger som den racer den skal være
Men ikke hvis jeg giver gas kun med speeder, så skal jeg "pumpe" den op i omdrejninger.
Jeg kan umiddelbart meget nemt skubbe den op med hånden, men der er lidt modtryk som hvis man pumper på eks. benzin"pumpe" til en båd eller lignenden hvis i kan følge mig.
Har klappen simpelthen bare sat sig fast, eller skal det mekaniske Xr4I indsprøjtningssystem ha benzintryksregulatoren på fødesiden af benzinsystemet for ikke at lave for meget tryk til klappen eller hvad var det jeg pillede af sammen med pumpen under reservehjulsbrønden?
Håber i kan hjælpemig til at blive klar til sæsonen
mar 2005
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.470
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
mar 2005
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.470
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Det viste sig dog at være brændstofpumpen der var vag.
Men det sku den her ikke være, da den kommer fra en bil der kørte inden den blev hugget op.
Xr4i med Dohc tank+pumpe
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside