584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

L I
L I
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11

Til webmasteren (lige en gang til) Til webmasteren (lige en gang til)

Lige en sidste ide

Hvis det her afstemnings-ting skal virke lidt bedre, kunne det så ikke være en ide og gøre sådan at folk kun kan stemme med deres logon navn. Jeg går ud fra i logger stemmerne med folks IP adresser, da ens stemmer er registreret inden man overhovedet er logget på. Det gør jo at folk med fast IP (undertegnede) kun kan stemme en gang på hver bil. Og sådan skal det jo også være..!! Men folk der har dynamisk IP, kan vel stemme stort hver dag, og folk giver jo deres egen bil 10 hver gang, hvilket fuldstændig ødelægger billedet. En anden ting kunne også være, at folk kan se hvem og hvilken karakter folk har givet ens bil. Det vil nok gøre, at folk tænker mere over hvad de vælger, da de nok skal gi en forklaring, eller hvis det er helt ude skoven, selv regne med at få et 1 tal.. Hele ide'en med afstemningen er vel nok, at man kunne finde ud af hvad folk mener om ens bil, og kunne sige hvad de kunne li, og hvad de ikke kunne li.. Også se i lyset af, at I måske engang kunne lave konkurrencer bilerne i mellem, og så få det mest troværdige billede.
Selvfølgelig vil der altid være huller, men det er da bedre folk skal oprette 100 bruger for at kunne stemme 100 gange, end at de bare kanl stemme hver dag..

Bare en ide, men jeg ved jo ikke hvordan I kører det....:-)

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til webmasteren (lige en gang til)
  • jesper k
    jesper k Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Svar: 8
    #1   19. mar 2003 Hej LI

En dynamisk IP addresse er ikke ensbetydende med at du automatisk får en ny ip addresse hver gang du logger på. Det er sat på serveren hvor mange dage en ip addresse skal være inaktiv for at blive frigivet i scoopet igen, og det ville være for langsomeligt at logge på og for belastende for serveren at uddele nye addresser hver gang en loggede på. Men der er andre muligheder med dynamiske ip addresser, f.eks. hvis man kører XP med mange sessioner / brugere kan man have hver sin ip på hver sin session.

• L I
    L I Tilmeldt:
    mar 2003

#2   19. mar 2003 Skifter IP'en ikke en gang hver 3. dag ??, det troede jeg den gjorde, og så ville man jo være i stand til at stemme flere gange... smiley

• #3   19. mar 2003 Jeg tror faktisk bare man kan gå ind og slette sine cookies, og så stemme igen næste dag..?

• L I
    L I Tilmeldt:
    mar 2003

#4   19. mar 2003 mmm.. Det er nemlig også derfor jeg eftersøger en mere troværdig afstemning..:-) Ellers kan man lige så godt fjerne hele afstemnings-systemet

Kommentér på:
Til webmasteren (lige en gang til)

Annonce