883 visninger
|
Oprettet:
Tunning E30 325i. {{forumTopicSubject}}
Hvad siger i vil godt ha 20-50 Hk mere i BMW hvad er bedst nogen der måske har noget liggene ?
jan 2003
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 16 Emner: 70 Svar: 466
Ellers kan du smide et turbosæt på, med 0.5bar, det kan den godt holde til!
Go4it!
jan 2003
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 16 Emner: 70 Svar: 466
aug 2003
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 11 Svar: 537
jeg er ved at lave en blok med 330 e46 krumtap og mitsubíshi eclipse stempler.. bliver næsten 3,1.. også med tryk selvfølgelig,,
jan 2003
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 16 Emner: 70 Svar: 466
Det er jo så 0.3L større...
Stemplerne på 325 er så 84mm, og har samme stempelvandring som 320'eren... derfor får den 0.3L mere hvis du sætter en 323 krumtap i!!!
aug 2003
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 11 Svar: 537
slaglængde:
320 = 66
323 = 76,8
325 = 75
324d = 81
det kan aldrig blive en 2,8'er... den bliver 2552ccm med 84 i boring og 76,8 i slag.
formel for udregning!
Rumfang (V) = pi * r * r * h * cylinder antal
så kan du jo regne lidt på det...
Tommy
jan 2003
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 16 Emner: 70 Svar: 466
Hvis du tager krumtappen fra en 324 Diesel! Så kommer det til at ligge lige omkring 2.8L
aug 2003
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 11 Svar: 537
jan 2003
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 16 Emner: 70 Svar: 466
på Koed.dk har de andre krumtapper, der øger din slaglængde endnu mere!
aug 2003
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 11 Svar: 537
Tunning E30 325i.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside