Polo G40 Turbo
9.888 visninger
|
Oprettet:
Var på rullefelt 14/7-08 Med standart motor 0.7 Bar tryk.
131.7 Hk ved 5480 omdr.
178,4Nm ved 4821 omdr.
Med ny opsætning forhåbligt 200 Hk ved 1.5 bar tryk..
Var på felt 18/12-08. Den køre med 1.3 Bar tryk. Og den får ikke nok benzin så vi måtte stoppe ved:
221.9 Hk ved 5976 omdr.
269.8 Nm ved 5458 omdr.
Hestekræfter:
Standart 113 Hk og 150 Nm.
1 Motor kunne ikke klare trykket 1.8 Bar. Så er ved at bygge en ny den skulle gerne have de 250 Hk.
Motorkode PY
Køre 8,0:1 i komp forhold.
Smedetstempler: 75.5mm fra Wiseco forged.
Plejstænger: 4x H-Beam connecting rods. Rods are good for 800+HP and 9000RPM
Krumtap afdrejet.
ARP Bolte Plejstænger.
ARP Bolte Bund.
ARP Bolte Top.
Topstykke bearbejdet ventilsæder skåret til .
Indsugningsmanifold hjemmelavet + 65mm Gasspjæld. Kommer først.
Skarber knast 268/276 Schrick.
Metaltoppakning.
Turbo manifold hjemmelavet med T25 Flangse.
Garrett GT2560R - GT28R
Kuglelejeturbo.
Fra 1.3 - 2.2 liters motor
Med wastegate og actuator
Grundtryk 0.45 bar
Kompressorhjul 46.5 / 50 mm
Udstødningshjul 42.5 / 53 mm
Udstødnings A/R 0.64
Olie/vandkølet. Jeg bruger Olie.
T25 flange ind
5 bolts flange ud
Special lavet olie tryk slange.
Special lavet retur olieslange.
Bosch Nr 0 280 150 945
Dyse størrelse 315 cm³
Antal dyser 4 stk
Max Hk 252 HK
Pr cylinder 63 Hk
3 bar benzin tryk.
Benzin trykregulator 3 bar holde tryk. Med min højtrykspumpe kan den lave 6 bar holde tryk.
Højtryks Benzinpumpe.
Bmw 325i benzin pumpe i tanken som føde pumpe.
Olie køler kit Normal kørsel lægger olie temp på max 80 grader.
Trykrør 64mm 2½ " Poleret rustfri. sorte silikone slanger.
Forge Intercooler. Lavet om så studserne går ind mod bilen og ik til siden.
Forge Blowoff Ventil.
Universal blæser 12"
K&N Filter.
K&N Filter til oliedampe.
K&N Filter til tomgangsmotor.
NGK +1 i for hold til standart.
Komplet 2½" rustfri udstødning fra turbo.
HKS Bagpot.
Powerwap Sort.
Zindermetal Kobling. 250Hk Og 360Nm.
Olie. Castrol 10 - 60 Tws
Elektronisk Boost Controller
Boost controller med indbygget turbotimer. 2 faste tryk kan gemmes HI/LO.
MegaSquirt Extra
Launch control,knock control, indbygget 300kpa mapsensor.
Bosch LSU4 Wideband Lambdasonde.
Med digital ur i bilen..
131.7 Hk ved 5480 omdr.
178,4Nm ved 4821 omdr.
Med ny opsætning forhåbligt 200 Hk ved 1.5 bar tryk..
Var på felt 18/12-08. Den køre med 1.3 Bar tryk. Og den får ikke nok benzin så vi måtte stoppe ved:
221.9 Hk ved 5976 omdr.
269.8 Nm ved 5458 omdr.
Hestekræfter:
Standart 113 Hk og 150 Nm.
1 Motor kunne ikke klare trykket 1.8 Bar. Så er ved at bygge en ny den skulle gerne have de 250 Hk.
Motorkode PY
Køre 8,0:1 i komp forhold.
Smedetstempler: 75.5mm fra Wiseco forged.
Plejstænger: 4x H-Beam connecting rods. Rods are good for 800+HP and 9000RPM
Krumtap afdrejet.
ARP Bolte Plejstænger.
ARP Bolte Bund.
ARP Bolte Top.
Topstykke bearbejdet ventilsæder skåret til .
Indsugningsmanifold hjemmelavet + 65mm Gasspjæld. Kommer først.
Skarber knast 268/276 Schrick.
Metaltoppakning.
Turbo manifold hjemmelavet med T25 Flangse.
Garrett GT2560R - GT28R
Kuglelejeturbo.
Fra 1.3 - 2.2 liters motor
Med wastegate og actuator
Grundtryk 0.45 bar
Kompressorhjul 46.5 / 50 mm
Udstødningshjul 42.5 / 53 mm
Udstødnings A/R 0.64
Olie/vandkølet. Jeg bruger Olie.
T25 flange ind
5 bolts flange ud
Special lavet olie tryk slange.
Special lavet retur olieslange.
Bosch Nr 0 280 150 945
Dyse størrelse 315 cm³
Antal dyser 4 stk
Max Hk 252 HK
Pr cylinder 63 Hk
3 bar benzin tryk.
Benzin trykregulator 3 bar holde tryk. Med min højtrykspumpe kan den lave 6 bar holde tryk.
Højtryks Benzinpumpe.
Bmw 325i benzin pumpe i tanken som føde pumpe.
Olie køler kit Normal kørsel lægger olie temp på max 80 grader.
Trykrør 64mm 2½ " Poleret rustfri. sorte silikone slanger.
Forge Intercooler. Lavet om så studserne går ind mod bilen og ik til siden.
Forge Blowoff Ventil.
Universal blæser 12"
K&N Filter.
K&N Filter til oliedampe.
K&N Filter til tomgangsmotor.
NGK +1 i for hold til standart.
Komplet 2½" rustfri udstødning fra turbo.
HKS Bagpot.
Powerwap Sort.
Zindermetal Kobling. 250Hk Og 360Nm.
Olie. Castrol 10 - 60 Tws
Elektronisk Boost Controller
Boost controller med indbygget turbotimer. 2 faste tryk kan gemmes HI/LO.
MegaSquirt Extra
Launch control,knock control, indbygget 300kpa mapsensor.
Bosch LSU4 Wideband Lambdasonde.
Med digital ur i bilen..
Polo G40 Turbo
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 8
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 8
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 8
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 10
Mvh Michael
dec 2008
Følger: 93 Følgere: 89 Biler: 6 Emner: 23 Svar: 96
Mvh..
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=525727
dec 2003
Følger: 64 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 41 Svar: 151
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
apr 2005
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 2 Svar: 86
apr 2005
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 2 Svar: 86
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
apr 2005
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 2 Svar: 86
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
apr 2005
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 2 Svar: 86
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
apr 2005
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 2 Svar: 86
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
Den lader 1.3 bar lige da den stopper pga for lidt benzin..
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
Vil du ikke prøve at hjælpe mig med min? har et forums indlæg.. 2 sek.
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
jan 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 381
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
Kunne ellers godt bruge det hus :S
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
Men jeg køber nok det der sls stage 2 kit Har du prøvet det ?
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
aug 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 163
jan 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 381
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
Mhorff: Ja der er nok at gå igang med. Og den grå kan blive skilt af igen. For den skal have nye stempelring da de er brændt fast.
jun 2006
Følger: 54 Følgere: 55 Biler: 6 Emner: 35 Svar: 434
okt 2006
Følger: 86 Følgere: 82 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 2.537
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
okt 2006
Følger: 86 Følgere: 82 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 2.537