{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Mazda 323f Bj SLX [Tidl. bil] 2000

10.775 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 e34 <3 ;)
Mand | 37 år | Oprettet: 15. feb 2006


Mazda 323f Bj SLX

Årgang:
2000
Motor:
1.8 16v doch (Stor model)

-k&n luftfilter med rustfri rør
-k&n krumtap's filter
-mazdaspeed olie "prop"
-Højglans poleret ventildæksel

Der er lavet to typer 1800 motore til bj modellen.. en 114hk (glx) og en 135hk (slx( Begge modeller er dog opgivet til 114hk i dk pga en straffe afgift på næsten 50kg mere af ny pga de fler hk!!!
Hestekræfter
Standart: 135hk

Målt ved Dl.auto standart: 141hk 172nm

Målt ved Dl.auto med chip,filter,bagpotter til: 150hk 182nm

Det handler ikke om at køre stærkt men kører stilen :D
Fælge
17" fondmetal
Dæk
205/40-17 toyo for og bag!
Undervogn
50/40 k&w

Kommer gewind.
Bilstereo
Intet lige pt da dette er flytte over i min bg'er
Styling
-Pakfeifer Forkofanger. Skåret op og forlænget 7cm, fjernet tagelygte huller samt lister. mazda lakeret ind under højre lygte og 323f under venstre lygte.
-Pakfeifer underlæbe spartlet ind i den originale bagkofanger. samt lister fjernet fra kofangeren.
-Pakfeifer sideskørter.
-fjernet lister på dørene,
-indfarvede dørhåndtag.
-indfarvede viskere for.
-indfarvede sprinklerdysser.
-indfarvede baglygter (synet og skrevet i papirene)
-indfarved bremselys i spoileren
-indfarved original spoiler, også undersiden.
-udspartlet antenne hul i taget!
-Chrom sidespejle fra mazda premacy.
-udspartlet bagklap, med mazda logo lakeret ind i lakken.
-fjernet bagrudevisker og erstattet af chrom emblem.
-klare sideblink "led" look.
-tonede ruder. helevejen rundt.
-Bi xenon 6000k
-tekst på sideskørterne. Vi køre ikke for stærkt vi flyver bare lavt :)
-"sidpips" skråt ud gennen bagkofangeren. skåret til så den passer 100% med kofangeren's former. synet og skrevet i papirene med dette.
-to delt lakering med lille chrom kant til og bryde den skarpe linie!
-sikkert glemt et eller andet :D

Er ved og lave lidt nye ting og sager til den. nye forskærme,forkofanger,bagkofange,motorhjeml,sideskørter,spoiler osv :D
Interiør
Næsten standart Slx kabine.

-Chrom ringe i speedometert fra mazda 323f ba facelift.
-raid gearknop. (Har læder og en fra en rx-8 liggende :)
-chrom låse pinde.
-Nardi læder rat. den pæne model.
-rød lys i speedo som er standart i slx'eren.
-rød og blå lys i diverse kontakter.
-blå lys ved føderne for og bag.
-blå lys i loft lampen (læselysene)
mm
Ekstra tilbehør
Hmm

-el.ruder.
-servo.
-abs.
-tsc
-bordcomp
-c.lås
-aircon
-alarm m c.lås
-el.spejle m.varme
-mmm
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger

mazda læsning :D

1920'erne
Jyujiro MatsudaJyujiro Matsuda stifter virksomheden i 1920 under navnet Toyo Cork Kogyo Co., Ltd.

1930'erne
En trehjulet lastbil, Mazdago, sættes i produktion i 1931.

Det første Mazda-logo lanceres i 1934. Mazda er opkaldt efter Ahura Mazda, en gammel iransk gud, og navnet minder også meget om navnet på virksomhedens stifter.

1960'erne
Mazda Cosmo Sports 110SVores første personbil, en todørs-coupé med navnet Mazda R360 Coupe, ser dagens lys i 1960.

Mazda Carol, en sedan, kommer på gaden i 1962.

I 1963 ruller Mazda nummer én million af samlebåndet.

Den første Mazda med rotationsmotor, Mazda Cosmo Sports 110S, lanceres i 1967. Rotationsmotoren skal siden hen vise sig at komme til at spille en vigtig rolle i Mazdas historie.

Samme år indledes eksporten til Europa for alvor.

1970'erne
Mazda Familia (323)I 1970'erne begynder eksporten til USA.

Adskillige nye modeller lanceres i dette årti. Blandt de modeller, der er medvirkende til at slå vores navn fast, kan nævnes Mazda Familia (323) og Mazda Capella (626), som begge kommer på gaden i 1977.

I 1972 runder vi fem millioner producerede biler, og året efter eksporteres der over én million biler.

I 1975 lancerer vi Mazda-navnelogoet.

1980'erne
MX-5 NA (1989)I 1981 grundlægges Mazda (North America), Inc. og Mazda Motors Representative Office (Europe).

I 1984 tager koncernen navneforandring til Mazda Motor Corporation. Året efter når den samlede produktion til dato op på ti millioner biler.

I 1986 har 1,5 millioner af disse været biler med rotationsmotor, og i 1987 er det samlede produktionstal blevet fordoblet og kommer således op på 20 millioner.

Mazda B lanceres i 1985 som en af adskillige nye biler.
I 1987 indledes produktionen i USA (i Michigan).

1989 er et rigtigt mærkeår: Mazda MX-5 lanceres ved Chicago Motor Show.

1990'erne
Mazda 787B ved Le Mans i 1991I 1991 vinder Mazda 24-timers løbet Le Mans med Mazda 787B. Det er den første sejr for en japansk bilproducent nogensinde og den hidtil eneste sejr for en bil med rotationsmotor.

I 1992 vedtager vi "The Mazda Global Environmental Charter" med det formål at sikre en øget beskyttelse af miljøet.

I 1994 opnår vi som den første japanske bilproducent ISO 9002-certificering.

I 1996 bliver Mazda belønnet med den højeste standard, der kan opnås, ISO 9001-certificering - igen som et af de første japanske mærker.

Det nuværende logo lanceres i 1997.

I 1999 kører Mazda MX-5 nummer 500.000 ud fra fabrikken.

2000'erne
RENESIS-rotationsmotorI 2002 vælges "Zoom-Zoom" som indbegrebet af Mazdas mærkeidentitet.

I 2003 kommer den første version af Mazda RX-8 på gaden, og RENESIS-motoren vinder prisen som "Årets motor" i både 2003 og 2004.

I 2004 fejrer vi 25 års partnerskab med Ford.

I 2005 lanceres en helt ny version af verdens mest solgte åbne sportsvogn, Mazda MX-5, og "The Mazda Global Environmental Charter" opdateres.

Vil du se andre Mazda eller bare brugte biler?
Kommentér på:
Mazda 323f Bj SLX
Annonce