2.808 visninger
|
Oprettet:
Tysklands fyrværkeri {{forumTopicSubject}}
Hej bg. Sidste år holdte jeg nytår ved min bedstemor i Tyskland. Men syntes godt nok det var noget skod fyrværkeri jeg fik fat i. Mener det var nogen er de der små grønne weco stryger og nogen kineser kanonslag. Ved i om de slet ikke har noget bedre der nede? Måske nogen 6" 10" eller 12 ¨ krysantemumbomber? Eller noget andet?
Leder efter nogen store gode kanonslag
Og nogen flotte krysantemumbomber så skriv hvis i kender en butik
aug 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 312
apr 2009
Følger: 42 Følgere: 41 Emner: 80 Svar: 1.088
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 13 Svar: 203
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 42
Morten p: tak for det. Syntes bare ikke der var noget vildt der nede sidste år. Så gad godt at køre til en butik med speciale i fyrværkeri der nede
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.511
jun 2011
Knold og skavt: gør ihvertfald nu
okt 2007
- jo tak men hvis han blev HA ville det blive en magtfreak uden hæmninger med alt for meget ammo i fryse pistoler;)
jun 2011
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.785
jun 2011
jun 2011
Rune L: kunne du lige være flink og gå i seng eller stop med at skriv her inde. Magter ikke du skal være så skide negativ
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 17
okt 2008
okt 2007
Bg betjent slap af du spiller så smart og du har så meget med at folk ikke gør noget forkert også sviner du knold til flot! Du får min fulde respekt!!! NOT!!! Kom videre hvad laver du på Bg? Intet du har jo ikke engang en bil.....
apr 2008
Følger: 75 Følgere: 117 Biler: 12 Emner: 20 Svar: 799
Hvordan kan det være, at Rune L kan stave til debile, når han ikke kan stave til ynkelige????
Anyways, da nu TS skal holde nytår i tyskland, så er der vist intet ulovligt i det han foretager sig, så BG's über politi kan godt slappe af og holde fri.
jun 2011
apr 2008
1. Jeg er ikke nogen mr. jeg er en mrs.
2. Jeg får aldrig sprunget fingrene af eller andet, da jeg HADER fyrværkeri.
3. Jo, jeg blev faktisk mobbet i skolen, men ved du hvad?
Jeg er faktisk stolt af at være kommet ovenpå, uden hjælp fra en psykolog.
4.Hvis du nu kunne styre din arrigskab, så kunne det være din stavning var bedre.
Jeg synes bare det er totalt grineren, at du flipper sådan ud, over ingenting...
apr 2008
Det ville også hjælpe dig, Hr. Betjent
jun 2011
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.870
Hvorfor bliver du ved.?
Alle indlæg du deltagere i går altid op i hat & briller når du blander dig.
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.833
Hvorfor er det altid de andres skyld, når du opfører dig som en på 4 år herinde, hvis du ikke kan deltage på en ordenlig måde herinde så hold dig væk.
maj 2007
Følger: 69 Følgere: 63 Biler: 10 Emner: 216 Svar: 2.442
maj 2008
okt 2008
Leder efter nogen store gode kanonslag
Og nogen flotte krysantemumbomber så skriv hvis i kender en butik
Hvor i det her er det du har svært ved at læse det tyskland? du må da være ORDBLIND
okt 2008
Held og lykke
okt 2008
Så kan man også vælge at tro det værste om alle, og starte som du gør.
Du opfører dig da også som BG politi? er du ikke det? for det er da min overbevisning, ud fra hvad du har skrevet? Ellers er det da virkeligt bare sølle, hvis man ikke har andet at lave, ind at løfte pegefingrene for andre.
Hvornår kommer bogen, MIT LIV PÅ BG?? af Rune L?
feb 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 13 Emner: 41 Svar: 320
okt 2007
Fordi du ikke selv kan stave og styre dine skide aggressioner? Hvad FUCK har det med mig at gøre? Og stop dig selv Bg betjent og lad være med at fortsætte godt nytår alle sammen!
Ps håber nogen synes der skal et kanonslag i lige netop dit udstødningsrør....
maj 2008
At du sidder og snakker om at folk skal skrive ordentlig er da årets joke, da du ikke selv formår at holde en sober tone i tråden.
Men med alle dine tilsvininger så ryger du nok ud før Doktor T. =)
maj 2008
Så du føler det som en sviner når folk kalder dig en betjent?
Ej kom nu ud af den børnehave stue, smil af det, kom videre som intet var hændt.
At tale som du gør efter en lille "betjent" bemærkning, så tror jeg flere ville kategorisere dig som det du selv nævner det i din sidste linje.
Grunden til at betjent bemærkningen kom, var jo fordi folk var så hurtige til at antage han ville kører tysk krudt ind i Danmark.
Hvilket også er ulovligt, men når man læser TS tekst så kan man hurtigt regne ud at han skal holde det i Tyskland.
Hvorfor det så skal gå fra "betjent" til nedladende kommentarer om folks intelligens, er da at være lidt for pige sur over ingen ting.
Vi er mænd! Og ikke en flok piger der sidder og sipper te og bliver sure over at få at vide vores røv er stor.
Det udstråler jo heller ikke fornuft, at overfuse folk uden grund. Så lad det da ligge og kom videre. =)
maj 2008
Hvor gammel er du rigtig? For har du aldrig arbejdet med andre mænd, der er det normalt at man kan tale sådan til hinanden. Igen vi er jo ikke piger der tager alt til os. Det sker bare alt for tit at folk eksplodere over ingen ting herinde, det er sjovt at se på men du gør dig selv til et mål da folk lærer du har en kort lunte.
Jeg har intet sted skrevet at jeg var klog, men der hvor tråden er nu kommer den ikke tilbage på sporet igen. Så om vi stopper eller ej er nok ikke af stor betydning.
Lær hurtigt at noget så simpel som en smiley kan vise din tone i et skrevet sprog, så hvis du skriver noget af ren og skær høflighed anfør en der smiler. =)
dec 2006
Hvis der er en herinde, der ikke har noget at have det, så er det vidst dig.
Ud og få dig et nytårsknald, evt betal for det, for du må sgu da være i underskud, så nærtagende du er.
Du vil bare have det sidste ord. Derfor bliver de andre brugere ved, og du dummer dig gang på gang.
dec 2006
Som skrevet tidligere, gør BG en tjenste, bliv væk i et stykke tid, og overvej om det er vejen frem, at bruge dit ynkelige liv på at lege BG wannabe cop.
dec 2006
Sidder på BH.. ? Hvad mener du..?
Bliv nu voksen. Du får det svært på det rigtige arbejdsmarked, hvis du bliver ved med at være så barnlig.
dec 2006
For vi er jo ikke på Kontanthjælp. Vi har et arbejde. Tjener vores egne penge.
Rune, det er hele vejen igennem alle dine indlæg at du staver som et lille barn, så det er ikke fordi H&G ligger ved siden af hinanden.
dec 2006
Nu har du jo tidligere dummet dig på andre gallerier, med hvor meget du tjener, men lille ven fremvis du bare din usle SU opgørelse igen.
maj 2008
Har du lige lært ordet debil siden du bruger den konstant?
Igen viser du at du ikke kan holde en nogenlunde tone, men åbenbart kun er på siden for at sviner folk der snakker dig i mod.
Du er i gang med at grave et hul omkring dig selv, det ender med du graver det så dybt, at du ikke længere kan komme op af det. =)
dec 2006
Hvis du ikke var den tosse du er, så var alle de tråde du deltager i aldrig kommet derud hvor de er, og det er pga din opførsel de alle glider af sporet. Hvis du undlod at deltage, så var de stoppet for længst.
maj 2011
Følger: 73 Følgere: 69 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 9
der må jo nok være noget i det folk siger da der er så mange der er imod de ting du siger og gør.
du burde nok overveje af tænke lidt over de ting du har skrevet. og se om du kan finde nogle fejl ved det. og hvis ikke ja så kan jeg kun sige du er helt tabt. ??
man af du bliver ved og ved og ved, det fatter jeg slet ikke.
når så mange mennesker siger dig imod ?? godt nytår folkens
maj 2008
Gør os en tjeneste og gå over på scootergalleri i stedet for...din tone og måde at skrive til folk på passer der til.
Dertil er det da sørgeligt at du linker til hvad andre gør, når det du gør i denne tråd er hvad der bliver snakket om.
Du er blevet bedt af trådstarter om at forlade emnet da han mente du ødelagde det, og alligevel bliver du ved og ved med at nedgøre folk der skriver dig i mod.
Hvorfor tror du at dem du nævner er efter dig i de forskellige emner rundt på siden?
Det er da fordi du opfører dig som du gør.
Hvis du ikke havde så arrogant en attitude så ville denne tråd være død for lang tid siden.
maj 2008
Igen kaster du dit problem over på andre...så lad da være!
maj 2008
Du bidrog ikke til emnet med din første kommentar, det gjorde jeg derimod. Så hvem er det af os to der ikke burde have skrevet her?
Men søde lille vense, jeg bliver ikke sur over du kalder mig dum, så bliv du bare ved hvis det giver dig kilder i din tissemand.
Så hvis du prøver at få mig til at få mig til at overreagere som dig så jeg kan komme i fryseren, ja så er du da meget velkommen til at prøve der hvor alle andre har fejlet. =)
dec 2008
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 13 Svar: 124
aug 2008
Følger: 120 Følgere: 118 Biler: 4 Emner: 57 Svar: 453
En stk udstemning send til dig :0)
jan 2011
Følger: 19 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 207 Svar: 655
Kunne være du skulle tage din medicin så du kunne holde dig på et voksent plan. Så kunne det være du lød sådan her http://youtu.be/4cOzjFN-X78
aug 2010
Følger: 30 Følgere: 34 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 569
maj 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 452
Vis du havde snakke sådan som du taler til nogle herinde og vi var face to face, havde du fået på munden .
maj 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 452
BG POLITI (KLOVN)
mar 2004
Følger: 82 Følgere: 78 Biler: 8 Emner: 116 Svar: 1.330
maj 2007
Følger: 69 Følgere: 63 Biler: 10 Emner: 216 Svar: 2.442
Tysklands fyrværkeri