{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Jeg har fundet min storebror {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Da jeg var rundt på nettet fandt jeg lige min storebror, ja til min BRABUS bil altså :o)

Jeg køre jo rundt med 6 cyl. storebror må jo så have den i stereo og ikke med kun 3.6 liter som jeg, men hele 7,2 liter.

Den er set til salg på Ebay tjek prisen på storebror og slå så halvdelen af, så har i lillebrors pris :o) det er noget dyrt legetøj.

Men se linket til Ebay anoncen i mit fotoalbum med billder af bilen her:

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=6962


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har fundet min storebror
  • #1   25. sep 2009 Der er satme ikke meget plads rundt om den ost...

  • #2   25. sep 2009 Ja og tjek så også lige prisen :o)

  • #4   25. sep 2009 SWEEEEET smiley Ser sku lækker ud.....

  • #5   25. sep 2009 ser tørstig ud... smiley

    og farlig


  • #6   25. sep 2009 Møj pram med stor motor, ikke andet... smiley

  • #7   25. sep 2009 ser nice nok ud...men jeg kan se jeg ikke er den første der tænker "fuck en klam farve på motoren"...hehe...

  • #8   25. sep 2009 Ja det er nok det yberste kagecrem der kan komme på toppen af kransekagen.
    Med kun 1 undtagelse og det er hvis den var lavet af BRABUS, fordi så er den lige på 7,3 liter i stedet for og har så hele 540HK i stedet for 510.
    Men det vilde ved den sag er jo at det er rene suge heste og at motoren jo faktisk er samme opsætning som Pagarni ZOndaen køre med, med den samme udstødning ville de 2 biler lyde 100% ens.

    Forstil jer så lige at man fik monteret dobbelte turboer på svinet også, jeg aner ikke hvor man skulle finde plads til dem, men så tror jeg egentlig den ville være ret voldsom. :o)

    Jeg kan godt lide prisen på 57.000 Euro uden afgift.
    Min er jo lille broren med den halve motor men med mere end kun halvdelen af kræfterne heldighvis :o) så den må jo skulle koste halvdelen af hvad denne her koster uden afgift hehe, så skulle min være 28500 Euro værd uden afgift det er 213750 Kr. plus afgiften som nok ligger på de ca. 180.000 Kr. så ender min på en pris der ligner 393.750 Kr. med afgift. hvis i er hurtig drenge så vil jeg godt sælge min med 100.000 Kr. i afslag så først til møle får den får 293.750 Kr.
    Og ja min motor har faktisk gået mindre end den i anoncen har, min er nemlig Helt ny.


  • #9   25. sep 2009 den er halv vild smiley !

  • #10   25. sep 2009 Skulle nok finde plads til 2 møller, så røg der sgu noget andet ud af maskinrummet , tænk på hvad den ville kunne smide, når man tænker på at min smider over 500HK og så på 1,9.L den her har 4x så stor volumen...føj....

  • #11   25. sep 2009 Hehe, ja det er store sager dette her som manden fra Bjergkøbing grand prix ville have sagt :o)

    Jeg ved at når de modificere sådanne biler på tysk maner som eks. brabus, så har de monteret smedet stempler med blu printet plejlestænger og stål krumtap.
    Så den ville sikkert holde fint til at få 2 store turboer på.
    Måske en anden toppakning var eneste der skulle til og en mindre kompresion, men så ville den fandme blive vild da :o)

    Så skulle man nok overveje bare at skifte de 2 baghjul ud med en stor gennemgående rulle der går fra den ene side og hele vejen over til den adnen side, i dæk størelse 1200 og ikek de små 245 vi andre køre på når det skal være vildt :o)

    Men ja den burde vel være god for ca. 2000 HK med møller på.


Kommentér på:
Jeg har fundet min storebror

Annonce