{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Stephen B
Stephen B
Tilmeldt:
24. mar 2023
Emner: 1 Svar: 2

Peugeot 207 forstøddæmper/tårnleje problem {{forumTopicSubject}}

Jeg har skiftet fjenderne på min Peugeot 207 men ved montering kan jeg simpelthen ikke få dem til at side ordneligt! Og har prøvet samtlige gange efterhånden og må indse jeg mangler noget vejledning!

Først billede ses toppen af tårnlej af pege den rigtige vej efter sigende? Men dette er åbenbart ikke korrekt da det umuligt at spænde ordentlig til.

Andet billedet sider tårnleje anderledes og virker ikke også til at være noget bedrede ang. Slør og spil men kan ikke udelukke det os er forkert?

Noget tip og råd til hvad skal jeg gøre, vil være meget værdsat

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 207 forstøddæmper/tårnleje problem
  • Stephen B
    Stephen B Tilmeldt:
    mar 2023

    Emner: 1 Svar: 2
    #1   9. maj Her ses andet billede

    profilbillede
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #2   10. maj Enten har du vendt dem forkert, eller du har sat den til venstre side på i højre side. Og den til højre side på i venstre side.

  • Stephen B
    Stephen B Tilmeldt:
    mar 2023

    Emner: 1 Svar: 2
    #3   13. maj JA det kan godt være? at jeg har bytte rundt på højre og venstre fjederben da jeg tog dem af! fik nemlig ikke markeret dem, og nu har jeg fået dem til at passe med hvor de skal side i trårnet, men der er stadig utrolig meget lyd og vibrationer.

    Så mit sene spørgsmål på dine respons sorry, hvordan kan man se forskel på højre og venstre fjederben?


Kommentér på:
Peugeot 207 forstøddæmper/tårnleje problem

Annonce