Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Tandremsinterval Ford Fiesta 1.0 xmja Hvad er tandremsinterval på en Ford Fiesta 1.0 65hk motorkode xmja. Der står intet i bogen.
Teknik
Oprettet:
i går
Visninger:
119
Pyntelister/ trim Hej gutter og gutinder. Jeg har en Volvo XC60'er, hvor pyntelisterne under dørene og kofangerne, er lidt matte og kede...
Teknik
Oprettet:
i går
Visninger:
102
C3 Hej. Jeg har haft motorfejl, hvor det har vist sig at været fejl på gashåndtaget. 2 gange er softwaren blevet nulstill...
Teknik
Oprettet:
i går
Visninger:
128
veteran syn hej bg jeg skal nok ud og se på en fiat punto fra 1995, men er indreg den 14/7-95 kan man veteran syne den nu så den ha...
Teknik
Oprettet:
29. mar
Visninger:
300
pris på kædeskift hej bg jeg skal ud og se på en dacia duster 1.2 benzin fra 2014 som har kørt 167000 km han siger at kæden skal skiftes...
Teknik
Oprettet:
28. mar
Visninger:
264
Aircondition, utæt? Hej. Jeg fik lavet aircon service her sidste sommer, og efter et par uger, var der ikke mere væske på. Jeg gik til ...
Teknik
Oprettet:
26. mar
Visninger:
385
Bremser Har lige købt en ford ka 1,2 . Der er kommet fejl på bremsen kan træde pedal i bund uden nogen virkning, Kender ikke ti...
Teknik
Oprettet:
25. mar
Visninger:
314
DE-linser? Min far har købt nogle andre forlygter til sin VW Passat R. Men de giver ikke ordentligt lys.. Hvilke pærer bruger i ti...
Teknik
Oprettet:
25. mar
Visninger:
386
passat driller efter oile skift hej jeg har en passat 1,4tsi 160hk fra 2012. jeg har lige skifte olie og oliefilter på den, men da jeg skulle køre e...
Teknik
Oprettet:
24. mar
Visninger:
591
BMW F11 aut. gear (giver et ryk i første gear) BMW f11 fra 2011 Giver et ryk 2 sekunder efter man går ind i D Når man køre og sænker farten igen, så den går 1 gea...
Teknik
Oprettet:
22. mar
Visninger:
422
Fælg God aften herinde.. Har en Mercedes w202 C 180. Årg 1995.. Har kig på nogle fælge, han skriver de har siddet på en w204...
Teknik
Oprettet:
20. mar
Visninger:
395
Seat leon 1,5 TSI 130HK årg 2018 Tandremskift Hi alle i dejlige kloge hoveder. Jeg har kig på en sådan bil jeg vil købe,men..... Jeg kan ikke finde ud af det med t...
Teknik
Oprettet:
17. mar
Visninger:
566
Blinklys relæ Jeg har en Kia ceed 2007 Når lyset er tændt lyser blinklysene i højre side Er lyset er slukket kan den godt blinke t...
Teknik
Oprettet:
15. mar
Visninger:
597
Aflæs steler (produktionsår) Hej... Jeg har købt en ny bil, men jeg er i tvivl om, jeg har købt katten i sækken. Det er en Hyundai. Hvordan læse...
Teknik
Oprettet:
13. mar
Visninger:
444
Skift tandrem efter hvor mange år? Hej med jer Sidste år overtog jeg en VW Polo 1,2 TSI 2016 efter min svigerfar. Da jeg fik bilen havde den kun kørt 59....
Teknik
Oprettet:
12. mar
Visninger:
618
Gearkasse. Halløj ?? Har et spørgsmål og håber lidt at få lidt hjælp herinde. Har en Kia Soul 1,6 diesel fra 2010 og vil gerne l...
Teknik
Oprettet:
9. mar
Visninger:
685
Hyundai i10 bremser skævt, abs fejl Hyundai i10 fra 2016. Trækker til højre ved opbremsning, aktiverer nogengange abs unødigt, taber nogengange tryk i brem...
Teknik
Oprettet:
8. mar
Visninger:
659
Led lys på trailer. Hej. Har en Suzuki Baleno årg.2016 og en ældre trailer, er det muligt at montere led lys på traileren og vil det virke...
Teknik
Oprettet:
7. mar
Visninger:
685
Hjælp Elrude virker ikke Hjælp! Min elruder virker ikke! Jeg har en Skoda Roomster 1,6 benzin Elruderne virker ikke, men når jeg tager ...
Teknik
Oprettet:
4. mar
Visninger:
623
Blød bremsepedal? Hej i forummet Ifm. syn af min Aygo fra 2015 konstaterede de skævbremsning på 2. akslen. Jeg fik skildt de bagerste...
Teknik
Oprettet:
4. mar
Visninger:
851

Annonce