Spejlblank sælger !!!! {{forumTopicSubject}}
Det er helt utroligt så spejlblanke sælgere herinde kan være.
Man fristes jo til at tro DENNE sælger er retaderet eller lign.
Det starter med at jeg ser et par fælge i marked jeg kan bruge som vinterfælge.
De står til 3000 og jeg retter henvendelse til sælger og hører om det er hans minimumpris.
Jeg får et kort svar ”2800” og jeg svarer at ”det er en aftale, og om jeg kan hente dagen efter.”
Intet svar.
Skriver igen ”om jeg kan få et tlf-nr jeg kan ringe til i løbet af dagen” . Et par timer senere ser jeg et igen kort svar, med KUN nummeret.
Lidt senere ringer jeg så, men ingen tager den, og jeg ligger en besked. Der går nogle timer så ringer jeg igen ,og heller ikke her bliver den taget. Ligger igen en besked.
Smider ham også lige en PM om at jeg har ringet.
Dagen efter får jeg en sms ”Hvad kan jeg gøre for dig”.
Svarer ham ”at han evt kunne sælge mig de fælge hvis han da ikke har fortrudt.
Og har han ikke så ville jeg gerne hente fredag evt.”
Svaret er at ”det har han ikke, han har bare haft travlt. ”
(Intet svar på delen med fredag overhovedet !!.)
Jeg bliver lidt træt og svarer ham så ”fair nok” .
8 timer senere skriver han så ” Men er de noget for dig så siger du bare til”
(Hold kæft man bliver træt så !!!!!)
Svarer ham at det HAR jeg jo sagt. Og igen spørger jeg med fredag.
Så spørger han ”hvad tid”
Svarer ham at ”det er sku svært at svare på eftersom jeg ikke ved hvor han bor”
Han svarer så at ”han har fri kl 17 og bor i glostrup.”
Det passer mig skidt så sent og spørger derfor om lørdag evt.
Intet svar.
Spørger igen en time senere og får svaret. ”Ser lige i min kalender.”
Sent om aftenen skriver han så at ”Det kunne nok godt lade sig gøre”.
Vælger IKKE at svare da jeg er træt. MEGET træt.
Om morgen svarer jeg ham så.
”Kunne eller KAN det lade sig gøre. Og hvad tid ,og hvilken adresse”
Får svaret ”Kan”.
(Hooooold nu kæft mand !!!!!)
Svarer ”Fint så mangler jeg bare svar på resten.”
Der går en del timer og får så svar fra ham ”Rolig !!. Ved middagstid”
(Stadig ingen adresse for helvede !!!!!.)
Nå men jeg vælger så at svare ham ”Fint jeg er i glostrup ved middagstid”.
Så hører jeg ikke mere fra ham før her til aften hvor han skriver.
”Der er en der har budt mig 3500 for dem så det ryger de altså for.”
Mit svar til det er ”ih tak skal du ha`” .
Hvis du vil vide hvem du IKKE skal handle med, så siger du bare til !!
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 210 Svar: 2.251
jeg avde droppet kontaktet for LÆÆÆÆNGST
Blogger
Følger: 193 Følgere: 275 Biler: 4 Emner: 60 Svar: 2.413
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 175 Svar: 1.478
apr 2006
sep 2005
mar 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 10 Emner: 279 Svar: 974
Har en bil til salg herinde, hvor jeg meget klart udtrykker at prisen er 49.000 FAST. Får kontakt med køber og bruger en del tid på mange spørgsmål og ekstra billeder. Får aftalt at skulle mødes og jeg forbereder papirarbejde osv, som aftalt. Henter ekstra fælge til bilen også, som han skulle have med, da han forventede at få bilen med med det samme. Efter en prøvetur osv. fortæller han mig at han kan give mig 20.000,- kontant nu og her. Ellers mente han at han kunne finde tilsvarende bil, til omkring de 20.
GRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
Blogger
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 653
Så kan du faneme lære, at lave min dims til fyret.. *lol*
apr 2006
apr 2006
Og jeg kender turen den anden vej rundt også. den Golf jeg har til salg var der en og kigge på 2 gange. Han beslutter sig for at den vil han købe og han vil hente den dagen efter. Jeg rengør den og finder 6 fælge frem og ligger i bilen og gør slutseddeler klar. Dukker han op. Nææææææææ
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
sep 2005
Nu holder det altså, jeg sælger kablet til anden side. Det et brugt kabel og jeg har gjort alt du beder om, og alligevel er der ingen tillid, det gider jeg ikke så det stopper bare her.
Med venlig hilsen
Mig
_
Send også venligst et kopi af kvitteringen
Mvh Kim
_
billeder som ønsket
Med venlig hilsen
Mig
_
du skrev at du fandt kvitteringen. Er der ikke dato på den?
Mvh Kim
_
jeg kan ikke oplyse dig om alderen, men det er den nyeste model med hvide og klare ledere, den tidligere var blå/sort
jeg får lige et par billeder skudt og sendt når jeg kommer hjem senere i aften (tæt på midnat)
Med venlig hilsen
MIG
_
du lovede at sende nogle billeder (gerne også med termineringerne). Dem har jeg ikke modtaget. Jeg har også flere gange spurgt om alderen på kablerne. Kan du oplyse dette?
Mvh Kim
_
Skulle vi handle?
Mvh
MIG
_
Ja, send nogle billeder. Jeg var iøvrigt ikke klar over at de var terminerede. Du skriver jo i annoncen at de kan leveres med og uden terminering, så jeg antog at de var uterminerede og at du evt tilbød at foretage det.
Bemærk at der er en annoncør på HIFI4ALL der vil give op til 10.000 kr for et par Kimber 8TC. Det kan være du kan få en meget bedre pris der.
Med venlig hilsen
Kim
_
Nu har jeg en kvittering, stadig interesseret? 3250 kan jeg gå ned, jeg kan sende dig nogle billeder af dem inden du bestemmer dig
Med venlig hilsen
Mig
_
vend tilbage hvis du kan dokumentere kablets ægthed, jeg vil formentlig ikke kunne afgøre det selv hvis jeg står med det i hånden. Jeg bor i Nordsjælland og kommer over og henter det hvis handlen bliver til noget. Jeg gider selvfølgelig ikke tage til Århus uden jeg er sikker på hvad jeg køber. Hvor gammelt er kablet egentlig? Angående pris giver jeg ikke mere end 3000. Brugte kabler falder meget i pris.
Mvh Kim
_
Jeg kan muligvis skaffe en kvittering, hvad vil du give hvis det er
Med venlig hilsen
MIG
_
Tak for tilbuddet. Det er nok i overkanten. Jeg har også et problem med at du ikke har kvittering på et så dyrt kabel.
Med venlig hilsen
Kim
_
Prisen er fiktiv da jeg skulle angive en pris, admin sletter annoncer for godtbefindende. Jeg har ingen kvittering, men det er købt i en hifibutik i Århus som er ophørt med forhandlinger af kimber.
kablet er som det skal være, uden knæk og anden hærværk.
termineringen er ved at være slidt, så jeg anbefaler kraftigt at der om termineres til bedre stik da de kimber bruger er ikke ret gode.
Jeg sælger det IKKE i 2x7m så skal du aftage alle 2x8m dem kan du få for 3500 og så hvad en ny terminering vil koste. Fragten giver jeg.
Udregnet koster 2x8 meter ny UDEN terminering over 9000kr så det er UNDER halv pris og jeg tjener INTET på det.
Med venlig hilsen
Mig
_
Har du kvittering på kablet, hvor gammelt er det?. Er det 50 kr pr meter? Kan du lave en professionel terminering. Hvor ca. bor du? Jeg er evt interesseret i 2x7 meter, så det er i realiteten det hele. Antager at kablet er 100% iorden.
MVH
Kim
apr 2006
Set i lyset så skulle jeg nok også ha` takket af MEGET før. Det gør jeg så fremover !!.
maj 2007
Følger: 69 Følgere: 63 Biler: 10 Emner: 216 Svar: 2.442
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.689
Har du forresten fået pakken?
apr 2006
okt 2004
Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 517
maj 2004
Jeg har allerede en golf 2...:-)..regner med min 3er bliver hentet i morgen, så skal 2eren have en omgang...:-)
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 165 Emner: 184 Svar: 5.589
Kim gør da bare hvad enhver ville gøre?!
apr 2006
sep 2005
manden får svar på alle sine spørgsmål, jeg tager enddan ned i butikken og får lavet en kopi af kvitteringen for at jeg har en kvittering til ham
skriver jo også at det er den nyeste model, og har aldrig skrevet nogen steder at de IKKE var termineret, det antog han selv.
der mangler også nogle svar, hvor han bliver ved med at kræve og kræve, men at han vil have en kopi af min kvittering inden han overhovedet har set kablerne, det finder jeg dælme for frækt
apr 2004
Hvis han så samtidig skriver at ha ikke kender alderen på det, så virker det i mine øjne lidt mærkeligt, når det er kabler af den kaliber!
Og når der så -trods "kvittering" alligevel ikke kan fastslås en alder, så kan jeg altså godt forstå at man påpeger at man gerne vil se den kvittering...
Der bliver jo spurgt om den kvittering 3 gange, og alligevel bliver den ikke sendt!
Jeg havde sgu haft det på samme måde som "Kim"..
mar 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 68 Svar: 1.080
ku ik være mere enig , synes det er useriøst fra din side louise
sep 2005
jeg kender ikke alderen på kablet, og det er også pisse ligegyldigt, da det er sidste nye model, det ved seriøse hifi entusiaster også.
kvitteringen den får man IKKE før jeg står med pengene i hånden.
apr 2004
jul 2010
Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 222 Svar: 1.746
apr 2004
Og hvis sælger tilmed ignorerer det meget simple ønske om at sende et billede af kvitteringen (helt ærligt, hvor svært kan det være), så havde jeg sgu også undret mig...
apr 2004
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 49 Biler: 29 Emner: 128 Svar: 661
Jeg har selv en masse "billigt skrammel" tilsalg, og priserne er så lave bare for at komme af med det, hvilket har resulteret i utallige beskeder med
"Jeg vil gerne købe det"
"solgt til mig"
"jeg tager det hele"
og selvom der i annoncen højt og tydeligt står hvilket postnummer tingene ligger, og at de IKKE SENDES,
Så kommer det som et kæmpe chok for folk, og derfor har jeg stadig tingene liggende..
jan 2009
Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 152 Svar: 3.175
Det er da dig der er et fjols! :S - Han beder flere gange om specifikke informationer, og så vælger du til sidst at blive negativ og ikke sælge til vedkommende. Du kan for helvede bare tage et billede af kvitteringen!
Tag dig for pokker sammen! - Manden tilbyder endda at komme hele vejen til Århus efter det, så kan jeg sgu da godt forstå, at han vil have dokumentation for ægthed/alder.
Du er sgu for langt ude.
jul 2010
Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 222 Svar: 1.746
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
Efter jeg har skrevet lidt frem og tilbage aftaler vi at ringe sammen. Den aftale holder sølger ikke flere gange. Nu han umulig at få fat på.. Hvorfor har man en annonce og ikke vil sælge??
Utroligt hvad der er af mærkelige mennesker.. (den er ikke solgt endnu)
apr 2006
Folk er sku blevet så underlige med tiden. Det er som om de er bange for omverden
jan 2004
maj 2004
jan 2004
Blogger
Spejlblank sælger !!!!