{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.982 visninger | Oprettet:

Spejlblank sælger !!!! {{forumTopicSubject}}

Det er helt utroligt så spejlblanke sælgere herinde kan være.
Man fristes jo til at tro DENNE sælger er retaderet eller lign.

Det starter med at jeg ser et par fælge i marked jeg kan bruge som vinterfælge.
De står til 3000 og jeg retter henvendelse til sælger og hører om det er hans minimumpris.
Jeg får et kort svar ”2800” og jeg svarer at ”det er en aftale, og om jeg kan hente dagen efter.”
Intet svar.
Skriver igen ”om jeg kan få et tlf-nr jeg kan ringe til i løbet af dagen” . Et par timer senere ser jeg et igen kort svar, med KUN nummeret.

Lidt senere ringer jeg så, men ingen tager den, og jeg ligger en besked. Der går nogle timer så ringer jeg igen ,og heller ikke her bliver den taget. Ligger igen en besked.
Smider ham også lige en PM om at jeg har ringet.

Dagen efter får jeg en sms ”Hvad kan jeg gøre for dig”.
Svarer ham ”at han evt kunne sælge mig de fælge hvis han da ikke har fortrudt.
Og har han ikke så ville jeg gerne hente fredag evt.”

Svaret er at ”det har han ikke, han har bare haft travlt. ”
(Intet svar på delen med fredag overhovedet !!.)

Jeg bliver lidt træt og svarer ham så ”fair nok” .

8 timer senere skriver han så ” Men er de noget for dig så siger du bare til”
(Hold kæft man bliver træt så !!!!!)

Svarer ham at det HAR jeg jo sagt. Og igen spørger jeg med fredag.
Så spørger han ”hvad tid”

Svarer ham at ”det er sku svært at svare på eftersom jeg ikke ved hvor han bor”

Han svarer så at ”han har fri kl 17 og bor i glostrup.”

Det passer mig skidt så sent og spørger derfor om lørdag evt.

Intet svar.

Spørger igen en time senere og får svaret. ”Ser lige i min kalender.”

Sent om aftenen skriver han så at ”Det kunne nok godt lade sig gøre”.

Vælger IKKE at svare da jeg er træt. MEGET træt.

Om morgen svarer jeg ham så.
”Kunne eller KAN det lade sig gøre. Og hvad tid ,og hvilken adresse”

Får svaret ”Kan”.
(Hooooold nu kæft mand !!!!!)

Svarer ”Fint så mangler jeg bare svar på resten.”

Der går en del timer og får så svar fra ham ”Rolig !!. Ved middagstid”

(Stadig ingen adresse for helvede !!!!!.)

Nå men jeg vælger så at svare ham ”Fint jeg er i glostrup ved middagstid”.

Så hører jeg ikke mere fra ham før her til aften hvor han skriver.
”Der er en der har budt mig 3500 for dem så det ryger de altså for.”

Mit svar til det er ”ih tak skal du ha`” .

Hvis du vil vide hvem du IKKE skal handle med, så siger du bare til !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spejlblank sælger !!!!
  • #2   7. dec 2012 ja det er jo ved at være normalen , fatter heller ikke at rigtig mange kun vil sms ,man kan ikke få lov at ringe til dem. det pisser osse mig lidt af.

• #3   7. dec 2012 hold nu kæft altså, så har man ikke travlt med at få solgt sine ting da

jeg avde droppet kontaktet for LÆÆÆÆNGST

• #4   7. dec 2012 Det er møg irriterende, MEN til hans forsvar er der også bare en trilliard tåber herinde i markedet, så meget tid man spilder på total irrelevante spørgsmål for ens annonce, det er helt ude i marken! Men ja øv bøv...

• #5   7. dec 2012 Ja hvad fuck er der galt i at tage en skide tlf når den ringer. Nej nej hellere taste løs og så SÆR når man er så evnesvag at man kun opfanger halvdelen af det !!!!.

• #6   7. dec 2012 Rene H. 1 spørgsmål fik han. Og det var om prisen var fast. Thats it.

• #7   7. dec 2012 jeg har en af mine korrespondancer med en gut om et højttalerkabel, må jeg smide den herind, så kan i se hvor latterlige folk de er...

• #8   7. dec 2012 Skræmmende, men desværre passer det meget godt med de tilsvarende hjernedøde 'købere' der også er mange af herinde.

Har en bil til salg herinde, hvor jeg meget klart udtrykker at prisen er 49.000 FAST. Får kontakt med køber og bruger en del tid på mange spørgsmål og ekstra billeder. Får aftalt at skulle mødes og jeg forbereder papirarbejde osv, som aftalt. Henter ekstra fælge til bilen også, som han skulle have med, da han forventede at få bilen med med det samme. Efter en prøvetur osv. fortæller han mig at han kan give mig 20.000,- kontant nu og her. Ellers mente han at han kunne finde tilsvarende bil, til omkring de 20.

GRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!

• #9   7. dec 2012 I know, jeg siger helt ikke det retfærdiggør det, jeg siger bare det nogle gange også er lidt håbløst at sælge noget herinde smiley

• #10   7. dec 2012 Aaaahahahaha... I love it...
    Så kan du faneme lære, at lave min dims til fyret.. *lol* smiley

• #11   7. dec 2012 louise H. Du smider bare ind.

• #12   7. dec 2012 Rass. Jeg roder ikke med dimser ;-).

Og jeg kender turen den anden vej rundt også. den Golf jeg har til salg var der en og kigge på 2 gange. Han beslutter sig for at den vil han købe og han vil hente den dagen efter. Jeg rengør den og finder 6 fælge frem og ligger i bilen og gør slutseddeler klar. Dukker han op. Nææææææææ

• #14   7. dec 2012 hvorfor blev du ved? Jeg forstår det ikke.. jeg står af når de folk ikke svarer på det man spørger om. Så er det et ord og det er "tak" slut prut ikke et ord mere

• #15   7. dec 2012 LÆS NEDEFRA

Nu holder det altså, jeg sælger kablet til anden side. Det et brugt kabel og jeg har gjort alt du beder om, og alligevel er der ingen tillid, det gider jeg ikke så det stopper bare her.

Med venlig hilsen
    Mig
    _

Send også venligst et kopi af kvitteringen

Mvh Kim
    _

billeder som ønsket

Med venlig hilsen
    Mig
    _

du skrev at du fandt kvitteringen. Er der ikke dato på den?

Mvh Kim
    _

jeg kan ikke oplyse dig om alderen, men det er den nyeste model med hvide og klare ledere, den tidligere var blå/sort

jeg får lige et par billeder skudt og sendt når jeg kommer hjem senere i aften (tæt på midnat)

Med venlig hilsen
    MIG
    _

du lovede at sende nogle billeder (gerne også med termineringerne). Dem har jeg ikke modtaget. Jeg har også flere gange spurgt om alderen på kablerne. Kan du oplyse dette?

Mvh Kim
    _

Skulle vi handle?
    Mvh
    MIG
    _

Ja, send nogle billeder. Jeg var iøvrigt ikke klar over at de var terminerede. Du skriver jo i annoncen at de kan leveres med og uden terminering, så jeg antog at de var uterminerede og at du evt tilbød at foretage det.

Bemærk at der er en annoncør på HIFI4ALL der vil give op til 10.000 kr for et par Kimber 8TC. Det kan være du kan få en meget bedre pris der.

Med venlig hilsen
    Kim
    _

Nu har jeg en kvittering, stadig interesseret? 3250 kan jeg gå ned, jeg kan sende dig nogle billeder af dem inden du bestemmer dig

Med venlig hilsen
    Mig
    _

vend tilbage hvis du kan dokumentere kablets ægthed, jeg vil formentlig ikke kunne afgøre det selv hvis jeg står med det i hånden. Jeg bor i Nordsjælland og kommer over og henter det hvis handlen bliver til noget. Jeg gider selvfølgelig ikke tage til Århus uden jeg er sikker på hvad jeg køber. Hvor gammelt er kablet egentlig? Angående pris giver jeg ikke mere end 3000. Brugte kabler falder meget i pris.

Mvh Kim
    _

Jeg kan muligvis skaffe en kvittering, hvad vil du give hvis det er

Med venlig hilsen
    MIG
    _

Tak for tilbuddet. Det er nok i overkanten. Jeg har også et problem med at du ikke har kvittering på et så dyrt kabel.

Med venlig hilsen
    Kim
    _

Prisen er fiktiv da jeg skulle angive en pris, admin sletter annoncer for godtbefindende. Jeg har ingen kvittering, men det er købt i en hifibutik i Århus som er ophørt med forhandlinger af kimber.

kablet er som det skal være, uden knæk og anden hærværk.
    termineringen er ved at være slidt, så jeg anbefaler kraftigt at der om termineres til bedre stik da de kimber bruger er ikke ret gode.

Jeg sælger det IKKE i 2x7m så skal du aftage alle 2x8m dem kan du få for 3500 og så hvad en ny terminering vil koste. Fragten giver jeg.

Udregnet koster 2x8 meter ny UDEN terminering over 9000kr så det er UNDER halv pris og jeg tjener INTET på det.

Med venlig hilsen
    Mig
    _

Har du kvittering på kablet, hvor gammelt er det?. Er det 50 kr pr meter? Kan du lave en professionel terminering. Hvor ca. bor du? Jeg er evt interesseret i 2x7 meter, så det er i realiteten det hele. Antager at kablet er 100% iorden.
    MVH
    Kim

• #16   7. dec 2012 Jubidition .

Set i lyset så skulle jeg nok også ha` takket af MEGET før. Det gør jeg så fremover !!.

• #17   7. dec 2012 Er også træt af at folk ikke svare når man skriver på deres annoncer.. smiley

• #18   7. dec 2012 Var også ude og kigge på bil i dag, hos A1biler....teksten var noget i stil med "brugt bil...starter og kører"...jeg tænker "okay...så er der nok ikke nogen decideret væsentlige mangler"...det var da bare lige til jeg kom derover og kunne konstatere at koblingen var helt ad helvede til...den satte sig fast halvvejs nede, fedtede ad helvede til og koblede ikke ordentlig ud, så den "skar tænder" når man skiftede gear...hvorfor angiver man ikke den slags? Altså det er da 99,9 procent sikkert at folk kører igen, når man ikke oplyser så væsentlig en fejl...

Har du forresten fået pakken? smiley

• #19   7. dec 2012 Brian . Fed bil du fik kigget på der :-). Du burde kigge lidt på min Golf frem for det lort der vist. Og nej ingen pakke endnu.

• #20   7. dec 2012 øhh louise, han ber om en dato, og da du har fundet en kvit er det vel bare at skrive den til ham! kan sgu ikke se det gale i det. Var det mig der var køberen ville jeg også have svar på mine spørgsmål. Lige med kabler kan alderen så være pisse ligegyldigt, så længe de er opbevaret varmt og tørt. Men når nu han spørger er det vel bare at svare fra din side.

• #21   7. dec 2012 Du får sådan en lap, om at du skal hente den på posthuset...:-)...det er ikke fordi jeg er nærrig, men fordi jeg er bange for at de bare stiller den....hehe....sender dig lige et track and trace nummer...:-)

Jeg har allerede en golf 2...:-)..regner med min 3er bliver hentet i morgen, så skal 2eren have en omgang...:-)

• #22   7. dec 2012 Louise: I mine øjne er det sgu da dig der udgør problemet, når man ser den korrespondance....
    Kim gør da bare hvad enhver ville gøre?!

• #23   7. dec 2012 Brian . Super ,så kan jeg da tracke den hvis ikke den dukker op mandag :-).

• #25   7. dec 2012 aaaahhhh det kan jeg nu ikke se jeg er noget problem her

manden får svar på alle sine spørgsmål, jeg tager enddan ned i butikken og får lavet en kopi af kvitteringen for at jeg har en kvittering til ham

skriver jo også at det er den nyeste model, og har aldrig skrevet nogen steder at de IKKE var termineret, det antog han selv.

der mangler også nogle svar, hvor han bliver ved med at kræve og kræve, men at han vil have en kopi af min kvittering inden han overhovedet har set kablerne, det finder jeg dælme for frækt

• #26   7. dec 2012 Louise: Hvis jeg skal købe noget brugt, og sælger skriver at han kun "måske" kan fremskaffe en kvittering, så er jeg allerede lidt usikker.
    Hvis han så samtidig skriver at ha ikke kender alderen på det, så virker det i mine øjne lidt mærkeligt, når det er kabler af den kaliber!
    Og når der så -trods "kvittering" alligevel ikke kan fastslås en alder, så kan jeg altså godt forstå at man påpeger at man gerne vil se den kvittering...

Der bliver jo spurgt om den kvittering 3 gange, og alligevel bliver den ikke sendt!

Jeg havde sgu haft det på samme måde som "Kim"..

• #27   7. dec 2012 Essal AKA Aze .
    ku ik være mere enig , synes det er useriøst fra din side louise

• #28   7. dec 2012 essal, så er det godt vi to ikke skal handle så?

jeg kender ikke alderen på kablet, og det er også pisse ligegyldigt, da det er sidste nye model, det ved seriøse hifi entusiaster også.

kvitteringen den får man IKKE før jeg står med pengene i hånden.

• #29   7. dec 2012 Louise: Ja, det er bestemt godt at vi ikke skal handle, med den holdning...

• #30   7. dec 2012 hvis det var mig var jeg da ivrig for at få dem solgt

• #32   7. dec 2012 Digweed: Jeg viser skam gerne såkaldt "tillids-svig" hvis det kan gardere mig imod at købe katten i sækken. Vi snakker kabler der teoretisk set kunne være en kopi af originalen, så det kan i mine øjne slet ikke komme som en overraskelse, at man ønsker at se en kvittering...
    Og hvis sælger tilmed ignorerer det meget simple ønske om at sende et billede af kvitteringen (helt ærligt, hvor svært kan det være), så havde jeg sgu også undret mig...

• #34   7. dec 2012 Digweed: Enig, det kan være frustrerende og tidskrævende at sælge ting, men sådan er det nu engang...Min pointe er bare at jeg i denne situation ikke kan følge Louise's frustration...

• #35   7. dec 2012 uhhh ja, sys dælme der er mange useriøse
    Jeg har selv en masse "billigt skrammel" tilsalg, og priserne er så lave bare for at komme af med det, hvilket har resulteret i utallige beskeder med
    "Jeg vil gerne købe det"
    "solgt til mig"
    "jeg tager det hele"

og selvom der i annoncen højt og tydeligt står hvilket postnummer tingene ligger, og at de IKKE SENDES,
    Så kommer det som et kæmpe chok for folk, og derfor har jeg stadig tingene liggende..

• #36   7. dec 2012 Louise H

Det er da dig der er et fjols! :S - Han beder flere gange om specifikke informationer, og så vælger du til sidst at blive negativ og ikke sælge til vedkommende. Du kan for helvede bare tage et billede af kvitteringen!

Tag dig for pokker sammen! - Manden tilbyder endda at komme hele vejen til Århus efter det, så kan jeg sgu da godt forstå, at han vil have dokumentation for ægthed/alder.

Du er sgu for langt ude.

• #37   7. dec 2012 det er det samme som hvis jeg sku købe en ny scooter så var det første jeg spurgte om kan du sende stel nummer for at tjekke om den var stjålet det var der mange der ikke ville og mange der bare sagde jaja jeg kører ikke tværs over landet for at komme over til noget som er stjålet aligevel smiley

• #38   31. dec 2012 Din hendelse lyder 100% som den jeg lige har været igennem med en Golf GTI 8v i forum.
    Efter jeg har skrevet lidt frem og tilbage aftaler vi at ringe sammen. Den aftale holder sølger ikke flere gange. Nu han umulig at få fat på.. Hvorfor har man en annonce og ikke vil sælge??

Utroligt hvad der er af mærkelige mennesker.. (den er ikke solgt endnu)

• #39   31. dec 2012 Det er så langt ude at man slet ikke fatter det.
    Folk er sku blevet så underlige med tiden. Det er som om de er bange for omverden

• #40   31. dec 2012 Nemlig. Sørgeligt. Istedet for bare at melde rent ud hvad de har gang i..

• #41   31. dec 2012 jeg har mange henvendelser, og når jeg skriver "nummeret står i annoncen" ophører kommunikationen

• #42   31. dec 2012 Lol. Ja så de jo ikke seriøse.

• #43   31. dec 2012 Som Brian O skriver oplever jeg også TIT at folk skriver, skriv en sms på til xxxxx hvor jeg så tænker, BUT WHY? Mit nummer står i annoncen, hvad er det jeg skal skrive til dig? Vil du købe det eller vil du have mig som kæreste, jeg bliver ihvertfald forvirret, man kan sige jeg får løst til at søge Doktor? smiley

Kommentér på:
Spejlblank sælger !!!!

Annonce