{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Polo G40 Turbo

9.888 visninger | Oprettet:

Var på rullefelt 14/7-08 Med standart motor 0.7 Bar tryk.

131.7 Hk ved 5480 omdr.
178,4Nm ved 4821 omdr.

Med ny opsætning forhåbligt 200 Hk ved 1.5 bar tryk..

Var på felt 18/12-08. Den køre med 1.3 Bar tryk. Og den får ikke nok benzin så vi måtte stoppe ved:

221.9 Hk ved 5976 omdr.
269.8 Nm ved 5458 omdr.

Hestekræfter:
Standart 113 Hk og 150 Nm.

1 Motor kunne ikke klare trykket 1.8 Bar. Så er ved at bygge en ny den skulle gerne have de 250 Hk.

Motorkode PY

Køre 8,0:1 i komp forhold.

Smedetstempler: 75.5mm fra Wiseco forged.

Plejstænger: 4x H-Beam connecting rods. Rods are good for 800+HP and 9000RPM

Krumtap afdrejet.

ARP Bolte Plejstænger.

ARP Bolte Bund.

ARP Bolte Top.

Topstykke bearbejdet ventilsæder skåret til .

Indsugningsmanifold hjemmelavet + 65mm Gasspjæld. Kommer først.

Skarber knast 268/276 Schrick.

Metaltoppakning.

Turbo manifold hjemmelavet med T25 Flangse.

Garrett GT2560R - GT28R
Kuglelejeturbo.
Fra 1.3 - 2.2 liters motor
Med wastegate og actuator
Grundtryk 0.45 bar
Kompressorhjul 46.5 / 50 mm
Udstødningshjul 42.5 / 53 mm
Udstødnings A/R 0.64
Olie/vandkølet. Jeg bruger Olie.
T25 flange ind
5 bolts flange ud

Special lavet olie tryk slange.

Special lavet retur olieslange.

Bosch Nr 0 280 150 945
Dyse størrelse 315 cm³
Antal dyser 4 stk
Max Hk 252 HK
Pr cylinder 63 Hk
3 bar benzin tryk.

Benzin trykregulator 3 bar holde tryk. Med min højtrykspumpe kan den lave 6 bar holde tryk.

Højtryks Benzinpumpe.

Bmw 325i benzin pumpe i tanken som føde pumpe.

Olie køler kit Normal kørsel lægger olie temp på max 80 grader.

Trykrør 64mm 2½ " Poleret rustfri. sorte silikone slanger.

Forge Intercooler. Lavet om så studserne går ind mod bilen og ik til siden.

Forge Blowoff Ventil.

Universal blæser 12"

K&N Filter.

K&N Filter til oliedampe.

K&N Filter til tomgangsmotor.

NGK +1 i for hold til standart.

Komplet 2½" rustfri udstødning fra turbo.

HKS Bagpot.

Powerwap Sort.

Zindermetal Kobling. 250Hk Og 360Nm.

Olie. Castrol 10 - 60 Tws

Elektronisk Boost Controller
Boost controller med indbygget turbotimer. 2 faste tryk kan gemmes HI/LO.

MegaSquirt Extra
Launch control,knock control, indbygget 300kpa mapsensor.

Bosch LSU4 Wideband Lambdasonde.
Med digital ur i bilen..

$Supra TT $
VIP
Mand | 40 år | Oprettet: 22. jan 2004


Kommentér på:
Polo G40 Turbo
Annonce