{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Lene A
Lene A
Tilmeldt:
6. maj 2018
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Kia Picanto 1.0 , 2006 - spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har idag bemærket, at hver gang bil døren åbnes, så bipper den - og det er både med og uden nøgle i tænding ?? kan jeg fjerne det, på en måde? For det da til at blive idiot over, at sgu hører på bip-bip-bip bare fordi jeg lige åbner den og skal sætte mig ind, eller tage noget i bilen.. ??

Og et andet spørgsmål, må bilen godt være lidt “stiv i kroppen” når man lige starter med at kører , og så holder det op, når den har kørt 3-5min ca.. Den har holdt stille i ca 3 måneder, købte den igår ??
Har styr på bremserne, efter at have holdt stille.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia Picanto 1.0 , 2006 - spørgsmål
  • #1   25. aug 2022 Hvis lyskontakten står på on, så kan det være derfor den bipper, hvordan opfører den sig når den er "stiv i kroppen" og er det kun den ene gang eller er det hver gang den opfører sig sådan efter du har startet bilen?

  • #2   25. aug 2022 de bipper også hvis tågelys kontakten er slået til, så vil den bippe når nøglen er taget ud også

  • Lene A
    Lene A Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   25. aug 2022 Torpedo;

    Jeg hentede bilen igår, og den gør det hvis den har stået halv dag/natten over, og så stopper det kort tid efter (stivheden)..

    Angående lyskontakt - har sgu da nok fået det slået til, da jeg rodet med anlægget og de kontakter.. Det går jeg da lige ned og tjekker ??


  • #4   25. aug 2022 Hvordan oplever du "stivheden" når du kører, er det når du kører over bump eller når du drejer rattet, er det selvopretningen eller hvad og hvordan opfører den sig når den bliver "blød"

  • Lene A
    Lene A Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   26. aug 2022 Torpedo

    Det er over blød kantsten, du ved de lille skråning der går ned, når man skal ud på vejen.
    Og er kun i bag at den siger noget, den enkelte gang, når jeg skal ud fra p-pladsen.. Derefter siger den ingenting ???????


  • #6   26. aug 2022 Enten så rammer bagenden kantstenen, eller også så er det måske din krængningsstabilisator eller en forbindelsstang der siger lyde

Kommentér på:
Kia Picanto 1.0 , 2006 - spørgsmål

Annonce