1.399 visninger
|
Oprettet:
1.8t (VAG) motorproblem {{forumTopicSubject}}
Jeg har et underligt problem med min bil.
Hvis man lister afsted kan man godt få den op i omdr/fart/tryk, men hvis man er lidt mere ivrig med pedalen gå det galt.
Det samme sker også når man trykker til den i frigear:
Den får svært ved at tage omdr. og motorlyden ændre sig markant. Lyden er dyb og hul.
Motor: APX 225hk
Skiftet: LMM, Tændrør, tændspoler.
Testet: Benzintryk ved dysebro, utætheder i vacuum/boost systemt. utætheder i udstødningssystem (manifold/turbo/forrør), lambdasensor. Ingen fejl i VCDS / Bosch tester.
Værkstedet er ved at give op. Nogen gode ideer?
jun 2004
Følger: 28 Følgere: 23 Emner: 43 Svar: 319
Har selv prøvet det på min gamle 1.8T. Ellers kan det være njk njg eller hva den ventil nu hedder?
nov 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Biler: 1 Emner: 177 Svar: 2.238
okt 2008
Følger: 57 Følgere: 49 Biler: 2 Emner: 903 Svar: 2.887
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 111 Svar: 526
Bilen har kørt fint i nuværende opsætning længe.
Den kører med stock filterbox (kn boxfilter og større snorkel)
LMM huset er et originalt bosch med "flow straightener" gitter.
Bilen er kørt ind af RH-Motorsport
Der er ingen N75 ventil (EBoost2 og den styrer trykket perfekt)
1.8t (VAG) motorproblem