{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondeo 2.0 tdci nul effekt?
  • #2   24. jan 2015 Hvornår er den fra?

• #3   24. jan 2015 2001

• #4   24. jan 2015 Så er det ikke en PSA motor der sidder i den. Men den model har en svaghed med at dyserne stopper til og bliver ødelagt med pga at pumpen i tanken går i stykker og laver spåner. Prøv lige at afmontere brændstoffilteret i motorrummet og se om der er spåner i. Du kan se det ved at lyse ned i brændstoffet. Der vil være en helvedes masse bitte små spåner. Hvis dette er tilfældet skal der ny pumpe og tank samt dyser til. Hvis brændstoffet er helt rent skal dyserne højst sandsynligt udskiftes og i begge tilfælde selvfølgelig et nyt brændstoffilter. ingen af disse tilfælde er billige.

• #5   25. jan 2015 Jeg har tjekket map sensor via computer og den er god nok den står på 101 kpa i tomgang og stiger så når man giver den gas, EGR ventil har jeg renset, men egr ventilen er lukket til med en svejset plade.
    jeg har idag kørt hjem fra kalundborg vestsjælland den er steget i topfart 170 før kunne den ikke mere end 140 og det tog sin tid, og i hver gear kunne den ikke komme over 3200 omd. nu kan den næsten nå de 4000 i alle gear + den accelerere lidt hurtigere men stadig ikke godt nok

• #6   25. jan 2015 vil lige sige at bilen har kørt 278000 km, og jeg har kun haft bilen i en uge, jeg har skiftet olie og oliefilter på den, jeg har givet den bell add servicerens,

• #7   25. jan 2015 kan det være et tilstoppet rør ? fordi motor lyder fint og turbo yder også okay

• #8   25. jan 2015 står tandrem /tænding (hvis den er justerbar) ordentligt?

Kommentér på:
Mondeo 2.0 tdci nul effekt?

Annonce