{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.981 visninger | Oprettet:

Told/skat til DHB!!!! {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved hvordan det går med Told og skat ved DHB i år?

Jeg har hørt at de allerede skulle have krævet afgifter på forskellige ting, som biler, på over 300000 kr. Det bliver sku spænden at se hvad det kommer ud af denne weekend?

Det kunne jo være at både DHB og DFB bliver sat ned i et tempo hvor alle kan være med?

Men Tro i hver fald at det får en stor indfyldelse på det hele.

FOGH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Told/skat til DHB!!!!
  • #1   5. jun 2009 Hvis der ikke bliver lavet andre regler, så bliver DHB ikke til noget næste år

  • #2   5. jun 2009 Så vidt jeg er orienteret, så var der en gut som blev taget i sin skyline igår, bilen blev vist konfiskeret og han skal nu betale bøde og reg. afgift på 185.000......Så kan han lære det og jeg kan gå glad i seng! lol....

  • #3   5. jun 2009 Cool....

  • #4   5. jun 2009 det går vidst godt for dem

  • #5   5. jun 2009 *The Ramster * : Han får vel bilen igen når afgiften er betalt skulle man mene ? smiley

  • #6   5. jun 2009 Ja og søndag tar de alle for at køre fulde hjem smiley

    xtra penge til dem ..


  • #7   5. jun 2009 *The Ramster *

    haha, fuck hvor fedt, synes sku kun det er fair nok at knalde dem, om det er der eller hjemme ved deres lille mor er sku lige gyldigt,.. hvis de er seje nok til at snyde systemet er de også seje nok til at tage skraldet foran alle de andre seje gutter smiley


  • #8   5. jun 2009 jeg tror dhb dør ud....

  • #9   5. jun 2009 ja den på søndag med de fulde syntes jeg er OK der er godt nok mange så aldrig sku have været i deres bil smiley den syntes jeg er fair nok hvis de sætter hårdt ind der

  • #10   5. jun 2009 here we go again...

  • #11   5. jun 2009 Anders P: Lige netop lol.....Han havde vidst lullet rundt på Prøveplader on and off i 13 mdr. det fandt de ud af, så de må have knaldet ham før, men hvor han er sluppet fra det......Men nu gik den ikke længere....Men fint han selv kunne finde hen til Told & Skat og melde sig ved porten, så at sige rofl :0)

  • #12   5. jun 2009 Nicolaj M

    Så vidt jeg ved er der ingen der blev taget for sprit selv om at der var stor kontrol. Var selv inde i den kontrol

    På en måde er jeg sku også lidt glad og få et smil på munden når jeg tænker på alle de der kører rundt i deres voldsom tunet og ikke afgift betalt biler, der pludselig får en ''lille'' ekstra regning fra told og skat.

    FOGH


  • #13   5. jun 2009 *The Ramster *

    haha, fuck dte lyder underligt..
    Men jeg er fucking kold overfor at de bliver taget til DHB, det kan ikke være rigtigt at de selv mener at politiet bør komme igen en anden dag fordi det vil ødelægge deres weekend!! baaah..


  • #14   5. jun 2009 Kenny A

    Det er vel også fair nok...


  • #15   5. jun 2009 jeg sys det er hele oki de er der op det skal bare tag dem alle sammen som ik har ting iorden

  • #16   5. jun 2009 fandme rart at have så mange kloge mennesker her inde i aften... den var jo helt tovlig i aftes, der var alle bare i mod at politiet var der og de var bare nogle fucking røvhuller som baer ville ødelægge deres fest osv.

  • #17   5. jun 2009 politiet gør jo bare ders arbejdet det gør vi jo os når vi er på arbejdet hehe jeg sys det fair nok

  • #18   5. jun 2009 jakob Q

    hele rigtig nu har jeg golf 2 som er lidt for lav men så dan er det jo


  • #19   5. jun 2009 Tror sgu ikke på der kommer flere ulovlige træf end dem der allerede kører i øjeblikket.

  • #20   5. jun 2009 Men tror også Skat og SBI vil være at finde til de kommende lovligt 201 /402 m race.

  • #21   5. jun 2009 -Johnson -: Hmmm, kun et problem, vi bor i DANMARK!!!!! Vores land er så ufatteligt lille, at selvom vi ville, så var det umuligt at lave et "undercover" race, for nu at bruge dit ord.....Selv det vi selv synes er uofficielt gaderace, ja der er politiet jo ofte i løbet af et øjeblik og sidder midt på gaden i deres vogn og æder donuts...!

  • #22   5. jun 2009 min bror siger der køre MASSER af biler rundt på prøveplader dernede såååå

  • #23   5. jun 2009 Der skulle lige komme en besked om at folk er hellige...

    Nu må der klappes.


  • #24   5. jun 2009 jamen jeg bor i billund så har være der uden hver dag og kan fortælle de går amok alt bliver taget der hvor jeg køre ind i dag var da nok omkrin 10 fra told og skat og nok 6 politi mand

  • #25   5. jun 2009 nu skal i ikke være for glade drenge..... arrangørene har jo self lavet et modtræk i år grundet bilinspektionen og skat. meget simpelt du kan stille op i de forskellige klasser uden at din bil er med plader hehe.... super godt synes jeg så kan folk grine når de aflevere afmeldingsblanketten til hr bilinspektion i døren så kan de ikke gøre en skid, og så er det bare at hente plader igen når man kommer hjem.

  • #26   5. jun 2009 Det skal liiiiige siges at reglerne for brug af prøveplader er at man kun må bruge dem i forbindelse med prøvekørsel til syn eller kørsel til værksted, så dem der kører på weekend plader må jo også spise tudekiksen kan de så bliver nuppet, der er ingen medlidenhed fra mig overhovedet, så kan man bare sørge for at få sin bil lavet lovligt med konstruktive ændinger mm eller hoste op og betale afgiften.

  • #27   5. jun 2009 jeg syntes også det er fint nok selvom at min nx har fået lagt en turbomotor i... for som der er nogle andre der skriver så må man jo tage konsekvensen af det man går og laver. man ved jo det er ulovligt...

  • #28   5. jun 2009 lol. børne fra jagtvej slipper fra en regning på flere mill. men her er håndfaste beviser, så skal hovederne rulle. ganske sjovt faktisk.

    hvis der bare var en måde at betale sin ombyggede bil fri på. men som sådan er der vel ikke. kommer jeg i en sierra 1,6 med turbo kan den betales fri op til 204hk som i en 2wd cosworth. så kan man give den 20% mere så længe forureningsnormerne er overholdt. men den kan og må ikke blive til mere end det. alle ved at 240hk ikke er meget på en Qmile.

    så mon ikke vi er ude i noget med at systemet er for firkantet til at have sådanne personer med de interesser.

    hvad nu hvis vi vender det så en politiker kan forstå det.

    en politiker køber et med en offentlig vudering på 1mill. han har 200k han smider i den, men for at undgå ejndomsskatten stiger så får han ikke vuderet huset om?? er det ikke skatte svig? skal skattevæsnet tage på husbesøg?? det burde de vel efter denne omgang. kunne jo være folk havde noget de skal "straffes" for.


  • #29   5. jun 2009 et HUS forstås.


  • #30   5. jun 2009 Bliver i aldrig trætte a at diskutere dette emne...!

    hvis folk´s biler ikk er synet med konstruktive ændringer er det kun deres egen skyld...!

    slut længere er den sku ikk


  • #31   6. jun 2009 Rune R
    Hvis det er rigtig at der nu ikke skal være plader på / indregisteret biler som kun kan stille op til det forskellige ting. Så har det jo ikke en skid at gøre med Danmarks ....... Bil længere, så kan alle lande være med. Så hvis de ændre de regler så er der sku heller ikke noget dhb eller dfb længere, så jeg synes ikke at det er '' super godt'' modtræk som du sige
    FOGH


  • #32   6. jun 2009 Synes kun det er godt at folk få de bøde, lidt mindre sindsyge folk med sindsyge ulovlige biler på gader

    der kommer sikkeret mange bil til salg her efter dhb fordi der mangler penge til afgiften : )

    FOGH


  • #33   6. jun 2009 Der er ingen tvivl om at det er folk egen skyld hvis de får en bøde for at køre i en ulovlig bil, politiet, de sociale myndigheder osv. har jo ikke været ude og dreje armen om på folk og sagt: "Nu laver du lige en ulovlig slæde så vi kan snuppe dig for noget på DHB - Og nå ja, husk at købe billet!"......Den holder jo ikke!!!!

    Men, når det så er sagt, så er det da surt, synes jeg, at reglerne er så restrektive her i DK, f.eks. sammenlignet med Tyskland og UK, ja selv Holland som eller minder meget om vores lille land, ja de har lempeligere regler. Men vi kan da håbe på, at de danske regler på dette områder vi vige for et sæt samlede EU-regler der minder mere om de andre landes.

    Og nå ja, Thomas Z, det lort du lukker ud med at det kun er tilladt at bruge prøveplader til og fra værksted, tag lige og sæt dig ind i tingene før du udtaler dig! Nederst på papiret du udfylder for at få prøveplader, der er der en masse rubrikker du kan krydse af i, bl.a. er der en til udstilling/shows(kan ikke huske den eksakte formulering!)........Endnu en knægt der udtaler sig efter hvad han har læst her på siden af elendige usandfærdige informationer! ;0)


  • #34   6. jun 2009 Trist at DHB er blevet smadret sådan...

    Og trist at så mange folk har ondt i røven over ulovlige biler bare fordi de ikke selv har råd til en 600hk++ bil...


  • #35   6. jun 2009 SILVVER - D K: hahaha....Hvorfor går du ud fra at det er fordi folk er misundelige og ikke har råd? Jeg har personligt de biler jeg gerne vil have og de meninger jeg giver udtryk for er mine egne og ikke et resultat af noget andet.......Kunne bare være at vi generelt synes at de er fint man overholder loven, hvad end man er enig eller uenig i at disse burde laves om......Men så fik vi da endnu et totalt ubrugeligt indlæg på banen - For du udtaler dig udelukkende om noget, udfra hvordan du selv tror det forholder sig, det kan vi andre jo ikke rigtig drages til ansvar for, kan vi vel!? Jeg kan godt skære det yderligere ud for dig, hvis det er nødvendigt!!!

    For satan, man burde seriøst snart stoppe med at skrive herinde, for det er sgu da en endeløs række af tåbelige indlæg fra visse brugere!


  • #36   6. jun 2009 *The Ramster *
    Du har din mening og jeg har min smiley Det er vel fint nok...
    Nu er de fleste "bitcher" jo også folk med små eller standard biler... Så derfor min holdning...

    Alle her på BG lyder jo altid som de mest hellige mennesker der aldrig gøre noget forkert, så fordi man pumper sine biler lidt eller køre med tonet ruder så er de nogle værre nogle... Folk bør bare lige pudse glorien i stedet for at gå op i andre folks ulovlige biler...

    Derfor er min mening sådan: Har man tid til at brokke sig over andre folks biler, må der absolut ligge en grund bag, som for de fleste nok er et spørgsmål om misundelse smiley

    Hver vores holdning...


  • #37   6. jun 2009 SILVVER - D K: Jeg anfægter ikke din ret til at have en mening, men det du siger! Og du har lige gjort det igen, du siger "alle her på Bg"!.....

    Øhhhh, nej, det er ikke alle her på Bg, det er en grov generalisering og er det ikke netop den mentalitet du er ude efter?


  • #38   6. jun 2009 helt enig men de skal bare passe på de ikke presser folk ud på vejene og køre det er da bedre der nede på en lukket bane. men dem der køre der ned i deres japser biler på prøveplader de er sgu selv ude om det

  • #39   6. jun 2009 Det eneste der sker ved at folk bliver indkaldt til Syn er at DHB er no more næste år.. det kommer til at svinde ind... For der er jo ingen der gider at komme ned og se en Almindelig Opel Kadett C eller Polo Hit'' som holder som danmarks flotteste biler ( ikke fordi jeg har noget imod de biler smiley )
    Men det er da et eller andet sted deres egen skyld at vi blive presset ud på de åbnede gader igen, fordi hvis vi ikke må køre på en kæmpe lukket plads og være ''lidt'' i fred...

    må da være en mellem vej...!!


  • #40   6. jun 2009 rune j er så enig med dig........ men så må der jo bare skrues op for striben...

  • #41   6. jun 2009 synes bare et eller andet sted det ikke kan være rigtigt... at den ENE gang om året.. det alle bil glade drenge går og venter på skal ødelægges... synes det fint folk får bøder og bliver kaldt til syn alle de andre 361dage om året.. men de 4 dage burde vi da have lov til at have det sjovt... jeg havde personligt glædet mig helt vildt til at komme derned, men når det skulle være på den måde måtte hele vores camp og alle de mennesker der skulle have været derhenne droppe det hele pga told og skat skulle tjene lidt ekstra penge ned i kassen, er for lavt...!

Kommentér på:
Told/skat til DHB!!!!

Annonce