{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af alfa 156
  • #1   11. dec 2011 rust, de ruster for et godt ord:)

  • #2   11. dec 2011 RUST og atter RUST

    Hele bunden ruster væk under fødderne på dig .


  • #3   11. dec 2011 Rust Rust og Rust og at Fjederskålende på bagstøddæmperne ikke er ved at ruste at for så fare fjeder osv. ned i dækket

  • #4   11. dec 2011 lyder sku da ikke godt med alt det rust

  • #5   11. dec 2011 mærket er lige kåret til det mest ringe ifølge den store engelske which undersøgelse

  • #6   11. dec 2011 nej jeg holder mig også al tid langt væk fra en 156

  • #7   11. dec 2011 Det kommer også lidt an på årg. Før 2000/2001 kunne de godt være slemme. Jeg har en fra 02 som er passet på og det er også meget vigtig for en alfa. Hvis det er en TS så er knastforstiller også en ting du skal lytte efter.

  • #8   11. dec 2011 T. spark motoren har det med at drille også er det pisse dyrt at lave...

    ellers nogen fine biler... de kører som meget godt...


  • #9   11. dec 2011 Så er det heller ikke værre.. Gå efter en der er undervognsbehandlet jævnligt og med fuld service.. Det gode ved alfa 156 er at alle de der aldrig har ejet en spreder så mange skrælhistorier at man får sindssygt meget for pengene. Når du har købt den så sørg for at Tandrem bliver skiftet indenfor 3år/80.000 km, og tjek olie når du tanker.. De fleste drikker lidt, men det er jo nemt lige at kontrollere og toppe op. Helt klar den bedst kørende vogn i sin prisklasse! Vh Maigaard ejer af 2.0 ts og tidligere ejer af 2.5 v6

  • #10   11. dec 2011 De ruster i en uhyggelig grad man ikke tror på før man har set det. Men kun i undervognen. Og den originale gummihud gemmer som regl på rigtigt meget.

  • #11   11. dec 2011 har haft 5 stk og de ruster ikke mere en gennemsnittet, men vær omhyggelig uanset hvilken bil du skal ud og kikke efter når den har nogle år og km på bagen...

    Og som altid er der massere af meninger om alfa romeo gerne fra folk som aldrig selv har haft en men som kender en hvis fætters mosters ven har haft en som blev leveret rusten og ikke kunne starte. ;o)...


  • #12   12. dec 2011 Jeg vil nu også godt tilslutte mig morten og tilføje at jeg har haft vw af samme årg som var væsentlig mere rusten end mine alfaer .

  • #13   26. dec 2011 har været ejer af 156 årg 2000 og 156 årg slut 97 begge med 2.0ts maskiner og har været ejer af 156 2.5 v6.. rust i undervogn er typisk på dem, ellers urolig tomgang ved nedbremsning (luftmassemåler) eller tomgangsregulator. mine ene 156er der havde gået 188.000 begyndte at bruge vand, og da jeg rev toppen af den var både pakning og topstykke ædt op ka være at væsken var blevet aktiv og ædt sig igennem pakningen. tidligere ts maskiner så som 8v med kædetrukkne knaster havde lidt gearkasse problemer hvor syncroerne blev dårlige så man tit i alfa 75 dog noget jeg ikke har oplevet i mine 156ere endnu.
    i de år jeg har kørt alfa 156 har jeg skiftet følgende. tændspoler toppakning luftmassemåler tomgangsregulator bærearme kaliber bag svejset sindsygt meget rust termostat pærer i speedometer og til varmereguleringen nulstillet fejl bundkar da folk overspænder gevindet ved bundprop, der er sikkert en masse endnu.. 2.0ts køre ikke ret langt pr ltr, faktisk kørte min 2.5 v6er ret det samme. Man skal selv kunne skrue hvis man ønsker at køre 156 kan man ikke det så la heller være med at købe sådanne en.. og MÅ du bare eje en 156er, så køb den i v6 med busso motor, de holder noget bedre. men vær forberdt på en vægtafgift der hedder 7200årlig. men heller betale det frem for at skrue på en dyr twinspasser.. har altid kørt alfa, og det vil jeg blive ved med at gøre.. og ja det har kostet mig en del penge..
    held og lykke med din søgen, smid heller lidt mere og køb din en lækker v6er


Kommentér på:
køb af alfa 156

Annonce