{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Elruder - spejle - centrallås - kabinelys fejler på Passat fra 1998 {{forumTopicSubject}}

Lørdag aften, pillet dørbeklædning af i begge sider - fjernet de gamle originale højttalere i døren, og monteret et par nye højttalere...

De gamle var popnittet i, så de blev boret ud.....

BANG - nu virker elruderne ikke på kontakterne, kabinelyset er fuldstændig væk, centrallåsen tager KUN fordørene og spejlene kan ikke justeres !

Kan jeg have ramt en evt. stelledning ved udboring af de gamle højttalere _ eller er det på magisk vis min comfort box der er gået amok ?

Via fjernbetjening kan jeg åbne / lukke vinduerne, så de virker.....men ikke via kontakterne, hverken i førerdør eller passagerdør.....

Kan jeg have ramt noget i døren - eller skal jeg gå amok på Comfort boksen med det samme ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elruder - spejle - centrallås - kabinelys fejler på Passat fra 1998
  • #1   8. feb 2015 Sikring nr 14 ( mener jeg ), i boksen i venstre side af instrument bordet

  • #2   8. feb 2015 Njae, det var også min første tanke - men centrallåsen virker til fordøre og ruder kan betjenes via fjernbetjeningen - så der er strøm til skidtet....

    Men, betjening fra kontakterne i begge døre er død til spejle + ruder, mens centrallåsen virker fra døren.....og så er kabinelyset forsvundet.

    Det er det jeg er noget overrasket over, specielt da vi udelukkende har haft dørbeklædningen af....og der er kontrolleret flere gange at stikkene sidder på smiley

    Så, anyone ?


Kommentér på:
Elruder - spejle - centrallås - kabinelys fejler på Passat fra 1998

Annonce