{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

ang. --SSJ-- StreetPirate Benyamin B svar {{forumTopicSubject}}

Jeg ringede sådan set til dig lige efter jeg modtog den, samt skrev herinde. Desuden har den aldrig været monteret, så hvis du mener den er ok, så kan du vel stadig tage den tilbage. Skovlhjulet kunne jo mere eller mindre ikke køre rundt.

Og hvis du vidste den var 100 ok, så forstår jeg ikke at du ikke skrev afsender på pakken, tog telefonen, eller svarede på bare en af de mange beskeder jeg sendte dig. bla. den her, som du heller aldrig svarede på. det er over et måned efter køb.

Fra: Philip M Emne: Turboladeren Tidspunkt: 8. jun 2011
Hej du.

Nu er jeg ved at have mistet tålmodigheden.

Jeg vil godt bede om din adresse, så jeg kan sende den turbolader tilbage. Af følgende grunde.

1. turbinen kører ikke ordenligt.
2. den kan ikke side på en benzinmotor. bare med et øjekast kan jeg se den går på servostyringen. det burde du have set selv.

Hvis ikke jeg har hørt fra dig inden i morgen aften, den 9-6. ligger jeg et privat søgsmål an, og ligeledes ser jeg mig nødsaget til at advare andre mod den handelsmetoder, som at sælge noget og så gå under jorden.

Jeg vil ligeledes prøvet igen at kontakte dig i aften, som jeg har gjort de sidste 14 dage.

Philip.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
ang. --SSJ-- StreetPirate Benyamin B svar

Annonce