{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Bilforsikring? {{forumTopicSubject}}

Goddav, jeg ville høre jer hvor man kan få den billigste forsikring?
Jeg har Undo på min bmw ligenu, og har haft det i over et år.
Men nu lukker de ned.
På nettet kan jeg kun finde til dobbelt så meget. Jeg har også prøvet at ringe rundt. Men jeg er 19 år, en BMW og en Mercedes...
Kan det være rigtigt at der er intet anstændigt firma der ikke absolut skal tage r**en på en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilforsikring?
  • #1   29. apr Der er nok en grund til at un do ikke fortsætter, det er Tryg der står bag, og de fleste får jo forsalg til en ny forsikring.
    19 år med Mercedes og BMW, den bliver ikke nem at gøre billig.
    Der er jo ingen særlig anciennitet eller andre forsikringer at handle med.

    Går ud fra at find forsikring osv. er afsøgt.


  • #2   29. apr Prøv Alm brand, hvis du ikke allerede har det.

  • #3   29. apr Det er jo alt sammen en kalkyle… faktum er bare at dyre hurtige biler og unge mænd er dyrest at forsikre.

    Man kan så spørge sig selv, har man virkelig brug for både at have en mercedes og bmw som 19 årig(du kan vel maks køre én bil ad gangen?) og har man vitterligt brug for det… så må man jeg bare betale hvad det koster:-) det virker jo ikke ligefrem fordi det er knaster du mangler.

    Da jeg i sin tid skulle forsikre min A8 kunne den ikke forsikres for under 40.000 kr om året for en kasko(andre selvskaber ville ikke røre den med en ildtang) der valgte jeg simplethen at lade min far står som ejer og forsikrings tager og så mig som bruger. Jeg var på det tidspunkt 32 år… men nægtede simpelthen at give 40.000 for noget min far kunne få for 6.500)

    Jeg fik optjent ancinittet og kunne efter 5 år forsikre den for 8.500 - jeg gad ikke at spekulere i lovligheden i det, jeg vidste at jeg ikke kørte som en 19 årig:-)

    Med til historien var at jeg købte den A8 i 2010 for 75.000 - så 40.000 i forsikring om året var jo en joke

    Jeg blev kun stoppet én gang af politiet i den A8 i de 7 års ejerskab…


  • #4   30. apr Måske Runa eller fdm forsikring. Men det er jo dyrt med din alder/anciennitet og de biler du har smiley Det er der jo en grund smiley

  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 22 Svar: 113
    #6   30. apr Sælg den ene og "nøjes" med den, du er mest glad for. smiley
    Det er alderen, som er voldsomt udslagsgivende for prisen.
    Da alle i "lømmel alderen" laver flest ulykker osv. smiley


  • #7   3. maj TJM og Gjensidige er billige med de taliban taxaer

  • #8   i går kl. 18:59 Tak for alt jeres input:-)
    Det lykkedes til sidst at finde noget, Ida Forsikring viste sig at værd billigst. Men stadig dyrt, men sådan er livet bare...
    Grunden til at jeg har to, er at min E34 ikke ligefrem ville være nem at sælge, det er en specialudgave 1 ud af 2000 bygget. Og jeg har selv hovedrenoveret motoren på den. Så det er ikke en bil jeg vil sælge til enhver eller hvilken som helst pris.
    Minus'et ved den er at den sluger en del benzin, og jeg kører rigtigt langt på arbejde.
    Det er synd den kører så meget, og dyrt.
    Mercedes'en var en handel jeg ikke kunne sige nej til, en ven der havde haft den i mange år der skulle have ny bil.
    Den kører mere end dobbelt så langt på literen, er dobbelt så hurtig plus kvalitet og komfort er stadig i top.
    Så jeg kom til konklusionen jeg måtte beholde begge to.
    Selvom det måske ikke er finansielt smart på lærlingeløn...


  • #9   i går kl. 19:12 ?? hvordan dælen er du kommet ind i IDA?
    Det er ingeniørens forsikring der forudsætter du er ingeniør.
    Om du kan få en fordel under studiet ved jeg dog ikke men ved det er en forudsætning.

    Jeg har selv Aros. De var rimelig med mine 2 biler og meget fiar med min Veteran.


  • #11   i går kl. 19:21 Jeg ringede til Tryg, som sagde at jeg kunne komme ind i Ida, fordi min far er ingeniør og har været ved dem i mange mange år
    Og jeg bor på samme adresse.
    Jeg får desværre ikke nogle studierabat.


Kommentér på:
Bilforsikring?

Annonce