4.960 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 147 Svar

GÅ VÆK KAT! GÅ VÆK KAT!

Hej alle..

Der er en kat fra nabolaget der hygger sig om natten, ved at gå rundt og skide i vores rosenbede.

Nu har jeg fået nok!

Jeg har prøvet at drysse chili-pulver ud, men det hjælper ikke.

Nogen der har nogle gode forslag til at dette kan få en ende?!

Mvh.
Thomas!

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GÅ VÆK KAT!
  • #1   7. aug 2012 skyd den det hiælper!!

• #2   7. aug 2012 sprøjt vand på den hvis du kan tage den i det.

• #4   7. aug 2012 man skyder ikke andre folks kæledyr, fx mine hunde er som børn for mig, så i mit tilfælde ville det betyde øje for øje.

• #5   7. aug 2012 fra et debat indlæg :
    Det eneste vi har haft held med, er Hjortetaks-olie.. Det var effektivt.. Opløses i vand og vandes på de steder man ønsker katte-fri.. Og menneske-fri.. smiley For det sinker.. Lugten holder i ca 10 dage..

Man skal ikke få det på fingerne, lugten går ikke af...

Niklas M//

• #6   7. aug 2012 Man skyder sagtens andres kæledyr, hvis ikke andre kan holde styr på dem. Man lader jo heller ikke sine børn rende og skide inde ved naboen?

• #7   7. aug 2012 skyd da lortet!!!

• #8   7. aug 2012 hvis intet hjælper,må du aflive den,dem der evt ejer den skal have styr på deres dyr

• #9   7. aug 2012 I stedet for alle de klaphatte herinde der vil skyde den.. så gør som almindelige mennesker, og brug hjortetaks olie.

Det har jeg gjort og det virkede.

Held og lykke.

• #10   7. aug 2012 fat en riffel og skyd den?, du må gerne

• #11   7. aug 2012 bully så holder man styr på sine dyr. for sad der en kat på hjelmen af min nylakerede bil så tror jeg nok den var død

• #12   7. aug 2012 Hjortetakssalt måske, noget 3dobbels salminak. hvis min kat er træls plejer jeg bare af sprøjte lidt deo i rummet, så løber den satme stærkt smiley ( stavefejl er gratis smiley )

• #13   7. aug 2012 bare husk og sig det til ejerne enden du skyder lortet.

så må man godt ifl. loven

• #14   7. aug 2012 Rosenbedet er lige ud for soveværelse-vinduet, så det dur ikke med hjortetaks-olie. Det forpester jo soveværelset så. smiley

• #15   7. aug 2012 som alle siger at de ville skyde den ...
    husk lige på ..
    at du SKAL ha sagt det til ejeren af katten mindst 1 gang at de skal holde
    katten væk, og gør de ikke dette, har du som rigtig nok, retten til at skyde katten smiley

• #16   7. aug 2012 Bully >>

Haha, sikke en forkvaklet holdning.

Så hvis din hund gik på min datter og jeg slog den ihjel, hvad ville du så gøre?

• #17   7. aug 2012 Lasse R, du skyder jo heller ikke naboens unger fordi de skider i din have? Eller er i så unormale ude på landet?

• #18   7. aug 2012 Så jeg skaffer en mårfælde og sætter noget tun eller markel i. Så finder jeg ud af hvem ejeren er og kan give den besked på den måde eller? smiley

• #19   7. aug 2012 Mike B - + 1

• #20   7. aug 2012 Jeg vil helst undgå at slå dyret ihjel. smiley

• #21   7. aug 2012 find ejeren, advar dem, og hvis den gør det igen har du faktisk rettighed til at dræbe den hvis det skulle være nødvendigt!
    Men som du skriver vil du gerne undgå det!! Sæt nogle have/vand sprintler op i haven!

• #22   7. aug 2012 Sprøjt noget chilivand i røvhullet på den med en vandpistol, eller skyd den med en mild kina softgun som ikke gør andet end at forskrække den.

Det plejer at virke. =)

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.734
    #23   7. aug 2012 Kanel skulle også kunne holde dem væk, men se om du kan fange den på en human måde, og få fat i ejeren...

• #24   7. aug 2012 Gider bare ikke at vi bliver vejens sorte får, fordi at jeg pløkker deres åndsvage kat.. smiley

• #25   7. aug 2012 Hvis man nu fanger den, og giver den en gang vand med vandslange eller højtryksrenser, så bliver den nok også væk, tror i ikke?

• #26   7. aug 2012 Også skal du huske på at du ikke bare må skyde inden for bymæssig bebyggelse smiley men du kan jo sende den til aflivning for din egen regning.

• #27   7. aug 2012 Thomas - vand burde kunne gøre det..

• #28   7. aug 2012 katte kan ikke li at gå på sølvpapir, men det ser nok lidt fjollet ud i et bed.
    få selv kat, så skal den nok jage den væk, eller få hund.. så holder katten sig væk..

hvor meget ved du om katten der kommer utilsigtet?

• #29   7. aug 2012 ellers kan du bruge nogle af de produkter der faktisk er beregnet til at katte skal holde sig væk fra et bestemt sted..

http://shop.petworld.dk/products/gaa-vaek-kat.aspx

• #30   7. aug 2012 Jeg har en idé om, hvem det er sin's kat & vi har hund.. -.-'

• #31   7. aug 2012 har haft besøg af en nabokat.. den fik 10L iskoldt vandt det dur

• #32   7. aug 2012 http://www.matas.dk/matas-hjortetakolie-100-ml

• #33   7. aug 2012 Rottweiler...

• #34   7. aug 2012 Prøv du et af de "gå væk" produkter, og hvis katten ikke må skide i dit rosenbed må din hund vel heller ikke . . det virker jo kun hvor det er hældt på smiley

• #35   7. aug 2012 fang den i en fælde og ta den over til ejeren og si at hvis den kommer på din grund igen kommer de ikk til at se den igen...
    en gang 12/89 bly patroner syd fra grænsen kan de squ ikk stå for, hvis du mangler hjælp til valg af ammo smiley

• #36   7. aug 2012 Fang den, og klip den som en puddel. Så kommer den ikke igen

• #37   7. aug 2012 hvis ikk du har en fælde kan du selv lave en ræve fælde af lidt lægter og krydsfiner, hvor katten går ind i kassen, triner på et brædt som gør at klappen lukker sig bag den og så er fanget.

• #38   7. aug 2012 Som du selv skriver.. En mår eller mink fælde. Og så gir du den ellers bare koldt vand.. Og så jager du den ud af haven som om det var naboens søn der havde nappet din datter;-) Katte glemmer aldrig:)

• #39   7. aug 2012 Det er helt lovligt at få kattens værn til at komme ud med fælde, eller låne en ved dem.....og så bliver den afhentet(eller man kan aflevere den)....hvis den er chippet eller tatoveret kommer den tilbage til ejer mod et mindre beløb..

Jeg har ikke noget imod katte...jeg har noget imod deres ejeres ligegyldige holdning til deres dyr..."jamen det er kattens natur"...jamen det er satme da også hundens, koens, hestens og slangens natur at være fri, men det gør vi sgu da heller ikke....

synes ikke det er en iorden måde at holde dyr på...der hvor jeg bor er der så mange katte at de nu er at betrage som skadedyr...halvdelen af dem er mere eller mindre vilde...jeg kan ikke åbne min kælderdør og lige gå en halv time, så har der været mindst en kat inde og pisse på mine ting(sidst på fælge og cykel)....

• #41   7. aug 2012 Ja som de skriver så må man godt skyde kat. Kræver bare du grund er stor nok til det og at du har jagttegn.. Men du må ikke fange den i en fx ræve fælde da der gælder nogen andre regler for fælder, så ville bare gi der flere problemer... Så mit råd er vand eller hjortetakolie

• #44   7. aug 2012 Brian O - Hørt.. ! og god løsning..

• #45   7. aug 2012 Kæft folk er syge i roen herinde....

• #46   7. aug 2012 Jan j - ^^

• #47   7. aug 2012 folk hvor er i da liderlige efter at få lov til at slå noget ihjel ..
    hvorfor melder i jer ikk til at komme til afganistan ???
    nå ja der skal man være normal oveni hovedet

tag da en sank med dem der ejer katten og sig du syntes det er en meget dårlig ide den skider i dit bed
    evt tag nogen billeder af den mens den går det . så du har et bevis for det
    også sig til dem at hvis det ikk stopper . så aflevere du den på et kattehjem
    for så koster det nemlig 1500 kr at få sit kæledyr igen
    har selv prøvet min hund rendte væk og der blev den afleveret på dyre intenat

• #48   7. aug 2012 Volvo benny, folk som dig har jeg ikke en skid til overs for.. Det er seriøst den mest latterlige kommentar jeg nogensinde har set på bg.. Folk med den slags henstilling burde bures inde..

• #49   7. aug 2012 Det snart det samme som hvis naboens børn kommer til at skyde bolden over i vores have og rammer noget, ja så skal de da dø!

Fuck en flok hjernedøde idioter, har i ingen følelser for dyr eller hva??

• #50   7. aug 2012 der er bare for mange der lever i stenalderDanmark, efter janteloven..

skulle i ha glemt den kan i læse den her (igen)
    http://www.janteloven.dk/

• #51   7. aug 2012 det er bare for sort det der Kong gulerod....hvad pokker har janteloven med det her at gøre?

• #52   7. aug 2012 Hvis det var mig ville jeg sætte en fælde op og overdynge den med koldt vand. Det tror jeg, uden at have prøvet det, er en god skræmmemetode.

Hvis ikke så må man jo aflevere den på et hjem for sådan nogle kræ.

• #53   8. aug 2012 sætte en mink/mårfælde op med indlagt 380v strøm.. ej det gas. men sæt en minkfælde op og så når den er hoppet ind i den, så giv den en ordenlig tur med en højtryksrenser/damrenser og så luk den ud, så skal du se, så kommer den ikke igen, det virkede her hvor jeg arbejder smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #54   8. aug 2012 Var der så meget som én der blot OVERVEJEDE at krølle så meget som et enkelt hår på en af mine katte, så skar jeg glædeligt halsen over på vedkommende.

Hvad i alverden er det for en syg holdning at have til levende væsner? Enten er de af jer der siger dette meget grimme, usle og ikke mindst sølle mennesker eller også har I noget nær den mest elendige humor (eller gevaldig mangel på samme), det er helt sikkert. Jeg brækker mig mildest talt over sådanne mennesker som jer. Selv børn har mere hjernekapicitet end der vises i enkelte tilfælde herinde.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#55   8. aug 2012 Og så må vi da ikke håbe at ordensmagten sidder og følger med i det der bliver skrevet her. Føj for helvede!

• #56   8. aug 2012 Har skimmet de forskellige indlæg, og synes det er lidt utroligt der ikke er en som har skrevet at man kunne hegne haven ind enten med net eller hegn... så er problemet løst...

Og på nabo siderne kunne man jo spørge om ikke de ville være med på ideen for at holde omkostningerne nede...

Tror sku også jeg ville holde mig fra at slå den ihjel... hvis du slog min kat ihjel, ville jeg også slå din hund ihjel..

• #57   8. aug 2012 Kasper T >>

Synes det sygeste er at du vejer en menneskeliv lige over med et katteliv, hvis nogle her i tråden er syg og burde søge hjælp, så er det dig.
    Hvad fanden skulle ordensmagten gøre herinde, hvis jeg gentagelse gange har bedt dig om at holde dit lortedyr væk fra min have og det ikke hjælper, Jaa så er jeg jo i min gode ret til at aflive det.

• #58   8. aug 2012 Tror jeg sætter en fælde op, så får den en spand ISKOLD vand.

Tak for feedbacken!

• #59   8. aug 2012 Naboen må godt have hus dyr det er hans valg men så skal de ikke være på min grund for jeg har ikke valgt at skal have det og kan de ikke holde ders dyr på ejen grund skal de ikke være sikker på at se dem igen..!

• #60   8. aug 2012 Tommy>> så må du ha travlt med at aflive fugle, mus og hvad der ellers er af levende væsener i din have. Hvordan har du tid til at lave andet end at ligge på lur?

• #61   8. aug 2012 Du er for langt ude Kong Gulerod

• #62   8. aug 2012 Kasper T læs lige dit eget indlæg... Sygt.

Skyd den med vand eller få et husdyr selv. Det virker.

• #63   8. aug 2012 Martin G, manden har jo ret..

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#64   8. aug 2012 Nu var mit indlæg så ganske vist en påstand. Jeg læser fandeme noget som folk har gjort alvor af! Ja hvor er I stærke og seje at i kan gøre et forsvarløst dyr skade. Bli endelig ved. Jeg kan kun trøste mig med, at jeg ikke er den eneste der åbenbart er imod dyremishandling.

Martin E - Jeg tror ikke du skal være så sikker på, at der ikke sidder nogen og er interesseret i denne tråd her smiley Der bliver nævnt gentagne gange hvad folk PLEJER at gøre. Dvs. det er noget der er indrømmet gjort. Denne tråd er simpelthen så latterlig så jeg fortsætter mit opkast. Ulækre skabninger!!!!

• #65   8. aug 2012 Er det så ikke også dyremishandling når det er en gris eller en ko på et slagteri for i begge tilfælde når de ikke at mærke en skid.? For håber da virkelig ikke folk går og skamskyder dyr for i så fald skal de lære at ramme først.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#66   8. aug 2012 - thoma$$ ^: Har du lidt problemer med læsningen? Der står skrevet, at man skal advare ejeren først, så inden du begiver dig ud i at lege "stor mand" i forhold til en lille kat, så forsøg du dig lige med lidt menneskelig adfærd først. Magen til klaphat.

Tommy S: Nu er der så en mening bag, når det handler grise og køer. Her er der tale om katte - andre menneskers familiemedlemmer, for nogen.

Martin E: Iøvrigt, så fortæller det blot mere om dig end nogen anden, at du straks gør brug af at dræbe dyret. Jeg skærer ikke halsen over på nogen, men det er sgu klart, at denne idioti du og andre viser herinde gør, at man fristes til at tænke tanken. Som I behandler dyr, har I allerede mistet titlen som værdige mennesker i min verden. Ganske enkelt. Børn, dyr.. Jeg er ligeglad, man holder sine fede fingre og andre metoder for sig selv, ellers er man sgu et lousy menneske.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#67   8. aug 2012 Tommy S: Jo. Er ganske enig med dig. Jeg holder desuden også mine egne katte på egen matrikel - men det er så også kun godt, når jeg ser hvilke magtliderlige mennesker der render rundt på to ben derude (og herinde) smiley
    Jeg mener bare stadig, irriterende eller ej, at man har en vis brist, når man er i stand til at udøve skade på et lille, forsvarsløst dyr - eller et barn. I min verden er det, det samme smiley

... og det er sagt fra en der skam også er irriteret over, at naboernes kat kommer rendende - men som aldrig kunne nænne at slå en kat ihjel.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#68   8. aug 2012 Jeg mistænker, at den slags stiger nogen af Jer til hovedet. At man lige nakker katten, som senere viser sig at være en forvirret kat som var kommet ud ved en fejltagelse. Jeg er glad for min naboer, lad mig bare sige det sådan - godt man ikke har en eller anden skydegal idiot, som ligger på lur i hækken indtil han ser sit snit smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#69   8. aug 2012 Tage det i opløbet? Det kan du næppe mene seriøst. Ville du nakke mine katte, for at sikre dig, at de på intet tidspunkt sneg sig ind til dine høns? For så skulle jeg da nok nakke dine høns, bare for at tage eventuel larm derfra i opløbet smiley

Jeg bor iøvrigt ikke et sted hvor der render fjerkræ rundt alle vegne. Den ene nabo har høns i en hønsegård.. og min kæreste har gåsedun i sin Canada Goose - det er vist dét smiley

• #70   8. aug 2012 Vi bliver nok ikke enige om det her kan nok os skyldes vi kommer fra hver sin side af broen men syntes du skal blive der over for i jylland er vi nok ikke så tolerante på de her pukter. Men god dag til dig. smiley

• #71   8. aug 2012 Ps. hvors høns og duer er kun på hvors ejen grund smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#72   8. aug 2012 Jeg har heller ingen intentioner om at rykke mig ud af flækken. God dag til dig også smiley

• #73   8. aug 2012 Man skal bare ikke lade sine kæledyr være til gene for andre...færdig....når i snakker om vilde dyr, er det som at sammenligne pærer og bananer....

og som sagt: jeg ville ikke gøre den ondt...men ville ikke ha problemer med at låne fælder af kattens værn eller lign. og lade dem afhente kræet...

så er det bare surt for ejer hvis vedkommende har været for dum til at få øremærket eller chippet sin kat, for så bliver den muligvis omplaceret...

Jeg har som sagt INTET problem med katte...men jeg har et problem med uansvarlige ejere og så er det egentlig ligegyldigt om det er en kattelem eller hundelem de har på deres dør....hehe...

og hvis man ikke vil ha indekat må man bygge en voliere...

• #74   8. aug 2012 Brian o Den sad lige i skabet det kunne jeg ikke have sagt beder smiley

• #75   8. aug 2012 Kasper T >>

Nu er jeg så heldigvis ret ligeglad med hvad din mening om mig er. Da jeg ikke omgåes små snæversynet mennesker som dig.

• #76   8. aug 2012 Har selv to hunde, og gør virkelig alt jeg kan for at fremstå som en god repræsentant for hundeejere, så det med ansvarlighed ligger mig meget på sinde...

Når man opfører sig dumt skader det alle andre der har samme passion som en selv, og så laver politikerne love som fratager os vores personlige frihed, fordi nogle ikke kunne håndtere det ansvar der følger med et dyr....

• #77   8. aug 2012 Brian O det er godt at høre nogen tager ders ansvar seriøst når de anskaffer sig dyr af den ene eller ande slags.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#78   8. aug 2012 Brian O: Jeg er, med mine chippede katte som render i indhegnet have da der er tale om racekatte, som slet ikke bør færdes ude, helt enig med dig. Jeg mener helt sikkert også, at det bør være ejerens ansvar, at man øremærker/chipper sin kat, i tilfælde af, at den bliver indleveret et sted. Jeg kan iøvrigt fortælle dig, at det er et yderst diskuteret emne på KatteGalleri, hvor min kæreste har en bruger.
    Så fred være med, at man indfanger den og får den indleveret - så længe man husker at tjekke fælden, så katten ikke lider unødvendig last, samt ikke spuler vand på den eller andre grusomme ting, som er nævnt her i tråden.

Herude er hundene et større problem end kattene er. De render frit, skider frit og hopper op af alle der forsøger at være i fred, så jeg tror, at det i sidste ende handler om, at alle dyreejere skal se indenfor deres egen næsetip smiley Den er ikke møntet på dig, men på, at der generelt er megen uansvarlighed i sammenhæng med dyr. Ikke desto mindre bør det ikke være dyrene der skal ende som taberen i det her - Hverken en skudt hund eller kat ændrer det store.

Martin E: Hvem er det der er lille her og udøver grusomme ting imod forsvarsløse væsner? Det gør dig ikke til en stor mand smiley

• #79   8. aug 2012 Sjovt tråden bare forsætter..!! ???

Tror ikke i bliver enige..! smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#80   8. aug 2012 Kasper k: Ikke desto mindre er det stadig relevant smiley

• #81   9. aug 2012 Der findes KUN et middel , og det heder hjorttaksolie det kan man købe i en spraydåse det det eneste der virker.
    Vh Palle

• #82   9. aug 2012 P.Lindberg der kan du købe det koster 81,25kr for en dåse , ring til firmaet hvis du ikke kan finde det på siden.
    Vh Palle

• #83   9. aug 2012 ooohhh shit!..... folk har det vildt her!.... syntes den med chilli i røven var den sjoveste.... nå men blåt lys og dåsebajer til det svar der virker....

• #84   9. aug 2012 Søgeresultater
    Viser søgeresultat

1 varer, viser 1-1
    Vis: 72 varer per side
    Sorter: Produkt navn a-ø
    Hjortetakolie, 400 ml

9021641
    På lager
    Ved problemer med halebid o.lign. 81,25DKK
    (65,- DKK) > Varen vises i Svinepleje 
    > Se mere her KØB Til toppen
    Partivarer og nyheder
    Beklædning
    Haveartikler
    Hjem og fritid
    Husdyr
    Kontor og elartikler
    Mark og stald
    Maskiner og olie
    Plovgods og sliddele
    Reservedele
    Vand og VVS
    Værktøj og sikkerhed
    Indkøbskurv
    Din indkøbskurv er tom

Trode jeg kunne overføre billedet , gik ikk.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#85   9. aug 2012 niels - Du går da bare ud og stopper lidt op i røven på dig selv. Så skal du se hvor sjovt det formentlig er smiley

• #86   9. aug 2012 kasper katteven : du vender bare din farlige brianfisk i lidt rasp og steger den i lidt olie , så kommer jeg og tørrer min chilli røv med den , så har vi noget lækkert til katten, så den kan skide noget mere , evt. i dit akvarie. smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#87   9. aug 2012 niels d - Hvor er du moden smiley Det der børnehave-snak kan du godt pakke pænt sammen igen eller smutte hjem til far og mor og se hvor imponerede de er over din såkaldte "intelligens" smiley Jeg kan egentlig kun grine af det du skriver. Bare stop dit ævl skråt op istedet - både mine fisk, katte og jeg klarer os fint uden dine barnlige input smiley

• #88   9. aug 2012 "niels - Du går da bare ud og stopper lidt op i røven på dig selv. Så skal du se hvor sjovt det formentlig er " ,,,,virkeligt modent , men syntes du skal bruge lidt mere tid på din zoologiske have, end at sidde foran din computer og spille smart, du kunne evt. komme ud og få lidt frisk luft , vi kunne endda mødes, ja det ville være skægt, så kunne du ta dit luftgevær , dine katte , fisk "kæreste" og skur med. og så kan jeg hamre hele lortet op i røven på dig!... kunne det ikke være skægt? ... knus og kys niels D

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#89   9. aug 2012 En skam, at man ikke kan spore din adresse via dit nummer smiley For så var jeg nemlig på vej, hvis du da gerne vil mødes smiley At true mig, det skal du holde dig langt væk fra lille mand smiley

Tror lige du skal passe på nallerne du smiley
    Frisk luft? Det nok mere dig der har brug for luft. Lidt ilt til din tomme hjerne, så kunne du nok få lidt intilligens. Det behøver du virkelig.
    Stakkels de mennesker der er tvunget til at omgås dig smiley

• #90   9. aug 2012 Hmmm det da noget af en drejning samtalen har taget kan vi ikke bare blive enig om at folk holder deres dyr hjemme og hvis de ikke kan det skal de ikke hyle op over de ikke kommer tilbage igen?

• #91   9. aug 2012 mit navn er "niller deleuran hamc" på facebook
    og du sir bare hvor du vil mødes? hehe tror bare vi er helt enige om du lukker røven herinde ikke lille mand... haha-haha og hvis du er rigtig sød så kan det endda være du slipper for at få knækket nogen tænder... måske du skulle lære ikke at spille smart og snakke grimt til folk du ikke kender....

• #92   9. aug 2012 Dem der burde skydes er dem som siger dyrene skal!

Dyrene har ligeså meget ret til at være her som alle andre!
    Hvis nogen nogensinde så meget som lagde en finger på mine katte ja. så var det Øje for øje. Håber i render ind i de forkerte og jeg kan læse i avisen der er fundet et par gutter i skoven..

• #93   9. aug 2012 Jay Så hold dit lort hjemme! så er problemmet over smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#94   9. aug 2012 Gud ske lov er jeg nogenlunde kendt i Ishøj smiley

• #95   9. aug 2012 Hvorfor tror du du har mere ret til at leve end dyrene ?

• #96   9. aug 2012 mente nok den ikke var længere.... hehe.....

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#97   9. aug 2012 Tommy - Hvis den var ment til mig, så kan jeg allerede sige med det samme, at jeg har en indhegnet have hvor kattene blir smiley Jeg prøver bare at trumfe igennem med, at de der bizzare måder kattene skal straffes på er helt ude i skoven. De mennesker skal have af nøjagtig samme skuffe.

• #98   9. aug 2012 blæret " skur " forresten .... smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#100   9. aug 2012 niels - det skal du nu ikke være så sikker på smiley Som jeg sagde, at true mig skal du holde dig fra smiley

• #101   9. aug 2012 fang kræet, og smør en klat sennep i røven af den, og du ser den aldrig mere

den løber, uden at bruge bagbenene !!!!!!

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#102   9. aug 2012 niels - thumbs up iøvrigt! smiley

• #103   9. aug 2012 Hvis jeg har sat noget i lokal avisen med sådan og sådan en kat går på min grund og det frabedes så er jeg i min frie rat til at få dyret avlivet. Og dem der siger dyr er ligesom menesker få jer dog et liv mand hvad hvis katen bliver kørt over vil du så anklage ham der køre for uagtsom katdrab?

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#104   9. aug 2012 Kim - Ved du hvad der virkelig sker når du gør det? Den løber til den dør af udmattelse. Længere er den ikke

• #105   9. aug 2012 Kasper t Du er også en af de ansvarlige hus dyr ejer smiley Syntes Godt Om smiley

• #106   9. aug 2012 Tommy jeg spørg dig ad .

Hvorfor tror du at du har mere ret til at leve end dyrene ? For det har du satme ikke.
    Alle levende væsner har ret til at leve.
    Det er fandeme en mærkelig mentalitet at have at du må dræbe et andet levende væsen fordi det genere dig lidt.

Der er masser af andre fornuftige måder at gøre tingene på.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#107   9. aug 2012 Tommy - Jeg har ihvertfald dyrerne hos mig selv, så de ikke genere nogle. For kan godt se problemet i katte der kommer uventet ind på andres grunde. Men er imod at man er uhuman.

• #108   9. aug 2012 Jay er du vegetar for grisen og koen har vel os ret til livet..! kom nu vider man.

• #109   9. aug 2012 Det er ikke det jeg siger . Men du har satme en mærkelig mentalitet. Så hvis dit barn kom ind på min grund og fuckede en masse op. Så har jeg bare ret til at slå ihjel.. Syntes satme det er mærkeligt.

Men håber du render i de forkerte mennesker..
    God dag. Og desuden render mine heller ikke bare frit rundt.

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #110   9. aug 2012 hvidløg i skiver, du behøver ike skrælle dem først, tynde skiver og så deles ud på jorden

du kan så dufte hvidløg en dags tid elelr to, men kattene kan ikke lide det.

ellers så skal du til at ofre noget til at smide på jorden, som er grovt nok til katten ikke gider skide der
    kat-væk blomsterne virker heller ikke, ikke de 3 vi har ihvertfald smiley

alternativt kan du finde ejeren, bede ham holde sin kat indendøre eller i snor (som loven også kræver for en kat) ellers vil den blive afleveret på nærmeste kattehjem (det virker også de fleste gang)

jeg var træt af vores gik i kartoffel bedet, så jeg har bygget en kæmpe katte voliere til vores katte, og hundene holder naboernes ude, så det er fint til os smiley

vi brugte tid og kræfter på katte planter, kaffe krums osv osv, eneste der virkede her var hvidløg i skiver smiley

• #111   9. aug 2012 Haha

• #112   9. aug 2012 http://nextlol.com/images/40656-e-thug-400.jpg

hæhæ

• Snoopy

#113   9. aug 2012 og hvis i skal slås indenfor, kan i gå udenfor og gøre det smiley

• #114   9. aug 2012 evt slås i naboens have!

• #115   9. aug 2012 det her er ike henvendt til trådstarteren, han virker fornuftig nok, og mit bedste råd er en vandpistol.. selv om du fanger den kommer den igen, den skal forbinde dit bed med en dårlig oplevelse, og der er en vandpistol, gerne med noget højt lyd/ råb tilsat det mest humane du kan gøre...
    Til de andre klaphatte: hvis i virkelig har så ondt i røven af at andre folks katte kommer på jeres grund skulle i nok bare skride ud på landet hvor der er min. 200meter til nærmeste nabo.. det er en del af at bo i byen, som det for øvrigt også er det med hundelorte på fortovet, den middelaldrene nabo der slår græs søndag morgen og de irriterende møgunger.
    og hvis nogle af jer så meget som krummede et knurhår på nogle af mine (der dog er indekatte) håber jeg at i har råd til 4 nye dæk.. igen og igen og igen og igen og igen osv derudaf.

• #116   9. aug 2012 .

• #117   9. aug 2012 Slavteren> så hvis du ik vil have jeg kommer og smider affald i din have, skal du også flytte eller?

• #118   9. aug 2012 kasper t : må vist lære det på den hårde måde

• #119   9. aug 2012 Gider ikke diskuter længer ha det godt alle sammen. smiley og hold jeres dyr hjemme hvor de hører til tak på forhånd. smiley

• #120   10. aug 2012 tror jeg kører en tur til skovlunde , med lidt chilli og fodrer fisk.

• #121   10. aug 2012 brian o: jeg bor allerede på landet smiley og SÅ almindeligt tror jeg sq heller ikke det er at smide sit affald i andres haver vel? at der kommer katte på ens grund er en del af at bo i byen. lidt ligesom de der gamle røvhuller der tror de kan bo i byen/ i en lejlighed og så ikke høre/ se at der er andre mennesker i nærheden..

• #122   10. aug 2012 At man lige smider sine dåser og flasker, slikpapir, macdonalds papir whatever er ret almindeligt i byen..men det gider jeg sjovt nok heller ikke acceptere...ligesom mennesker der pisser i ens have, eller stjæler ens cykel.....

• #123   10. aug 2012 jamen så klipper du vel også fingrene af de små møgunger der larmer foran DIN vej?

• #124   10. aug 2012 Nej men de får da en røffel hvis de skider i min have....(og til dem der måtte være i tvivl - Det er IKKE det samme som en røvfuld...:-P)

• #126   10. aug 2012 selvom der nok er nogle af dem der ku trænge til en gammeldags røvfuld smiley
    jamen så gir du sq også bare katten en røffel smiley effekten er den samme..

• #127   10. aug 2012 hæhæ

• #128   11. aug 2012 Slavteren så skal jeg komme og give dig en røffel

• #130   11. aug 2012 Ku man ikke bare se lidt positivt på det og tænke på det er gratis gødning og kultivering?

Nå men kan godt se problemet men kan ikke acceptere at folk sidder og taler om død og lemlæstelse af dyrene.. Det er nemt nok når man sidder bag en skærm.

Men man kan få noget der hedder gå væk kat hos dyrlægen har jeg set måske ka det bruges?

Alternativt er der den med fælden og en spand koldt vand som jeg mener bør være sidste udvej. I første omgang ku man fange den og indlevere den hos naboen i fælden med påbud om at betale for et eller andet der holder den væk.

En anden metode ku være at skide i ejerens bed og efterfølgende grave det ned.

Derudover er det bare som det er.. Har man ikke andre sorger der er vigtigere end en kat der skider i bedet burde man være glad.

Katten holder jo rent faktisk mus og sådan lidt på afstand.. De æder vel frø osv man sår så det er godt de blir holdt væk. Formentlig det samme med rotter?

Men hatten af for TS at han ikke bare griber til vold men søger en fredelig løsning på problemet.

• #132   11. aug 2012 Og hunden kan få orm, af at spise kattens lort...mine æder heldigvis ikke kattelort, men nogle hunde gør...

som jeg skriver tidligere har jeg intet problem med katte, men jeg har et problem med deres ligeglade ejere...holder mine hunde på egen matrikel, så er det mindste jeg kan forlange vel at de gør det samme?

• #133   11. aug 2012 Først og fremmest er det sjovt at se hvor dobbeltmoralske folk er herinde. Hvor mange har efterhånden ikke sagt at de synes det er sygt at aflive andre folks dyr, og hvis det skete med netop deres hund eller kat ville de ikke tøve med at gøre det samme ved vedkomnes kæledyr. Nogle nævner, eller antyder endda at de vil slå mennesker eller børnene til disse mennesker ihjel hvis de aflivede deres kæledyr.... DOBBELTMORAL!

Selvfølgelig er det ikke i orden at aflive andre folks kæledyr, det kan man altid i sidste ende få dyrlægen til.... på ejers regning!
    Få dyreværnet ud og fang kræet, så skal ejeren nok få en lang næse når regningen dumper ind for omkostninger med at fange katten, dyrlægetjek samt overnatning på katteherberg.

• Snoopy

#134   11. aug 2012 Ifølge lov om mark og vejfred har man pligt til at holde katten på ens eget område. Dette vil man kunne få problemer med, hvis man lader sin kat gå frit ud og ind. Man skal derfor være klar over, at ens nabo har ret til at indfange og tilbageholde katten, hvis han eller hun snarest muligt og senest inden for 24 timer efter indfangningen, underretter dig om det.

Man kan desuden blive gjort ansvarlig for den skade, som ens kat laver, for eksempel ved at ødelægge andres ting eller angribe husdyr. Har ens kat ødelagt noget, og bliver man dømt ansvarlig, har man økonomisk erstatningspligt.

Dyreværnslovens almindelige bestemmelser om ordentlig behandling af dyr gælder også for katte. F.eks. §§ 1 og 2 om forsvarlig og omsorgsfuld behandling af dyr og § 13 om aflivning af dyr.

Aflivning må kun foretages af dyrlæger, slagtere, personer med jagttegn eller andre, der er uddannet i aflivning. Dette gælder ifølge bekendtgørelse om slagtning og aflivning af dyr kapitel 5, § 13, stk. 2.
    Undtaget er aflivning af hundehvalpe og kattekillinger, der højest er en uge gamle.

Det er under alle omstændigheder ulovligt at aflive med drukning, og Dyreværnslovens bestemmelser om aflivning af dyr skal overholdes.

der findes lov på området, brug den ? smiley det er ULOVLIGT at lade sin kat strejfe rundt udendørs, det giver bøder smiley

• Snoopy

#135   11. aug 2012 så hvis naboens kat ødelægger dine blomster eller lign, så skal naboen betale smiley

• #136   11. aug 2012 Du skal da være velkommen mike b, men vent til sidst på eftermiddagen, så er der størst chance for at du ikke kører forgæves smiley

faktisk lidt en skam at du bor så langt væk, er sq længe siden jeg har fået en skideballe jeg var 200% pisse ligeglad med smiley

• #137   12. aug 2012 http://www.youtube.com/watch?v=uIbkLjjlMV8

• #138   12. aug 2012 vi havde os problemer med hunde her hjemme engang.. de løb rundt nede i vores skov og nede ved vores sø, der jagede de alle vores fanser og ænder væk.. (som vi selv sætter ud)
    vi fandt ud af hvem ejerne var, sendte et brev om at hvis de kom igen, var det på deres eget ansvar og vi ville skyde dem.. og hvad jeg ved af har vi ikke set dem siden.. heldigvis for dem smiley

• #139   12. aug 2012 Kasper T
    Du er det jeg vil kalde syg i hovedet.... Jøsses...

- thoma$$ ^
    Fang katten, og aflevere den på et dyreinternat.. smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#140   12. aug 2012 Theis -
    Øje for øje. That's life.

• #141   14. aug 2012 Hjortetaksolie alt andet er spild af penge , 400ml spraydåse koster 82kr , men det ville være meget nemmere hvis folk tog ansvar , godt de fleste hundefolk ikke har samme indstilling og bare lade deres hunde rende frit rundt , alså hjorttaksolie er det eneste der holder katte og andre dyre væk.
    P.Lindberg forhandler det.
    Vh Palle

• #142   14. aug 2012 Utroligt at Administratorene eller hjælpe administratorene ikke gør noget ved den tydelige opfordring til dyrevold på siden.

Det kan ikke være rigtig at en hjemmeside park med ca. 100 mio sidevisninger om mdr. kan tillade sådan en opførelse fra deres brugere.

• #143   14. aug 2012 Har du anmeldt tråden da?

• #144   14. aug 2012 Kasper T..
    Du skrev længere oppe:
    "- thoma$$ ^: Har du lidt problemer med læsningen? Der står skrevet, at man skal advare ejeren først, så inden du begiver dig ud i at lege "stor mand" i forhold til en lille kat, så forsøg du dig lige med lidt menneskelig adfærd først. Magen til klaphat. "

Jeg mener ikke på noget tidspunkt at ville skyde katten eller ligende? Det eneste jeg har snakket om er koldt vand?

Det er vist dig der leger "stor mand" eller "bad guy". smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#145   14. aug 2012 Så sæt dig ned og tud over det Thomas smiley Jeg er sku da pisse ligeglad med hvad du render og fortager dig i din fritid. Jeg har bare indset, at der er stor uenighed om hvad eller hvordan man skal håndtere sådanne situationer. Og gud ske lov for det siger jeg bare.

º Scapegoat º HØRT !!!!!!!!!!!!

• #146   14. aug 2012 Hvad har min fritid at gøre med dette emne? Ville bare fastslå min holdning til emnet som I diskutere? Jeg mener ikke på noget tidspunkt at jeg "klynker".

Ha' en god dag. smiley

• #147   14. aug 2012 Kæft hvor er i "hårde" herinde...

Er der egentlig nogen af jer, der nogensinde har prøvet at affyre en riffel, M75, MP5, M16 eller ligende våben... I mod et andet levende væsen, hvis ikke...Så smut ud i sandkassen og leg videre..

• #148   14. aug 2012 ¤¤ PIMPYOURRIDE ¤¤ - Nu med værksted .
    Vil du med ud i sandkassen?

• #149   14. aug 2012 Theis,takker for invitationen. Men forstår ikke hvorfor, at folk spiller så hårde.. Skyd den, knæk nakken på den osv osv..

Men BG slår jo ikke ned på opfordring til dyremishandling..Kedeligt

• #150   14. aug 2012 Allan T - Den gang i skød uskyldige dyr :O?

• #151   14. aug 2012 Der er adskillige gode årsager til at katteejere bør tænke sig mere om(ja undskyld jeg prædiker igen)

-Kattene kan være smittebærere af orme og andet...
    -De kan stresse andre dyr, i folks haver(f.eks. fugle i volierer)
    -De dræber både vilde og tamme dyr hvis de kan komme til det
    -Katte flytter sådan lidt rundt som det passer dem, og pludselig er de vilde eller halvilde, og formerer sig med andre katte.(derfor vrimler det med katte der hvor jeg bor)
    -En kat kan måske ikke dræbe en hund, men den kan påføre den skader der i sidste ender fører til blindhed, eller aflivning....(ufedt at blive udsat for det i egen have)

for katteejernes egen skyld:
    -De kan blive kørt ned
    -Stikke af
    -havne i munden på en hund, eller armene på en kattehader...

• #152   14. aug 2012 Pimp the E-thug> jeg har engang kørt i en Mi16 hvis det tæller? smiley

• Town C
    Town C Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #153   21. feb 2013 til alle de fuckin fjolser som taler om at skyde,aflive eller på anden måde skade katten,har i lort i hoved eller hvad?,personligt ville jeg selv aflive enhver som bare prøvede at skade min kat,brug dog nogle af de råd som hjortetaks olie eller købe et produkt som har dokumenteret virkning,og tag dog en snak med naboen hvis i har problemer,eller er i for tøsede til at tage en konfrontation.lol en masse tumper som tror de er åhhh så seje,tag jer dog sammen fjolser.

• #155   22. feb 2013 necroposting....bør man overhovedet overveje at værdige det et svar, når folk tydeligvis kun læser det de vil brokke sig over og ignorerer resten?

• #156   22. feb 2013 Alene dét, at der foreslås at man skal hegne sin have ind, hvis man er generet at kat.
    - Jeg skal kraftstejlme da ikke hegne min matrikel ind, fordi en nabo har fået et kræ, de ikke kan holde styr på! Det var da noget underligt noget at diske op med?

Kommentér på:
GÅ VÆK KAT!

Annonce