Hyundai S-Coupe Turbo "Solgt" 1994
18.296 visninger
|
Oprettet:
Hyundai S-Coupe Turbo "Solgt"
Årgang:
1994
Motor:
G4EK-TC
75.5 mm Boring og 83.5 mm slaglængde.
1495 ccm.
12 ventilet.
Sekvientel indsprøjtning med 4 x 195ml dyser.
37mm gasspjæld :-(
T15 Turbolader, som standard.
Ladetryk 0,4 bar standard.
Født uden InterCooler.
Kompression 7,8:1
Elektronisk tænding med intelligens i form af mapsensor og bankeføler.
Nu med :
76 mm Boring og 83.5 mm slaglængde.
1515 ccm.
Ny TD40 Turbolader, Oliekølet (lige en sjat større end en alm. T25 turbo) tjek evt. foto.
Ladetryk 1,2 bar.
3" Custom bygget komplet rustfri udstødning fra downpipe af (Heyer).
Custom bygget downpipe 2 x 2" rør der grener ned i 3".
HKS look alike, blow off ventil.
Stor og tyk front monteret InterCooler.
MegaSquirt 1 vers. 3.0 (hjemme lavet), den er sat op til at styre benzin, Tænding og Launch control / Flatshift (Skift gear med fuldpedal - holder ladetryk oppe på max) til at starte med.
Større benzindyser 4 x 450ml.
55mm Gasspjæld (Fra 2,0 Coupe) mod standard 37mm.
MSD Blaster 2 "high voltage" tændspole.
Katalysator afmonteret, så den ikke sidder som prob i systemmet.
19 ribbet oliekøler samt remotekit til oliefilteret.
Motor er nyrenoveret med nye lejer og stempler, så den spinder lækkert.
Fremtids planer:
Ladetryk hæves til 1,5bar eller mere :-D
Leger med ideen om at montere en 16v motor, men de hænger desværre ikke på træerne.
75.5 mm Boring og 83.5 mm slaglængde.
1495 ccm.
12 ventilet.
Sekvientel indsprøjtning med 4 x 195ml dyser.
37mm gasspjæld :-(
T15 Turbolader, som standard.
Ladetryk 0,4 bar standard.
Født uden InterCooler.
Kompression 7,8:1
Elektronisk tænding med intelligens i form af mapsensor og bankeføler.
Nu med :
76 mm Boring og 83.5 mm slaglængde.
1515 ccm.
Ny TD40 Turbolader, Oliekølet (lige en sjat større end en alm. T25 turbo) tjek evt. foto.
Ladetryk 1,2 bar.
3" Custom bygget komplet rustfri udstødning fra downpipe af (Heyer).
Custom bygget downpipe 2 x 2" rør der grener ned i 3".
HKS look alike, blow off ventil.
Stor og tyk front monteret InterCooler.
MegaSquirt 1 vers. 3.0 (hjemme lavet), den er sat op til at styre benzin, Tænding og Launch control / Flatshift (Skift gear med fuldpedal - holder ladetryk oppe på max) til at starte med.
Større benzindyser 4 x 450ml.
55mm Gasspjæld (Fra 2,0 Coupe) mod standard 37mm.
MSD Blaster 2 "high voltage" tændspole.
Katalysator afmonteret, så den ikke sidder som prob i systemmet.
19 ribbet oliekøler samt remotekit til oliefilteret.
Motor er nyrenoveret med nye lejer og stempler, så den spinder lækkert.
Fremtids planer:
Ladetryk hæves til 1,5bar eller mere :-D
Leger med ideen om at montere en 16v motor, men de hænger desværre ikke på træerne.
Hestekræfter
Født med 115hk, ved 0,4bars ladetryk
"På en lille bitte turbo, med et lille bitte gasspjæld og et mikro pusterør af en udstødning"
"På en lille bitte turbo, med et lille bitte gasspjæld og et mikro pusterør af en udstødning"
Fælge
Sommer fælge : 17" AEZ Dark crome monteret med 215/40-17
Vinter fælge : 14" Stålfælge monteret med 185/60-14
Vinter fælge : 14" Stålfælge monteret med 185/60-14
Dæk
Sommer fælge : 215/40-17
Vinter fælge : 185/60-14
Vinter fælge : 185/60-14
Undervogn
Sænket 40mm og monteret med gasdæmpere.
Bilstereo
Sony headunit og standard 4 x højtalere.
Lyden af blowoff ventilen.
Lyden af blowoff ventilen.
Styling
2 farvet Kermit grøn og blanksort.
Hækspoiler afmonteret.
Sænket.
Meget tonet solfilm i de bagerste ruder.
Tågelygter fjernet til fordel får InterCooler.
Reklamer og tribals på begge sider af bilen, i bedste fast and fyrius stil.
(Tak til skiltemaleren.dk)
Hækspoiler afmonteret.
Sænket.
Meget tonet solfilm i de bagerste ruder.
Tågelygter fjernet til fordel får InterCooler.
Reklamer og tribals på begge sider af bilen, i bedste fast and fyrius stil.
(Tak til skiltemaleren.dk)
Interiør
Standard Scoupe kabine, fungere perfekt.
Ekstra tilbehør
El ruder.
Servo styrring.
El justerbare spejle.
Fjernbetjent alarm, indbygget centrallåse, bagklaps åbner og automatisk rude oprul.
Bærbar pc til at styre motorstyrringen.
Wideband AFR 2" ur.
Megasquirt motorstyrring.
Servo styrring.
El justerbare spejle.
Fjernbetjent alarm, indbygget centrallåse, bagklaps åbner og automatisk rude oprul.
Bærbar pc til at styre motorstyrringen.
Wideband AFR 2" ur.
Megasquirt motorstyrring.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Har lige fået lavet motoren, da tidligere ejer nok var lidt for optimistisk med ladetrykket kontra benzin mængde.
4 nye stempler med ringe + skiftet plejllejer nu den var skilt af.
06/02-2008
Så kom der nyt komplet custom bygget 2½" udstødning på vognen, i stedet for noget udefinerbart sammen svejst lort.
Og en god stor front monteret InterCooler samt nyt rør førring til det også (bilen er født uden InterCooler)
Så det hjalp helt fantastisk på motor ydelsen.
12/02-2008
Så blev der monteret min hjemme loddet Megasquirt (ms1 vers.2,2) Opgraderet til at håndtere Extra funktionerne + Boost control.
Så de næste par dage går med at trimme benzin blandingen og ladetrykket ind.
Det hele styres via en bærbar pc, så det er bare at tune uden at få beskidte fingre.
26/02-2008
Så blev der endeligt bestilt et PLX Wideband Lambda / AFR kit med tilhørende 2" ur, så kan man følge med i benzin / luft blandingen "online"
Så er det jo bare at hæve trykket, trylle lidt med den bærbare pc og Megatune / Megasquirt og vupti er de 200 hk dejligt tæt på, måske endda rundet alt afhængigt hvor modig man er med ladetrykket :-D
11/03-2008
Nu er det ikke vinter mere, så på med sommer "alu rullerne" igen.
Mit wideband AFR ur er også blevet monteret så man kan følge med i benzin/luft blanding "online" gør det hele lidt nemmere at fin tune på Megasquirt'en.
20/03-2008
Skal have bygget mine 365ml dyser i den i løbet af påsken, så den kan få nok benzin.
De originale benzindyser er længe brugt op.
24/03-2008
Så blev 365ml dyserne monteret og et nyt map til MegaSquirt fremstillet.
Nu ligger AFR tallet på 11.8 ved WOT og 0.9bars ladetryk.
Burde være perfekt.
Med de originale dyser (195ml) lå AFR tallet på knap 13 ved WOT og 0.7bars ladetryk = alt for magert.
Så nu skal jeg lige bruge ugens frem og tilbage fra arbejdet, til at fin justere mappet.
Så må vi se hvor længe der går før trykket bliver hævet til de ønskede 1.2 bar.
10/04-2008
Man nærmer sig en rigtig god opsætning på motorstyrringen, kræver nogle dage frem og tilbage fra jobbet før den er i "skabet" ved alt slags vejr.
Fik i dag koblet "Launch Control" til, det lyder totalt sjovt når man bare kan høre turbo spoole op, uden motor stiger væsentligt i omdrejninger.
17/04-2008
Hmm har lidt knas med at få den MegaSquirt styrede Boost Control til at fungere stabilt, så nu er det midler tidigt afmonteret.
I stedet er der monteret en, TurboSmart Bleed Ventil som er låst på 1,0bar.
29/04-2008
Så blev min modificerede manifold med tilhørende større gasspjæld monteret og MegaSquirt om mappet.
Ja og gæt engang det hjalp sku også lidt på trækket.
26/05-2008
Tjah og bilen triller bare derud af, har nu rundet 10000km med mig som ejer og er ikke blevet sparet.
Den kører stadigvæk med 1.0bars ladetryk, og er rigeligt hurtigt til det danske vejnet / system.
Profilen er opdateret med nogle friske billeder.
02/06-2008
Så blev bilen nysynet eneste bemærkning var fælgenes ET mål ikke matchede karosseriet :-D
Ps: Bilen blev synet præcis som den står beskrevet i ovenstående tekst.
06/06-2008
Så blev der bygget en anden rør føring til ladeluften, den blev sku for varm nu her hvor vejret "smiler" til os.
Håber det hjælper på temperaturen, ellers må der købes en større InterCooler.
15/06-2008
Så røg katalysatoren over højre skulder, svært og mærke forskellen men lyden blev om ikke andet bedre :-D
Operation koldere ladetryk, ser ud til at virke perfekt temperaturen er ihvertfald faldet med 10 grader = med mere effekt.
17/07-2008
Så kom der sørme folie reklamer og tribals på vognen, er selv meget godt tilfreds :-D
(Tak til Allan skiltemaleren.dk)
Projekt større turbo er også på begyndt, så det bliver spændene at mærke forskellen og de ekstra hk ;-)
28/07-2008
Så blev den nye TD40 turbo endeligt monteret, brugte weekenden til at mappe Megasquirt / Bilen ind.
Forskellen er meget markant lidt mere turbolag er selvfølgelig en kendsgerning, pga de større impeller.
Bilen har nu fuldt ladetryk (1,1 bar) ved 4000 omdr. mod før 3600 omdr. men tilgengæld fortsætter den med trykket til omdrejnings begrænseren slår til ved 6400 omdr.
Er alt i alt meget tilfreds.
02/08-2008
Jubiii, så kom mit oliefilter remotekit på, samt 19 ribbet oliekøler, håber det hjælper til med at holde varmen nede.
Den nye Td40 turbo er "kun" olie kølet så det kræver jo lidt ekstra, specielt når den tilmed er sat på overarbejde med de 1.1bars ladetryk.
17/08-2008
Så kom bilen endeligt på rullefelt ude ved Michael Mai, men jeg skal da vist lige have tjekket tændingen efter da den skruer ned for effekten allerede ved 5000 omdrejninger :-(
Men bortset fra det ser den ud til at yde meget pænt i forhold til de 115hk den er født med :-D
Nyt motor ledningsnet er påbegyndt, med henblik på fuld kontrol over tænding, benzin og launch Control.
Via min hjemme byggede Megasquirt.
08/09-2008
Så fik jeg styr på tænding og se det gav jo en noget sjovere effektkurve = fuld effekt ud til begrænseren :-D
Skal hurtigst muligt have bilen rullet igen får at få nysgerigheden stillet tilfreds.
18/9-2008
Så er der bestilt tid til projekt 3" komplet udstødning, hos "HEYER rustfri rør guru " glæder mig til at mærke forskellen.
Nye større benzindyser er bestilt, mere benzin kræves da ladetrykket har sneget sig op på 1,2bar :-D
19/9-2008
Så kom der 3" komplet rustfri udstødning på "dyret", det gav den ventede positive forskel.
Turbo spooler op ca. 1000 omdrejninger før operationen, dvs. meget bredere moment område + fuld skrald på ladetryk ud til begrænseren :-D
Så selv om det lyder som overkill at montere 3" på en 1515 ccm trykladet motor bare glem det, det virker MEGET overbevisende.
Tak til Heyer for hans fine stykke arbejde.
1/12-2008
Så kom den ny samlede MegaSquirt ms1 v3 langt om længe på bilen, og det har været hele vente tiden værd.
Sikke en forskel, nu hvor original motorstyrringen med sine tåbelige droslinger er sat ud af spillet.
Det tog et par gode køreture at få tændings mappet i skabet, men så gik tiden jo med det.
Skal lige tilføjes at bilen er en dagligdags bil som kører tæt på 90km hver dag.
Og den gør det indtil videre problemfrit :-D
08/01-2009
Bilen solgt til Splynk.
Link til profil :
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3735
4 nye stempler med ringe + skiftet plejllejer nu den var skilt af.
06/02-2008
Så kom der nyt komplet custom bygget 2½" udstødning på vognen, i stedet for noget udefinerbart sammen svejst lort.
Og en god stor front monteret InterCooler samt nyt rør førring til det også (bilen er født uden InterCooler)
Så det hjalp helt fantastisk på motor ydelsen.
12/02-2008
Så blev der monteret min hjemme loddet Megasquirt (ms1 vers.2,2) Opgraderet til at håndtere Extra funktionerne + Boost control.
Så de næste par dage går med at trimme benzin blandingen og ladetrykket ind.
Det hele styres via en bærbar pc, så det er bare at tune uden at få beskidte fingre.
26/02-2008
Så blev der endeligt bestilt et PLX Wideband Lambda / AFR kit med tilhørende 2" ur, så kan man følge med i benzin / luft blandingen "online"
Så er det jo bare at hæve trykket, trylle lidt med den bærbare pc og Megatune / Megasquirt og vupti er de 200 hk dejligt tæt på, måske endda rundet alt afhængigt hvor modig man er med ladetrykket :-D
11/03-2008
Nu er det ikke vinter mere, så på med sommer "alu rullerne" igen.
Mit wideband AFR ur er også blevet monteret så man kan følge med i benzin/luft blanding "online" gør det hele lidt nemmere at fin tune på Megasquirt'en.
20/03-2008
Skal have bygget mine 365ml dyser i den i løbet af påsken, så den kan få nok benzin.
De originale benzindyser er længe brugt op.
24/03-2008
Så blev 365ml dyserne monteret og et nyt map til MegaSquirt fremstillet.
Nu ligger AFR tallet på 11.8 ved WOT og 0.9bars ladetryk.
Burde være perfekt.
Med de originale dyser (195ml) lå AFR tallet på knap 13 ved WOT og 0.7bars ladetryk = alt for magert.
Så nu skal jeg lige bruge ugens frem og tilbage fra arbejdet, til at fin justere mappet.
Så må vi se hvor længe der går før trykket bliver hævet til de ønskede 1.2 bar.
10/04-2008
Man nærmer sig en rigtig god opsætning på motorstyrringen, kræver nogle dage frem og tilbage fra jobbet før den er i "skabet" ved alt slags vejr.
Fik i dag koblet "Launch Control" til, det lyder totalt sjovt når man bare kan høre turbo spoole op, uden motor stiger væsentligt i omdrejninger.
17/04-2008
Hmm har lidt knas med at få den MegaSquirt styrede Boost Control til at fungere stabilt, så nu er det midler tidigt afmonteret.
I stedet er der monteret en, TurboSmart Bleed Ventil som er låst på 1,0bar.
29/04-2008
Så blev min modificerede manifold med tilhørende større gasspjæld monteret og MegaSquirt om mappet.
Ja og gæt engang det hjalp sku også lidt på trækket.
26/05-2008
Tjah og bilen triller bare derud af, har nu rundet 10000km med mig som ejer og er ikke blevet sparet.
Den kører stadigvæk med 1.0bars ladetryk, og er rigeligt hurtigt til det danske vejnet / system.
Profilen er opdateret med nogle friske billeder.
02/06-2008
Så blev bilen nysynet eneste bemærkning var fælgenes ET mål ikke matchede karosseriet :-D
Ps: Bilen blev synet præcis som den står beskrevet i ovenstående tekst.
06/06-2008
Så blev der bygget en anden rør føring til ladeluften, den blev sku for varm nu her hvor vejret "smiler" til os.
Håber det hjælper på temperaturen, ellers må der købes en større InterCooler.
15/06-2008
Så røg katalysatoren over højre skulder, svært og mærke forskellen men lyden blev om ikke andet bedre :-D
Operation koldere ladetryk, ser ud til at virke perfekt temperaturen er ihvertfald faldet med 10 grader = med mere effekt.
17/07-2008
Så kom der sørme folie reklamer og tribals på vognen, er selv meget godt tilfreds :-D
(Tak til Allan skiltemaleren.dk)
Projekt større turbo er også på begyndt, så det bliver spændene at mærke forskellen og de ekstra hk ;-)
28/07-2008
Så blev den nye TD40 turbo endeligt monteret, brugte weekenden til at mappe Megasquirt / Bilen ind.
Forskellen er meget markant lidt mere turbolag er selvfølgelig en kendsgerning, pga de større impeller.
Bilen har nu fuldt ladetryk (1,1 bar) ved 4000 omdr. mod før 3600 omdr. men tilgengæld fortsætter den med trykket til omdrejnings begrænseren slår til ved 6400 omdr.
Er alt i alt meget tilfreds.
02/08-2008
Jubiii, så kom mit oliefilter remotekit på, samt 19 ribbet oliekøler, håber det hjælper til med at holde varmen nede.
Den nye Td40 turbo er "kun" olie kølet så det kræver jo lidt ekstra, specielt når den tilmed er sat på overarbejde med de 1.1bars ladetryk.
17/08-2008
Så kom bilen endeligt på rullefelt ude ved Michael Mai, men jeg skal da vist lige have tjekket tændingen efter da den skruer ned for effekten allerede ved 5000 omdrejninger :-(
Men bortset fra det ser den ud til at yde meget pænt i forhold til de 115hk den er født med :-D
Nyt motor ledningsnet er påbegyndt, med henblik på fuld kontrol over tænding, benzin og launch Control.
Via min hjemme byggede Megasquirt.
08/09-2008
Så fik jeg styr på tænding og se det gav jo en noget sjovere effektkurve = fuld effekt ud til begrænseren :-D
Skal hurtigst muligt have bilen rullet igen får at få nysgerigheden stillet tilfreds.
18/9-2008
Så er der bestilt tid til projekt 3" komplet udstødning, hos "HEYER rustfri rør guru " glæder mig til at mærke forskellen.
Nye større benzindyser er bestilt, mere benzin kræves da ladetrykket har sneget sig op på 1,2bar :-D
19/9-2008
Så kom der 3" komplet rustfri udstødning på "dyret", det gav den ventede positive forskel.
Turbo spooler op ca. 1000 omdrejninger før operationen, dvs. meget bredere moment område + fuld skrald på ladetryk ud til begrænseren :-D
Så selv om det lyder som overkill at montere 3" på en 1515 ccm trykladet motor bare glem det, det virker MEGET overbevisende.
Tak til Heyer for hans fine stykke arbejde.
1/12-2008
Så kom den ny samlede MegaSquirt ms1 v3 langt om længe på bilen, og det har været hele vente tiden værd.
Sikke en forskel, nu hvor original motorstyrringen med sine tåbelige droslinger er sat ud af spillet.
Det tog et par gode køreture at få tændings mappet i skabet, men så gik tiden jo med det.
Skal lige tilføjes at bilen er en dagligdags bil som kører tæt på 90km hver dag.
Og den gør det indtil videre problemfrit :-D
08/01-2009
Bilen solgt til Splynk.
Link til profil :
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3735
Vil du se flere Hyundai S-Coupe Turbo "Solgt" til salg? Andre Hyundai eller bare andre brugte biler?
Hyundai S-Coupe Turbo "Solgt"
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 48 Biler: 19 Svar: 83
Tjah alt over standard hk er jo okay
Vil gætte på den laver 250hk nu, er dog ikke målt på rullefelt. Men den nye ejer tester den fligtigt i 1/4mile diciplinen hvor den klare sig fint fwd taget i betragtning.
sep 2003
Følger: 60 Følgere: 53 Biler: 5 Emner: 168 Svar: 736
Hvor magen hk kan sådan en motor holde til?
jan 2007
Følger: 59 Følgere: 59 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 15
heh det kan jeg da godt
ham der har sat megaquirten i er en der hedder anton..
jan 2007
Følger: 59 Følgere: 59 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 15
okay.. jeg bor i karlby så er det nok derfor jeg har set den
jan 2007
Følger: 59 Følgere: 59 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 15
Kan det ikke passe jeg har set denne i skørring ?
jul 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 850
ved du om den har kørt i vejle før...? for så har det været min fars...
Mvh
aug 2008
Følger: 35 Følgere: 34
er ikke så meget til det der grøn og sort ;D
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Så det en Hyundai jeg kigger på hver gang jeg kører på Skole til Silkeborg og hjem igen
Har altid kun set røven af den og farven og ik rigtigt ku fange hvad det var for en model i forbifarten, plus jeg også lige sku lure lidt på den Iroc der står parkeret ved siden af nu her
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 14
hvor har du købt din motor styring Megasquirt
apr 2004
Følger: 97 Følgere: 98 Biler: 4 Emner: 17 Svar: 510
Nice vogn. ser godt ud....
Takker pt for hjælpen på powerpage. (Saitek)
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 72
Det er sku et fint projekt du har kørende her...
den for du sku lige en extra høj for...
Totalt fedt at du også bruger den til hverdag...
Kik forbi min vogn..hvis du for lyst..
Mvh
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 2
mega fed og røv lækker bil, har selv hadt en som jeg gerne ville gøre det ved den som du har gjort ved din. så jeg smider lige en ekstra høj til dig. den er bare for lækker. (er den til salg)
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 48 Biler: 19 Svar: 83
Okay tror nu ikke der er meget andet end farven tilbage fra din tid, resten er kasseret eller opgraderet...
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 46
hehe lækker bil du har fået dig. det jo min den gamle jeg byggede;)
okt 2005
Følger: 56 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 240 Svar: 1.510
ellers en cool turbo vogn der !!!
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 48 Biler: 19 Svar: 83
Gasspjæld, der skal lidt Georg georgløs fantasi til men nu sidder det der, og det var umagen værd.
Der er en del af dem nede i tyskland, til rimelige billige priser.
okt 2005
Følger: 57 Følgere: 57 Biler: 4 Emner: 66 Svar: 972
Den bil fanger bare min interesse helt vildt
har set en til salg for 25k på bilbasen og forsikringen vil godt forsikre den.. men tror ikke han vil bytte med saxo..
er de ellers dyre og svære at skaffe sådan nogen s-coupe?
feb 2007
Følger: 52 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 193
hvad gjorde du for at få det til at passe?
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 48 Biler: 19 Svar: 83
Gasspjæld passede ikke lige over på.
Megasquirt er indkøbt som samlesæt hos: diyautotune.com
feb 2007
Følger: 52 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 193
men vil lige spørge om noget !. det gasspjæld fra en coupe 2.0 passede det lige over på? og 2. hvor har du købt den megasquirt der?
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 48 Biler: 19 Svar: 83
Jeps den skulle klart have været malet enten grøn eller sort i maskinrummet.
Takker for stemmerne.
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 2.221
meget meget fin vogn, og et kæmpe arbejde med den...
så den i din annonce, og turde ikke risikerer en ud stemme he he ,, så skrev det her istedetfor..
sender din racer en høj stemme... mvh hc...
mar 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 76
For projektet...
Men sgu ærgeligt at se, den ikke er blevet malet fra top til tå...et rødt motorrum til en grøn bil, jaa....men fuck it, sgu sjovt fundet på ellers
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 18
fed coupe du harhar desværre måtte sende min på skrot
jun 2003
Følger: 61 Følgere: 59 Biler: 8 Emner: 96 Svar: 1.566
i liiiike alot!
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 203
så den for noget tid siden.. Ser sku godt ud de 2 farver du har valgt at få den malet i.
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 75
din Hyundai, den er sku da fed+det er en turbo!!
apr 2003
Følger: 22 Følgere: 43 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 131
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Biler: 1
Flot Scoupe høj herfra
apr 2007
Følger: 95 Følgere: 95 Biler: 14 Svar: 439
Satme nogle fede farve der, står rigtig godt til hinanden, gav høj for det går den ellers godt sådan en hyundai?
kigger du ikke os forbi min e30er?
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 48 Biler: 19 Svar: 83
Re: Alle
Tak for kommentarene.
Re: DakiNe ^, Det kan sagtens passe, hvad kører du selv i ? Så kan du få et pift næste gang vi mødes
mar 2004
Følger: 268 Følgere: 257 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 1.013
- Fin Coupé, har ofte set den på vej hjem fra Silkeborg, mod Randers ved noget cross halløj
sep 2005
Følger: 161 Følgere: 160 Biler: 3 Emner: 582 Svar: 3.452
fede fælge tjek mine hehe
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 296
Godt at se at bilen er kommet i hånden på en god istedet for ham der har "bygget" den op! det fortjente den sq!
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 48 Biler: 19 Svar: 83
Synd.
århhhh stakkels lille turbolader, slemme dumme mand sætter dig til at lade 1,2bar.
Ej skal de 250hk nåes kræver det jo nok en eks. gt2560 eller noget i den dur.
jul 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 147
ok sjovt nok, det er sQ en dejlig bil. Der er sket en del med den siden jeg har købte den
jul 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 147
feddd vogn. .
smed lige en høj
kig evt forbi min mr2
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 25
du får sgu en x-høj fordi jeg har aldrig set sådan et fedt stykke legetøj
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 46
smed helt ny t25 turbo på og hævede trykket da jeg købte den . det var i sommerferien og havde en aftale med en der skulle indstille den så den ikke fik for lidt benzin... men han brændte mig af i sidste øjeblik så satsede på det ville holde... det gik os fint 1-2måneder før den gik i stykker
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 48 Biler: 19 Svar: 83
Angående lydklip eller film, har du ikke selv hørt den ?
Ej jeg er ved og lave komplet 2½" udstødning på den også en ordentlig front monteret intercooler.
Jeps også lige montere Megasquirt, så den ikke mangler benzin.
Indtil det lige er på plads bliver der kørt moderart.
Hvad gik der lige galt, da du sprang motoren i luften ?
jun 2006
Følger: 100 Følgere: 131 Biler: 8 Emner: 15 Svar: 33
en af mine venner har os sån en...
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 46
hey hygge nok du har fået min den gamle.... det var mig der byggede den..... motoren stod af da jeg var på vej over for at sælge den men kan se den kører igen...;) har du ikke et lydklip eller lidt film hvor den får noget gas?
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 70 Svar: 351
den er stort set ik blevet brugt andet 6gange hvor jeg har kørt min bil ind.prisen for denne lm1 på www.power page. er 2750kr
maj 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 1 Svar: 4
damn den er sej hehe er den standart i mintgrøn / sort ? ( nej vel ikke ? )
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 2.919
det er ikke noget ondt i min kommentar. Det er bare for at spare dig for en masse penge. De er pokkers dyre at skrue på de motorer
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 48 Biler: 19 Svar: 83
Mig hæve ladetrykket :-S
Det kunne aldrig falde mig ind
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 2.919
lad nu for guds skyld være med at køre over 1 bar med den motor. De mitsubishi maskiner kan ikke holde til særlig meget tryk før topstykket slår sig skævt eller flækker. Kører den godt efter der er blevet fikset motor igen efter der var en der ville køre 1,2 bar i den?
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 48 Biler: 19 Svar: 83
for velkomsten.
Sv: Mr. Geladen
Ja det er lidt synd, den røde farve falder en del ved siden af.
mar 2004
Følger: 92 Følgere: 95 Biler: 17 Emner: 62 Svar: 314