Renovering af VW type 1 bund
3.361 visninger
|
Oprettet:
Sad lige og fandt nogle billeder fra sidste vinter og mit projekt med at få bunden på min VW type 1 til at stå pæn.
Syndes min bil har en rigtig fed patina. og for at sikre mig den belv ved med at være sådan fik bunden den helt store tur.
Karossen blev løftet af og rust lavet. Der er bla skiftet bunde i begge varmekanaler og der er rettet lapper op som tidligere ejere har lavet grimt.
Derefter blev bunden sandblæst hvorefter rammehovedbund samt filerer blev skiftet. Bunden blev malet blanksort, alle skruer og beslag blev guldkromatiseret. Diverse gummi dimser skiftet, inclusive bøsninger. Alle bremserør er selvfølgelig skiftet, og trukket pænt.
Syndes min bil har en rigtig fed patina. og for at sikre mig den belv ved med at være sådan fik bunden den helt store tur.
Karossen blev løftet af og rust lavet. Der er bla skiftet bunde i begge varmekanaler og der er rettet lapper op som tidligere ejere har lavet grimt.
Derefter blev bunden sandblæst hvorefter rammehovedbund samt filerer blev skiftet. Bunden blev malet blanksort, alle skruer og beslag blev guldkromatiseret. Diverse gummi dimser skiftet, inclusive bøsninger. Alle bremserør er selvfølgelig skiftet, og trukket pænt.
Renovering af VW type 1 bund
mar 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 9 Emner: 33 Svar: 330
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 371
Der må ikke være fedt eller olie rester på når man aflevere delene. Jeg været over alle delene med en roterende stålbørste., det giver et meget flottere resultat.
Mener jeg gav 400 kr for 6-8 kg dele.
http://www.vaerloese-galvaniske.dk
mar 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 9 Emner: 33 Svar: 330