{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af dæk
  • kevin a
    kevin a Online Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 183
    #1   9. maj køb dæk af et fabrikat du kender, så er det sq hip som hap

  • #2   9. maj Hvad mener du med "rimeligt at købe"?

  • #3   9. maj Besøg din lokale dækmand, han er garanteret skide flink - det er min i hvert fald.
    Sidst jeg skulle have Pirelli P7 235/40-19 tjekkede jeg lige prisen på daekonline osv.
    Fik en lidt høj pris, hørte om ikke lige han havde glemt lidt “trofast kunde” rabat, og så kostede hvert dæk et par hundrede mere end online.
    Dæk var jo så monteret / afbalanceret osv. og det er virkeligt 112% lettere end at købe dem tilfældige steder.
    Om det er Hankook, Michelin, Conti, Goodyear eller andre anerkendte mærker, det er vel ikke så vigtigt.


  • #5   9. maj Så længe du har begrænset kørselsbehov, og holder dig til et nogenlunde kvalitetsdæk, tror jeg det er hip som hap..

    Jeg holder mig til Continental både vinter og sommer, samt på mine cykler, så ved jeg ligesom hvad jeg kan forvente..


  • #6   9. maj Har kørt Hankook mes stor tilfredshed. Køre Yokohama nu og de fungere da også fint.
    Kære Uniroyal op min veteran og de virke også ligesom både Vreidstein og Nokian også kan levere varen.

    Sålænge du ikke gå på det billigste billige så det næsten ligemeget.

    Jeg ville dog ikke kære til den lokale dækmand de har somregel 2 mærker og det ene er sindsygt dyrt der andet er bare afsindigt dyrt. Fik smasket et Michelin vinterdæk p å min Mercedes. Det kostede over 1800 for et dæk eneste grund til det blev skiftet var fordi der var meget sne og jeg ikke kunne køre en uge på Reserve hjul. Kunne gå samme dæk til 800ish hos dæk online den gang

    Samme historie til min civic dækmanden ville havde 3000 for 4 Firestone vinterdæk til den. Jeg fik 4 Goodyear vinterdæk og 4 Hankook sommer dæk til bilen for 3500 på dæk online. Så jeg bruger ikke dækmanden mere


  • #7   10. maj Hvad med NEXEN dæk!? jeg købte vinterdæk i NEXEN sidste år, men er vant til Good year vinterdæk, og jeg blev meget overrasket over NEXEN dæk! dem jeg købte var både meget støjsvage og så står de fast i kraftigt regnvejr! der har ikke været noget tidspunkt hvor jeg tænkte at det var billige lorte dæk i det sidste halve år!

    https://www.daekleader.dk/bildaek/nexen/n-blue-hd-plus/185-55-r15-86h-1103476


  • Bent B
    Bent B Online Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 60
    #8   10. maj Så længe man holder sig væk fra "rigtige" kineserdæk, de kan ikke bremse i regnvejr, og det er skidt., som i meget skidt. Selv jeg som er meget økonomisk bevidst person måtte vælge dem fra. Eksempel : "Goodyear-bilen" står stille, "Goodride-bilen" stopper om 10 meter. Hankook og Kumho skulle være ok , til prisen. Husk at checke flere forskellige forhandlere, nogle har bedre aftaler end andre, man kan spare 100-150 kr. pr. dæk.

  • #9   11. maj #8 Havde også i mine yngre år Roadstone dæk, var dissideret skræmmende hvor dårlige de var i regnvejr..

  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 301
    #10   14. maj Er begyndt at revne smiley shit, det er vist det man kalder møre dæk smiley

  • John J
    John J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 5 Emner: 1 Svar: 85
    #11   14. maj Der er dæktest hos FDM, hvor et kineser dæk ved bremsning fra 80kmt på våd vej stadig kører 39 kmt, når et godt dæk holdt stille! CHOCKING.

Kommentér på:
Valg af dæk

Annonce