{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.610 visninger | Oprettet:

korrupt DHB 09 {{forumTopicSubject}}

mangen til korrupt , købt og extremt dårligt afviklet DHB , skal man lede længe efter ........

tænk en gang.......

vi lå nr 1 i show klassen lørdag aften ..... søndag morgen ligger vi nr 10 ...hmmmmmmmmmm

farer op og brokker os , hvor efter vi får set listen over de 8 hurtigste i klasse 8 ....... hva fanden laver husballe manden i show !???? to andre biler er heller ikke i klassen ...........hmmmmmmmm

vi moser os igennem officials og lander i finale rytter gården....og håber på de gør noget ved fejlen , som de gør meget klart udtryk om at de har forstået , men kommer med den undskyldning at , og jeg citerer" tænk på hvor hårdt jeg har det " ?????????? hva fanden rager det mig ......

vi sidder og venter på at de får lettet røven og får rette fejlen gennem hele klasse 1-7 finalerne ....... så tager vi fat i dem , og de siger at så er det snart vores tur ................ vi blir ikke råbt op , men finder ud af at michael i escorten og papa er disset pga manglende plader og vupti midt i finalerne er rykket hen i ,show finalerne !!!!!!!!!!!!!!!!!! vi flejner helt ud da vi ser at peter i cool fm evo`n en også er med !!!!!!!!!! WHAT !!!!!!!! han ligger nr 19 i kval ................

( alle overstående deltagere er fine menesker ,ikke noget om dem )

nu sidder jeg ikke og tuder her , men som forhjuler der blander sig i baghjuler tiderne, er selv en show finale vigtig .......

dhb har vist sig fra sin dårligste side i mit hjerte , og jeg agter ikke at stille op mere .......... at tabe pga fejl 40 , maskin problemer eller vejr guderne er ok , men direkte svindel med stigerne er sku for ringe.............dhb undskylder med at de selv skal vokse med opgaven ............11 år burde være nok , ellers gaber man sku for højt ........


Jesper Beyer Larsen .........
toyota starlet - 11,06 sek
www.rambeyracing.com


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  korrupt DHB 09
  • #1   8. jun 2009 vi har samme opfattelse af dhb i år

  • #2   8. jun 2009 Lyder som en meget kedelig affære, var der desværre ikke i år, men efter det du skriver kan jeg squ godt forstå dig...


  • #3   8. jun 2009 Var der ikke noget med at Peter i den sorte bobble "trak sig med tekniske problemer" fordi han kørte en kørte en supra ud.
    Bobblen fejlede sgu ikke en skid, han måtte bare ikke køre...


  • #4   8. jun 2009 hehe det sku noget pis. forstår godt du ikke møder op igen fra 1 til 10 det noget af et spring

    hva skete der også får at told og skat osv osv kom og gav så mange bøder osv jeg tog personligt ikke derned for hver gang jeg bliver stoppet går de helt i bund med om alt nu er helt lovligt..



  • #6   8. jun 2009 Det holder jo ikke, de er ikke vokset med opgaven , lidt trist for det var ellers dk fedeste bil træf. Men de har skudt sig lidt i benet. Først med at vente til 7 dage før at oplyse skat kommer, som om de ikke viste det meget længere tid.
    Og at der var så mange løse ender som de ikke havde styr på , så som deres sikkerheds folk, mangel på hangar, alt for stort område virker som om det var helt tomt.

    Håber meget de rejser sig til næste år , nu ved vi skat kommer , nu skal de bare selv have styr på det hele, ellers dør dette træf.


  • #7   8. jun 2009 #meldgaard#
    Selvfølgelig kørte den, den har ikke slået en eneste skid forkert...


  • #8   8. jun 2009 ja læste også et inlæg med at de fleste event piger ikke var en dej over 15:s

  • #11   8. jun 2009 det er som om underdogs ikke må køre fra de store seje supra,er osv . . . det er da fedt når en hjemme bygget bil bare fejer de store a banen , syns det var trist det med de 2 escorter at de blev trækket ud , det var derfor jeg kom og kiggede i år øv øv


  • #13   8. jun 2009 ja nu jeg jo lidt mørk i huden jeg bliver stoppet bare de ser mig og fx for en bøde for at køre uden nr plade foran men bliver min danske kæreste stoppet får hun ikke engang fortalt at det sku skidt med den nr plade hehe...

    tror vi skal holde nogle flere mega meet,s istedet for:)


  • #14   8. jun 2009 Mener det var hans kammerat der hørte det over højtaleren, der var han blevet sendt ned i pit'en igen.
    Der var nok en supra der ikke rigtig kunne tåle at tabe...


  • #15   8. jun 2009 meldgaard totalt luftkølet styre

  • #16   8. jun 2009 der er jo som sådan INTET nyt at der blir snydt og manipuleret med rangstien til dhb.. men der må være nogle kører som er brune om munden endnu efter årets arrangement..

  • #17   8. jun 2009 ja det var sku ikke godt i år der var for langt til alt og jeg tror jeg kunne finde 10 skraldespande på hele pladsen.. og hvad sker der for alle de wc´er de gjorde da ikke noget for at de virkede

  • #18   8. jun 2009 tror sku i finder meget mere korruption hvis i gravere dybere i fx DFB og sikkert graver dybere i dhb også

  • #19   8. jun 2009 stil op på en dag på striben i sverige, det er nok nogen af de mest fair konkurrencer der er i norden for gadebiler, og de skriger efter dansk deltagelse, da der er nogen seriøse vogne her i landet, det afholdes flere steder i sverige, 4-5 gange om året, og det er PROFFESIONELLE mennesker der står for det..
    det er nok værd at overveje, i stedet for noget som et bilblad med kontor elever på pinden har stået for...


  • #20   8. jun 2009 Glæder mig til at læse artiklen om det i VMAX smiley

  • #21   8. jun 2009 crenne N

    VW mærket må da også trække op smiley


  • #22   8. jun 2009 25% lysgennemgang er også lovligt foran, hvis dine ruder er Fabriks tonet, dvs. IKKE med film...

    smiley


  • #23   8. jun 2009 Boykot DHB, og lav selv noget der er bedre, hvor svært kan det være.. at samle nogen seriøse folk ..

  • #25   8. jun 2009 dfb må da ose være korrupt.. det er jo altid sponsor biler osv der vinder

  • #26   8. jun 2009 Sådan er det jo i ALT.. hvis man kender nogen der kender nogen..

  • #27   8. jun 2009 smedegaard det tror jeg godt du kan regne med forstår stadig ikke jesper videbæk med hans honda aldrig vinder er en 1 plads det er satme den mest gennemførte bil jeg endnu har set

  • #28   8. jun 2009 Det er da virkelig til grin, nu var jeg der kun Søndag i år.. Men gik da hurtig op for mig alligevel, at de ikke havde styr på en skid!

    De rodede jo rundt, træk biler og, og væk igen..

    Speakeren blev ved med at lukke det samme lort ud hele tiden..

    Var sgu for ringe i år..


  • #29   8. jun 2009 Syntes det var fedt at næsten hele klasse 5 valgte at boycotte finalerne pga. det husballe nummer...

  • #30   8. jun 2009 bo L: helt enig. og den fabia var jo ikk noget specielt i forhold til

  • #31   8. jun 2009 er husballe´s evo på plader ?? er nu selv mere til michael jensen´s escort

  • #32   8. jun 2009 crenne N Ved ikke om der var i år, men sidste år var den, for ellers kunne den ikke ha vundet DHB 08.

  • #33   8. jun 2009 er satme dårligt ! håber sgu det bliver bedrer til næste år ellers er det jo ikk noget ´ved at tage der ned !! hvis der ikk er styr på pisset

  • #34   8. jun 2009 Det eneste de har styr på, er at få penge i kassen.

    Efter hvad jeg har hørt om årets dhb, er jeg nu sikker på at jeg aldrig vil komme der.

    Der findes heldigvis alternativer smiley


  • #35   8. jun 2009 hehe ja håber de forklare i næste udgave af V-max!!!
    ellers skal de heller ikk regne med jeg kommer mere "


  • #36   8. jun 2009 Men igen det er det samme år efter år.. Dagene efter brokker folk sig overdrevet over det og året efter kommer de alligevel...




  • #37   8. jun 2009 Pind - Desværre findes der ikke alternativer for DHB. Ikke i Danmark i hvert fald.

    Jeg var der torsdag, fredag og lørdag og jeg synes nu ikke der var de store problemer, måske var det fordi jeg ikke betalte for at være der, men jeg syntes af crew/officials/secutiry gjorde hvad de kunne, men når man har 20.000 stive jyder der vælter rundt, så er det svært at holde styr på dem..


  • #38   8. jun 2009 Det er det mest latterligt at se nogle biler med faldskærm og på DK plader...

  • #39   8. jun 2009 snyd og humbuk

  • #41   8. jun 2009 Swede speed - nu hørte jeg godtnok næsten lige så mange sjællænderes om jeg hørte jyder, og de var ikke just mindre stive end jyderne var, men en del mere provokerende.

    Andre - det hedder "humburg" smiley


  • #42   8. jun 2009 Det er jo helt forrykt at dem der ikke turde tage deres biler med til DHB pga. skat , så havde tilmeldt sig i show-klassen bla. Lars Husballe og andre , da der så var kører-møde fredag før middag, mendte de at nu hvor de var kommer ind uden problemer, så kunne de jo komme tilbage i deres respektive klasser igen, det blev der sagt nej til. Så ser man dagen efter at de alligevel har alm. numre på bilerne og kører finale i 4x4 forstår godt at jesper kryger og andre fra min klasse 5 er skuffet og boykorter finalen (Selv om han ville have vundet over LH.med den tid han kørte i finalen). han og andre inkl. mig selv har orden i papirerne, men det hjælper ikke en skid , når andre har så meget magt at farfar og andre bare parrerer ordre og er bange når de truer med ikke at ville stille op næste år, men er ikke sikker på at dhb kan trække ret mange tilskuer for at se husballe og co alene, for der er godt nok mange der er sure og lige pt. ikke vil komme til næste år. Så kan de komme med at det bliver bedre næste år og med Pro street og Street, men det hjælper da i hvert fald ikke på de dårlige oplevelser vi har haft i år og udgifter til ingen verdens nytte........

  • #43   8. jun 2009 Casper H -

    HØRT!


  • #44   8. jun 2009 Synes det var pisse hyggeligt som gæst, men er sgu også skuffet over afviklingen af finalerne.. Og forstår fuldt ud dem der føler sig røvrendt, efter at have smidt en masse timer i deres biler for at køre, når de bliver behandlet sådan

  • #45   8. jun 2009 HOLD DA KÆFT!!! Godt jeg sparede pengene og hørte fed musik i stedet! Føler med dig Beyer! det er jo helt forrygt at lave sådan et stort arrangement gennem 11 år og så sige som undskyldning at man skal vokse med opgaven! Mon ikke de er nået teenagestadiet af idioti! Jeg havde glædet mig til at se starleten køre fantomtider og så udgår den pga penge under bordet eller hvad vi nu kan kalde det. forstår godt skuffelsen.

    Synes personligt bare man skulle boykotte forlaget benjamin/vmax og DHB for altid! der er andre arrangementer så som Sindal (402meter.dk) og andre små arrangementer som kunne bruge støtten og som ville gøre mere for miljøet og omgivelserne end DHB gør. Insider informationer hedder sig at DHB bare er en pengemaskine som holder en masse unge samlet til drukgilde i en forlænget weekend.


  • #46   8. jun 2009 Vi skal bare Hvade gang I RaceX igen det var gode tider smiley

  • #47   8. jun 2009 Ja det var sgu fedt på Vandel med Race.X , men det fik Benjamin jo hurtigt ødelagt, de har jo ligesom monopol på race i lille DK og ellers finder de noget som deres spioner gjorde sidst Med Race.X på Vandel så vi ikke kunne køre med tid på dag 2. Men som det Kørte ved dhb i år, så ser jeg ikke lyst på DHB 1010. Det styres af Benjamin og de proff. kører der ikke har orden i deres papirer på deres biler, for som morfar selv sagde at det var os der kører puplikum kommer for at se, men hvis vi er utilfredse med noget, skal vi bare holde det for os selv. De gider i hvert fald ikke gøre noget ved det alligevel...

  • #48   8. jun 2009 Doktor EVO...
    Ja men Husballe havde lavet sin tilmelding om til Show-klassen og til Kører-møde Fredag formiddag da de så mente at nu da de var kommet ind uden problemer, så kunne de jo vende tilbage i den oprindelige klasse 5 og det blev der sagt nej til af løbsledelsen. Så ikke så sært at dem i klasse 5 finalerne takkede nej....Det er vel ok at lave sin tilmælding om pga. problemer med at opfylde hvisse kritereir før dhb starter, men så er det osse slut med at springe fra klasse til klasse som man har lyst til......


  • #49   8. jun 2009 hva er også snart det for noget pis med , og jeg citere morfar " det er jer kører der får folk til at komme !!!!!!! FUCK noget lort snart at lukke ud !!!! det var det en gang !!! nu er plasteret DJ `s SHOT og div øl producenter , team man og narre fisser ...... fuck på selve finale dagen var godt en 1/3 af alle puplikummer på vej hjem med tømmer mænd inden finalerne var gået igang ...... ha det er fucking mini ROSKILDE ...... forskellen er bare der ser bedre ud på pladsen efter roskilde end til dhb ..... folk er svin.....

  • #50   8. jun 2009 Beyer L-
    Ja det er sgu grineren...Alt hvad der blev sagt til Kørermøde Fredag lidt over 12.Middag med Vagter ved pitten og ingen tilskuer på pitlaine og ellers generalt hvad han sagde , var ikke andet end salgsgas for at gejle alle kører op og ikke havde noget indhold. Har da ikke noget i mod at puplikum kan komme ind og se de biler der kører, men pitten skulle da have været oppe ved løbs-starten og så kunne alle de sponsor biler der er til salg fra japan import og andre være ovre i udstillings-afsnittet, så vi ikke skulle kante os imellem alle de publikummer der bare går midt på vejen, for at komme op og køre.....


  • #51   8. jun 2009 Beyer, jeg kørte også hjem på finale dagen, for efter at have set semi finaler.. Men det er ikke fedt som publikum at se løb, når ledelsen ikke kan finde ud af at få det til at fungere.. Dog må det som deltager være endnu mere irriterende..

  • #52   8. jun 2009 Det med publikum er egentilg rigtig nok, vi kommer normalt kun om søndagen, for at se finalerne, og kører som de sidste..
    Og ja, da er der squ masser af plads på triburnerne...


  • #53   8. jun 2009 beyer.du har helt ret med at folk er nogle svin og det værste er så at der render stive folk rundt i pitten om natten og smadre flasker og smider øl på bilerne ..folk er bare nogle svin ...men det gør det så heller ikke bedre at man laver metal camp lige op af pitten(f.eks de sidste 2 år) som der var sidste år der sprang de over hegnet og ramte ned i vores campingvogne osv .....jeg hader stive menesker inde i pitten om natten det høre ingen steder hjemme. men er da glad for at jeg ikke blev klar det lyder sku ikke til at der har været styr på en skid......michael

  • #54   8. jun 2009 Jeg er også utilfreds!
    Folk har ret til deres holdninger, men jeg og kun jeg mener ikke at ''dhb'' står for Druk, damer, og klamme omgivelser. Det står for Danmarks hurtigste bil.
    Så jeg har fuld forståelse for dem der er utilfredse med det smiley

    Men man skal måske også være fuld for at kunne synes det er sjovt, spændende og underholdende? Hvad ved jeg? Men jeg kommer i hvert fald kun for at se DHB. (søndagen)

    Det er i hvert fald sidste gang jeg tager derhen. Synes det er blevet dårligere med årene. smiley
    Jeg kom søndag kl. 9 (fordi jeg ville undgå fulde mennesker, og damer så meget som muligt, og kun se DHB finale)... men jeg var så skuffet, at jeg valgte at køre allerede kl. 11. Tog til padborg og så Race i stedet, det var en god beslutning jeg tog, selvom jeg tog fra overskyet/sol til regn.


  • #56   8. jun 2009 lyder som om jeg sku være glad for ikk taget med
    da jeg ikk kunne finde penge til det smiley


  • #57   8. jun 2009 Det er så meget og sige om det.........
    Og man kan ikke se der har været DHB i 10 år og de kan ikke giv skat hele skylle. alle skulle bare køre i S klassen der er jo inge der kan gå igen syn. det er motorløb og ikke nye ong bil der køre race. det må vi bare indse. og den der har sat den beste tid i hver klasse er vinder..
    Men der er nok bare mig der syns det..................


  • #58   8. jun 2009 Lars H og og doktor evo
    Hold jer til sandheden, alt andet er latterligt fra jeres side..


  • #59   8. jun 2009 det største problem med dhb er nok deres mangel på et ordentligt regelsæt , hvilket nok har været en mangel de sidste par år , DHB ville kunne lære rigtigt meget hvis de kørte en tur op til sverige og kiggede på et BILSPORT arrangement , ikke for de er fejlfri , men virker bedre ... jeg er da en lille smule glad for at den bil min kammerat skulle ha haft med derover ikke blev klar , for jeg er lidt glad for at man kun så det fra publikumssiden, og så hørte en del insider snak ved siden af , og ikke selv skulle ta stilling til alt det postyr der forgik
    men med et ordentligt regelsæt , så kører vi da sikkert derover igen næste år , for arragementet syntes jeg var okay lige på nær kørslerne på 402 meter om søndagen ...
    mvh

    Haagen


  • #60   8. jun 2009 hej. det var mig der kørte den sorte folkevogn. havde en fin weekend. havde afleveret mine plader til bilen dagen på grund af alt den kontrol dernede. fik lov til at køre kval i den klasse jeg var med i, og da der kun var 7 i klassen fik jeg lov at komme med i finalen hvis ingen af de andre sagde noget til det. men da jeg så kom op med bilen havde de sendt rene afsted alene i den orange bmw. fik så fat i løbslederen og fik lov at køre med i show. skulle køre mod en supra fra japaner import og kørte fra ham. da jeg så kom tilbage til start området spurgte jeg om jeg skulle køre igen.. NEJ var svaret.. jeg kørte så ned for at pakke trailer og min far hørte jeg havde valgt at trække mig p.g.a. problemer..

    men show faktoren var vist i top når en gammel folkevogn køre fra de nyere japser biler med flere hunderede heste.. :o)

    med venlig hilsen
    Peter Bang


  • #61   8. jun 2009 Peter> så du fik at vide du ik skulle køre mere, og derefter sagde de at det var fordi du havde trukket dig? Nitte...:-/...men lyder sgu som en voldsom vw...:-)

  • #62   8. jun 2009 ja hørte det ikke selv. men min far sad på tribunen og hørte det, så han gik ned for at se om han skulle hjælpe med at skubbe bilen.. men der var sku ikke noget i vejen.. har kun hældt benzin på i weekenden det er det eneste jeg har lavet ved den.. :o)

    ja den er også sjov at køre i.


  • #63   8. jun 2009 Peter B> nitte....hehe....det er sgu en ommer så....:-)

    Kommer der ik et fotoalbum med den? smiley


  • #64   8. jun 2009 Lars
    Gu gør du ej, og det er sku for latterligt..
    Stå ved hvad du har gjort og grin af det, så har jeg mere respekt for dig..

    Skriv din adresse på min tlf, så kommer jeg om 1 time, da det er dig der ikke kan finde ud af hvad den skal koste


  • #65   8. jun 2009 Flot... andet og mere er der vel ikke at sige til det...
    Christ Almighty!!!....


  • #67   8. jun 2009 Ja jeg tvivler også MEGET stærkt på at den sorte Supra var synet som den stod dernede.

    Jeg syntes bare de skulle dele det op. Danmarks hurtigste bil på plader og uden plader. Og så kun holde showklassen udenlandske biler, motorcykler mm.

    Så må det være op til tekniskkontrol at afgøre om man skal i klassen med eller uden plader. Det skal gøres efter den frie træning. Og skal ikke kunne ændres på nogen måde.

    Det andet her i jo til grin, lyder det til. Jeg har ikke selv inside information, men hvis der bare er lidt sandhed i det. Så skal der da godt nok findes en løsning så man undgår det her fremover.


  • #69   8. jun 2009 lige mine ord !


  • #70   8. jun 2009 jeg blev også lidt træt af afviklingen, vi fik atvide at klasse 1 skulle først køre igen kl 16 om lørdagen pga. regn. så jeg valgte at køre hjem for at få et bad og hente proviant. kl 14.50 for jeg så at vide at vi skal begynde at køre, ikke fedt at få atvide over tlf. når man står under bruseren, så jeg glippede mit 3 kval. løb. ikke at jeg havde en chance i min klasse, men stadigvæk pisse træls at misse chancen for at køre lovligt, og blev vækket flere gange om natten af stive dm-campister i pitlanene.. lidt øv

  • #71   8. jun 2009 Det er såre simpelt...
    Lad alle de vilde biler (Dragstere ) køre i show klassen, og gør den til en del af konkurencen, det er alligevel dem vi vil se mod hindanden.
    Så er det automatisk mere reelt i klasserne.


  • #73   8. jun 2009 Det er vel thansen der er står for det næste år, så kan der vel komme lidt styr på det...

    Dansk (gade)ræs har altid været skod... Og vil nok desværre altid være det..


  • #74   8. jun 2009 Lars:

    Nej jeg regnede nu heller ikke med at den var synet med den motor smiley

    Ja det lyder som en fornuftig indeling du er inde på der.

    Det var i øvrigt mig, der boede i det usle lille blå iglo-telt bag jeres trailer smiley

    Thomas


  • #76   8. jun 2009 Lars...
    Det er rigtigt at du var tilmeldt i klasse 5 som os andre, men enten er det dig der ikke er helt ærlig ellers er det løbsledelsen fra dhb. der sagde at du havde flyttet din tilmelding til show-klassen umidelbart før dhb, men som det blev diskuteret på mødet ville i tilbage i klassen, nu hvor i var kommet ind. og det blev der sagt nej til. så hvem der står med aben ved jeg ikke. syntes bare det er træls for dem der har ofret en bunke penge på at få deres biler synet med konstruktive ændringer for netop at kunne køre med plader på og en nogenlunde god samvitighed. Jeg har ikke en chance i kl.5 men er der for hobbien og kammeratskabet. Jeg sad selv fast i indgangen med politi og ikke mindst Skat der ville kassere over 100KG fra mig i manglende afgift, trods det at jeg havde alle papirer i orden, som skat da også fandt ud af efter 25min diskution og 25 fotos af min bil. Og alt det salgsgas morfar kommer med er luft. der er flere inkl. mig selv der har sagt ved flere lejligheder at der skulle være to shov klasser en med DK biler og en for udenlanske, hvor den fra DK kunne køre med om den hurtigste tid overall, men så de alm.tunede biler havde en chance for at vinde deres klasse. Nu er udmeldingen fra DHB jo at de vil kopere sverige og køre Pro-street og Street, men lad os nu se hvad det bliver til, de skal jo bare have penge i kasse.


  • #77   8. jun 2009 Meget morsomt at læse med her.... så vidt jeg ved har jeg vidst heller aldrig set et s efter lars nummer på bilen.... var selv til syn samtidig med ham og så hvilket mærke han fik på bilen....
    At DHB ledelsen fucker i det natten til søndag kan da ikke være hans skyld.


  • #78   8. jun 2009 også lige mine ord 3 klasser

  • #80   8. jun 2009 Så vil der også kommer flere og meget mere sikke bil...
    HVIS der er teknisk kontrol der ved noget om det og ikke to på 15år
    som ikke ved noget om noget. der er jo reglemen for de her biler.



  • #82   8. jun 2009 3 klasser er det eneste rigtige løsning i forehold til klasse opdeling......jeg er ikke en af de hurtigste og kører heller ikke 9-tider ( ENDNU ) men vil gerne ligge i den klasse der passer min vogn , plader eller ej..... det er selve fianle afviklingen der er fucked up her i år ..... det er rimeligt sygt der er en vogn som den grønne escort er på vinder skamlen , og ikke engang er på listen i klasse 8 på nitroz hjemmeside ... det er satmene svindel........

  • #84   8. jun 2009 " dette er hvad vmax skriver "
    sjovt nok kan man ikke se resultater fra de indledene heats på michael i showklassen " jeg kan blive så gal !!!!!!!!!!!!!!!!!! de reklamere fandmene selv med at de fusker !!!!!!!



    Vinderne fra DHB 2009
    Mere end 13.000 mennesker mødte op for at se landets hurtigste biler give den gas til DHB 2009. Her er vinderne.
    Mere end 13.000 gæster fandt i weekden vej til Flyveplads Vandel for at deltage i Danmarks største - og lovlige - street race-event. Ikke en gang lidt byger, politi og besøg fra SKAT kunne slå skår i løjerne.

    Vi takker alle for fire fantastiske dage og håber på at se jer alle til næste år. Og husk at se alle billederne fra DHB i det næste nummer af Vmax, der udkommer 9. juli.


    Vinderne af DHB 2009
    Klasse 1: Forhjulstrækkere uden trykladning
    Christian Rasmussen, Opel Corsa
    Se resultater fra de indledende heat her.

    Klasse 2: Forhjulstrækkere med trykladning
    Jakob Refshøj, Toyota Starlet
    Se resultater fra de indledende heat her.

    Klasse 3: Baghjulstrækkere uden trykladning
    René Fredslund, BMW 3-serie
    Se resultater fra de indledende heat her.

    Klasse 4: Baghjulstrækkere med trykladning
    Per Petersen, Toyota Supra
    Se resultater fra de indledende heat her.

    Klasse 5: Firhjulstrækkere med og uden trykladning
    Lars Husballe, Mitsubishi Lancer Evo 9
    Se resultater fra de indledende heat her.

    Klasse 6: Amerikanerbiler
    Frank Jørgensen, Chevrolet Camaro
    Se resultater fra de indledende heat her.

    Klasse 7: Dieselbiler
    Bjarne Nielsen, Audi A4 TDi
    Se resultater fra de indledende heat her.

    Klasse 8: Specialbiler og udenlandske biler
    Michael Jensen, Ford Escort
    Se resultaterne her.


  • #85   8. jun 2009 Jeg kørte i Legobilen i år på DHB. (Super 7even kitcar)
    Jeg er godt tilfreds med arrangementet og vil folk ha et anderledes arrangement skal de nok ta til www.ndcd.dk eller lign.
    Man ved sgu da at folk kommer væltende og er stive. At man ikke kan sove 8 timer i ro. At der er klamme lokummer, osv.
    Sådan har det jo altid været.
    Det er ikke et sportarrangement, men en event. Og det er fedt på sin måde.
    Næste år må det være uden plader ala Lars´ løsning.
    SKAT har det største ansvar i år for at det gik så ringe.

    Tillykke til Lars.

    Søren S2


  • #86   8. jun 2009 arg søren....

    vil jeg nu ikke give dig helt ret i.... der burde være lidt flere fordele ved at være køre.... f.eks at de har deres egne lokummer, så de stive folk ikke skider pisser og brækker sig ud over det hele... og måske en række lokummer mere end bare et sæt i den ene ende af pitten...
    burde ikke være så fandens svært at få sat op.

    plus 3 klasser ville være super fedt....
    for fuck hvor har man dog bare en stor chance i baghjulstræk med tryk mod per petersen i sin supra med rør ramme.... arg holder nu ikke helt i by retten...

    Og det bedste af det hele er da at ham John løbslederen står og fortæller mig at per er med fordi han har vist plader til teknisk kontrol, men spørg du så john om han selv tror på syn af den bil.
    Fik jeg svaret; Nej Per har en supra derhjemme med samme stelnummer hvor pladerne kommer fra... så han står og fortæller mig at han ved manden udelukkende snyder flot.....
    ved nu ikke om det bare er fordi per er i bestyrelsen han stadig kan køre med i den klasse, men har da fundet ud af at john må ha haft et temmeligt rent røvhul den weekend.... toilet papir var det sidste han manglede...

    tak for i år.....


  • #87   8. jun 2009 Bayer...
    Ja det er sgu stærkt nok, men hvis moral er godt så er dobbelt moral jo vejen frem for DHB ansvarlige. Der har været lusk i krogene lige fra start til slut. Og at de først fik af vide at Politi/Skat ville køre hårdt på kort tid før det løb af staben. tror jeg nu ikke helt på, men jo senere det kom frem jo flere biletter solgt. Det var sjovt at de lagde vægt på at skulle nævne hvor sent de fik det af vide, ved en hver lejlighed. Og ja skat har ansvaret for at biler der ikke kan synes, havde svært at komme ind, men DHB havde ansvaret for at have en plan B, så det kunne have fungeret i stedet for at tage rø - - - på så mange inkl.Bayer og Peter.B og andre og så bare lade som ingen ting. Og at nogen af de tilmeldte kører er tilfredse, ja det forstår jeg nu ikke helt, selv med skyklapper på , ville man da se at der var noget helt galt med organiseringen af arrangementet.........


  • #88   8. jun 2009 Korrupt DHB, ja tak...

    Jeg gider i hvert fald ikke det her mere. Håber der blev lagt mærke til vores lille afskedssalut. Fik i hvert fald gang i lidt biler og stemningen igen, inden hjemturen. Og godt at se at du også fik lagt lidt røg Beyer hehe..
    Og ja hva faen der skete efter træningen søndag, det ved jeg satme ikke.. Jeg fik af vide at jeg bar sgu finde henrik for han vidste om jeg var gået videre for det stod ingen steder og ingen vidste noget. Eller også havde alle `officicials` eller hva de kalder sig hver deres mening. Men endte da med at jeg ikke måtte kører med selvom en tid på 11.1 var sat under træning og 11.3 dagen før.

    Skal lige siges at jeg var tilmeldt klasse 4, men fik et s på, pga afmeldte nummerplader, men havde fået af vde flere gange at der ville komme en super finale for alle os med det S på???????

    men ja det gælder jo bar om at slikke så meget røv som muligt, me ndet jo også en dejlig ting..

    Peter Bang: Sgu trist og hører det med din ``tekniske fejl`` de jo helt helt væk..

    Beyer: Lagde du slet ikke mærke til alle de show biler der kørte lørdag nat som kørte laaangt hurtigere end os?? Må sgu være derfor i var røget ned på 10`ende..
    Ja godt klaret med den grønne escort på skamlen, må være det rene trylleri og magi smiley

    Chefen: Hvem faen er kjelle power smiley

    mvh jesper


  • #90   8. jun 2009 haha...

    meca næste onsdag?? hvem er friske?

    Og så der Mantorp den 1 August, der har jeg lige tilmeldt mig, men er dog lidt usikker om det går uden plader nu.. ??

    Ellers king of europe smiley


  • #91   8. jun 2009 Tja, som besøgende syntes jeg sku det var lidt rådent.. Vi skulle op på pladsen lørdag og vi holder helt nede i den anden ende.. Så langt ville vi ikke gå (dovenskab), så vi tager bilen og kører op, hvorefter vi har kørt 200meter får at vide af en security fjols, at alle parkerings pladserne er til bilklubber, så vi skal parkere længere væk.. Altså vi kan ligeså godt parkere tilbage, da der er 50 meter hen til de parkerede biler.. Meeen så var det jo godt man havde dansk metal adgang, så der kunne vi da parkere.. Men hva fanden tænker de på.. en hel km der er spæret af til bilklubber efter security fjolsets udsagn..
    Derudover, syntes jeg sku ikke der var nok at kigge på med telte, heller ikke ret mange lækre tøser, største delen var da en smule klamme eller havde glemt deres patter derhjemme..
    Til sidst, så syntes jeg heller ikke at det drift var meget ved.. Ja hurra, 3 sving, kom da lige ind i kampen.. Det var nu fedt nok at se de pro køre, der var fart på.. Men helt ærligt, det meste af tiden var det jo amatørene der kørte og de har bare ikke erfaringen til det endnu smiley
    Fanme sidste gang jeg ligger der alle 4 dage.. Lørdag og søndag må være rigeligt, man går jo nok ikke glip af noget, andet end stive folk..


  • #92   9. jun 2009 Er helt enig i at driftbanen var alt alt for kedelig, så er den sgu mere underholdende til F&F i frede.

    Synes sgu helt ærligt også det var en lorte DHB. Rigtig nok med for få lokummer og skraldespande. Men som en anden også næver, så var der alt for tomt inde på DFB pladsen, og synes det var lidt ringe at de tilmeldte biler bare måtte forlade pladsen som det passede dem. Tror ikke jeg var der på ngoet tidspunkt, hvor alle tilmeldte DFB biler rent faktisk holdte på pladsen og ikke ude ved bilklubberne hvor folk havde lejr.
    Derudover var ham speakeren til DHB da til at lukke op og ..... i.. Han sagde flere gange et forkert bilmærke og model om de biler der kørte og når de "gale sønderjyder" kom på banen, sku vi HVER gang høre hans belastende wannabe accent, og var da så tydeligt at høre at hvem han heppede på.

    Derudover er det så ikke forbudt at køre med et hjemmefusket oktantal? For kan da mindes at have hørt at man ikke må bruge oktanboost osv, men til F&F mødte vi en som meget åbenlyst fortalte os at til DHB sku den bil køre med oktan 118 (så vidt jeg husker), og ved godt at han er langt FRA den eneste der gør det, men allerede der synes jeg man som tilskuer taber lidt gnisten... Forstår ikke hvorfor vmax ikke sørger for lidt mere kontrol af bilerne, for enhver idiot kan da sige sig selv at de biler langt fra er synet og godkendt som de står til DHB..


  • #93   9. jun 2009 Ja, F&F drift banen er genial smiley
    Men jeg syntes nu at lokummerne var ok rene taget i betragtning af de mange besøgende.. Dog inde på pladsen, var det direkte klamt.. En af mine veninder fortalte at de lukkede for vandet, så man ikke kunne skylde ud.. Hvilket resulterede i, at folk bare fyldte op til randen.. Hvor klamt er det ikke lige..
    Men der var ingenting oppe i vores ende, der var det ganske udemærket..


  • #94   9. jun 2009 hørt hørt fra min side.........................

    Hvorfor tror i At vi i 4x4 klassen Boykottede finalen da vi så at den evo skulle pludselige køre i vores klasse......... vi var 6 Driver i alt som ikke kørte mere på grund af at evoen skulle ned i 500 klassen når manden først starter ud i show klassen så det var virkelig en fiasko det der.....

    Hvis der skal klages så skal vi sq stå sammen alle dem som har kørt der nede og mener det samme som mange andre folk at det var en fiasko som det blev kørt i år...............................

    Nogen som opratter en gruppe for Drivers i DHB klasser for Gade biler evt................

    hilsen Bjørn


  • #95   9. jun 2009 ndcd holder publikums løb 1. august alle er velkomne til at komme og køre.. også uden plader.. det er i thisted.

    se mere på ndcd.dk


  • #96   9. jun 2009 Tja jeg har ikke været til DHB i år, og kommer nok heller ikke derover i fremtiden mere, sidste år virkede mere som en druk fest end et bil arrangement.

  • #97   9. jun 2009 peter B
    Kanon har lige været inde på siden.. hvor i thisted bliver det holdt???

    DHB
    Er ikke noget jeg gider mere det var total skod i år var der kun søndag men vi kørte hjem inden det var slut som så mange andre.. syntes sku det er synd for jer kører at de fucker sådan op i det og forstår virkelig godt hvis i boykoter det til næste år...

    Vmax syntes ikke debatten er så vil der inde? kunne det være en fordel at skrive der inde så de kan se hvormeget de har fucket DHB iår...
    http://vmax.dk/forum


  • #98   9. jun 2009 er lagt op hos vmax .....

  • #99   9. jun 2009 Det er sgu nok spild af tid at fyre alle de problemer af på V-Max.DK de er herrer i eget hus og( it is my way or the highway) alt det ævl fra morfars side til kørermøderne om det er kørerne der er DHB og det er dem publikum kommer for at se. Så skulle de jo i det mindste høre på hvad kørerne har at sige og så lave nogle bedre forhold for os. Der blev sagt at der ville være vagter i begge ender af pitten fra fredag kl14.00 til Søndag eftermiddag og kun kører og hjælpere med korekt armbånd havde adgang (Ikke fordi jeg har noget imod at publikum der vil se bilerne kan kigge forbi) ,men pitten blev brugt til gennemgang hele weekenden og man skulle køre slalom hele vejen op til start. Og både jeg og andre bakkede over flasker der lå under bilen. Til sidst Hvad laver alle de udstillede biler oppe ved start, "ved godt de er sponsorer, men"de skulle da være over ved salgsboderne og de andre udstillere, og så skulle køre pitten være oppe ved start og nedefter, så slap man også for de propper med biler på vej op og biler på vej ned sammentidig med at der vadede mere eller mindre fulde mennesker rundt og dette midt på vejen og ikke ude i siderne

  • #100   9. jun 2009 Bayer L..
    Ok det er da fint der er nogen der gider skrive der, jeg har nu bare den opfattelse af V-Max banden at det er som at hælde vand på en gås, det preller af lige så hurtigt som det kommer på...Så gider faktisk ikke engang at udfylde alle de fælter for at få et log on...Men go for it giv tilbage af samme skuffe, det kan jo kun blive bedre......


  • #101   9. jun 2009 Vmax
    Problemet er jo bare at de nok ikke svare tilbage på de indlæg her eller på ders egen side.
    tror nærmer de sletter den på ders side hvis jeg skal være ærlig....


  • #102   9. jun 2009 peter B

    Hvis det du siger holder må dhb/vmax godt nok ha dårlig smag i munden, sad selv på trinbunen og hørte at de sagde at du udgik med tekniske problemer... cunts


  • #103   9. jun 2009 Rass O
    Jeg ved at Peters version holder, stod selv som fotograf og undrede mig over at han ikke skulle køre igen, især da han satte den supra på plads.
    Bilen fejlede intet, kom ned i pitområdet få minuter efter og der kørte bilen lige så perfekt som tidligere...


  • #104   9. jun 2009 Erik, det er fandme dårlig stil.... det var jo især fedt at se den nakke den supra...

  • #105   9. jun 2009 Der må jo være nogen der har ondt i røven over at nogle privatpersoner kan bygge biler der er hurtigere end deres...

  • #106   9. jun 2009 Evo Doktoren, sjovt at du skal udtale dig på den måde når det er første år du køer!! HAHA! Undskyld, men jeg har været til DHB sidste år og af simple årsager gad jeg ikke blive indkladt til ekstra syn, få bøder eller lignende for at køre til event der burde være noget hvor alle har fælles interesse, nemlig at finde den hurtigste bil i de respektive klasser samt glo på biler frem for at drikker hjernen ud og se en masse andre fulde folk! Tag Mosten, Sindal, Holeby som andre events i DK som reelt handler om at køre bil og ikke om at drikke hjernen ud. Eller for den sags skyld skrabe penge sammen. Spørg morfar på offhand om ikke DHB/DFB er en saltvandsindsprøjtning til Benjamin. Hvis han da gider være ærlig siger han jo!

    At jeg ikke selv har været til DHB i år gør bestemt ikke at jeg ikke kan tale med om det. Sjovt nok kender jeg utrolig mange som har været der og som alle melder det samme ud. DHB var skide sjovt som tilskuerer, men som kører var det en stor rodebutik og ingen havde styr på en skid! Så idioten må vel være dig for din uvidende udmelding!


  • #107   9. jun 2009 Jeg stiller sgu ikke op med min celica næste år sådan en omgang fusk og snyd, jeg er helt enig med beyer mvh Jesper

  • #108   9. jun 2009 nu hva jeg der ikke i år men forrige år, og da lignede det en losseplads om søndagen og kan forstå lidt på alle indlæg der er lavet her på bg at det har ikke ændret sig og at der stadig er mangle på skraldespande???

    hm så tænker jeg lige nogle år tilbage, hva det netop ikk pga affald at Enemark smed dhb ud af padborg-park?? sig mig hvor længe skal der går inden dhb vokser med opgaven, som de tilsydeladende stadig er igang med.??

    og med alt andet der er skrevet om dhb 09 da har jeg haft mit sidste af slagsen.


  • #109   9. jun 2009 Jeg kommer heller ikke mere, det er sgu blevet for kedeligt derovre

  • #110   9. jun 2009 Så er der lidt fra Vmax / DHB

    http://vmax.dk/article/32270


  • #111   9. jun 2009 PsycO..
    Vi er klar til Action Meet på Mantorp Park den 2009-07-23 – 2009-07-26
    og king of europe der tag vi sku også ned.
    i en dansker lejer så kan de bare komme and smiley
    de ved sku da hvordan man køre motorløb


  • #112   9. jun 2009 Ynk fra løbsledelsen.....
    Vi beklager meget, men håber for lidt forståelse for det.
    Med venlig hilsen løbsledelsen, DHB 2009
    Forståelse og gehør var det eneste diverse kører bad om fra løbsledelsen, men det var netop det de ikke fik, og den udlægning der kommer nu her i V-Max er nu ikke helt den undertegnede og andre har af afviklingen af DHB 09, men det er jo nemmere når man bare kan tørre det af på andre, så forståelse får de ikke fra min side, der skal flere indrømmelser til, samt en undskyldning til de kører det er gået værst ud over og det er efter min mening Jesper Kryger, Peter.B, Bayer og de andre fra den rigtige finale i kl.5, men egentlig var det på sin plads med en forbeholden undskyldning til alla kører, lige på nær en 2-3 stykker som får det som de vil have det.......


  • #115   9. jun 2009 Lars...
    Det er der nok ingen der kan og jeg siger ikke noget jeg ikke har bevis for,derfor beskylder jeg heller ikke dig direkte for noget lusk. Det jeg ikke forstår er at ved det kører-møde fredag før middag, hvor jeg og andre forstod at du var flyttet over i Show-klassen, men gerne ville tilbage i klasse 5, men fik nej. om eftermiddagen kom der et par stykker forbi i vores tælt hvor vi var en del kører og sagde at de havde set din bil med nummer uden s. og allerede der begyndte det at ulme. at det så kommer frem at du har fået plader frem til tekniskkontrol lørdag kom først frem meget senere.og så er der flere der mener at når man har været til kontrol og fået en klasse, så kan den ikke ændres ved at køre til et ny teknisk-kontrol og det er jo det der kan udlægges af hvad løbsledelsen skriver, jeg har skam intet imod dig personligt og heller ej din raket. Men det er jo ikke kun i klasse 5 der er uregelmessigheder , men næsten hele vejen rundt........


  • #118   9. jun 2009 @Doktor Evo:
    Jamen jeg beklager da Peter. Din viden er uendelig og du er alle overlegen... tsk tsk! Du kender intet til min baggrund i motorsport så lad nu være med at udtale dig om ting du IGEN intet ved om!


  • #119   9. jun 2009 Lars...
    Det rører egentlig ikke mig hvem jeg kører i mod, men hvis de kalder det for DHB burde den være mere eller mindre gade-duelig, jeg kører i min hver eneste dag året rundt og havde da inden jeg fik lavet min bil om her sidst en ide om at hente en hillclime bil i Italien med +1000hk,der nok kunne give dig kamp til stregen og lægge 150kg der i stedet for i den gamle, men er i stedet begyndt at tænke i historisk ræs og så lidt 402.m i Audien for at pleje venskaberne


  • #120   9. jun 2009 Lars.
    Lige en anden ting, så opdagede vi at min Turbo var stået af et par dage før DBH , men valgte at køre alligevel, trods tider der kunne klares med det halve antal HK. Men har jeg meldt mig under fanen, kommer jeg også om så jeg skal med falck hjem......


  • #121   9. jun 2009 Kan vi få indført de klasse opdelinger som Husballe nævner, giver jeg det sgu en chance til næste år..!!!

  • #123   9. jun 2009 The stig. Men vi kan da alle være enige om at du er for dum at høre på generelt....

    Ang dhb, så må man da efterhånden bare sige kom videre... Der blev givet en masse gas og kørt god race, og det er jo det som det hele handler om når det kommer til stykket.....

    Ses næste gang til Holeby 27. juni.


  • #124   9. jun 2009 hvad baserer du det på Morten? At fordi man ikke er der må man ikke komme med sin holdning og viden så hellere holde mund og lade de kloge snakke?

  • #126   9. jun 2009 Mere din måde at skrive og formulere dig på. Det er OK at komme med sin mening, at jeg så yderligere generelt finder mange af dine meninger og formuleringer kontroversielle, er måske noget andet smiley

    Ses.


  • #127   9. jun 2009 Lars...
    Det kan vi ikke blive uenige om , jeg har været med til flere møder da jeg var Formand for Striben-Esbjerg og arbejde for lovligt ræs og for Nordeuropas største motorsports-anlæg som jo nok bliver en realitet med drag-bane inden længe, med den insats mine efterfølgere lægger for dagen, men når jeg så spurgte bla. Flemming Jay om der ikke kunne laves de flere klasser og få gjort det fair, kunne man jo høre at det ville betyde større organisation og andre krav og forsikringer, med den udgang at der jo ville komme mindre penge i Benjamins kasse. og så længe der ikke var noget krav , hvorfor så lave noget om af sig selv, selv om de egentlig burde have gjort det for år tilbage.....Nu er der imidlertid så stort press på at de ikke kan komme uden om ændringer næste år og vil maile spørge skemaer ud til alle tilmeldte kører.hvor de håber på "NYT INPUT" selv om der intet nyt er ved det.....


  • #128   9. jun 2009 Øhh? Fordi jeg har samme holdning som Dannie skal jeg sables ned? sært... Hvorfor kan man ikke tåle at høre tingene som de er? Det er da tydeligt at alle andre der også kender Morfar fra dhb og vmax ved han ikke er særlig meget til at stole på. Gennem de sidste 3 år har jeg haft samarbejde med manden og hvert år melder han aldrig tilbage eller komme med umeldinger der er helt hen i vejret. Hvis man ikke samtidig synes en indtjening på 8 millioner kr på indgangen alene til sådan et arrangement er mange penge og som kører, bilinteresserede aldrig får gavn af med hensyn til lovligt ræs så ved jeg sgu ikke hvad gør det. Jeg havde på forhånd valgt at boykotte DHB i år. At man så flere gange i løbet af weekenden bliver ringet op af venner og bekendte som er tilmeldt som kører og deltagere i at arrangere det som hilmer op om der er fusk med i spillet kan jeg da kun tro på når der ikke er tale om en person der siger dette. Jeg siger ikke Lars eller Peter eller nogen anden har fusket for at vinde for det tvivler jeg nu stærkt på. Men når jeg skriver penge under bordet er det fordi penge er det eneste DHB går ud på og derfor er de i deres interesse uanset hvem det så går ud over.

    Når Jesper skriver sådan et indlæg her er der nok en grund til det!


  • #129   9. jun 2009 Jeg kom lige til at tænke på om Benjamin kommer i konflikt med DASU hvis de laver klasserne om. F.eks. til en klasse for rørramme biler?

    Kan da husk da DHB blev kørt de første år, var der da en del bøvl med DASU vedr. afvikling af 402meter race. Eller husker jeg forkert???

    Jeg har i øvrigt billeder af Husballe's Evo fra fredag, lørdag og søndag. På ingen af de billeder har den nummer S519 eller 519S.


  • #131   9. jun 2009 Lars...
    Med hensyn til mit sidste indlæg kl.20.06 så er jeg spændt på hvor lang tid der går før vi får den omtalte mail fra Morfar.......


  • #133   9. jun 2009 Lars..
    Når i nu laver et udkast kunne i så ikke lige tage det med placering af pit fra start og ned derfra og ikke nede i den anden ende , det gør vi også i vores forslag til nye klasser og bedre afvikling


  • #135   9. jun 2009 Lars...
    Ja det var nok det mest vellykkede , men det ville have været helt perfekt efter min mening hvis enden på vejen havde gået udenom start-pitten , men ind på pit-vejen direkte så man ikke skulle vente på at blive lukket ind i pitten og ud igen, men hva...det gik jo ........


  • #136   9. jun 2009 ja det bliver spændene hvad morfar siger
    men jeg tror nu ikke han siger så meget andet en undskyld.....
    men hvad kan han gøre nu. hvis der er nogen jeg er syr og godt træt af. er den lille fyr der stod nede ved os og skulle sige hvem der skulle ud og køre og hvornår. han kørte en en stor Fiat og valde og kaste den lige ud for and os så vi ikke kunne komme ud. og da vi så fik fat i han sage han bare, jeg holde hvor jeg vil og det vil jeg skide på...... det var meget dumt og sige........
    men det er bare mig der syns det .....



  • #137   9. jun 2009 Chefen .

    Når man afmelder sin bil, ja så skal man aflevere nrpladerne. Hvordan bærer man sig så ad med at fremtrylle dem igen om fredagen. I fredags havde alle motorkontorene lukke pga Grundlovsdag.
    Jeg har heller ikke helt fattet hvorfor din bil er indregistreret og synet, når du ikke bruger den til kørsel på vejen.
    På mig virker det sgu mest som om alt vedr DHB er fusk og svindel.


  • #138   9. jun 2009 Lars:

    OK, syntes bare at kunne huske at DASU blandede sig dengang DHB startede for efterhånden mange år siden. Fordi de mente de havde eneret i DK på afholde 1/4 mile race. Og Dragracing hører jo under DASU så det kunne jo gadt være at de ville brokke sig hvis de laver en klasse til rørramme biler.

    Kigger lige billederne igennem i morgen. Så sender jeg lige nogen til dig.


  • #141   9. jun 2009 Det er sgu første gang jeg har fået et ærligt svar herinde. Hatten af for det Lars, det var der vist mange der kunne lære noget af.


  • #142   9. jun 2009 Her er et lille link til protesten efter det latterlige tummelt og postyr til finalerne.... tjek det hehe

    http://www.youtube.com/watch?v=i4F-i5XTpzw


  • #144   9. jun 2009 Chefen
    Hehe, ja den protest kom lidt sent, men det var sgu godt med lidt røg.


  • #145   9. jun 2009 der kommer sku røg når man starter i 3 gear smiley ELL SALUT !!!!!!

  • #146   9. jun 2009 ja den lyder sund jesper hehe

  • #147   9. jun 2009 Helt ok...Al den røg skulle lukkes ind i speakerboksen sammen med løbsledelsen ...GGG

  • #148   9. jun 2009 Der burde laves en ny løbsledelse, så der ikke er nogen der sidder i lommen på nogen.
    Og de burde lytte til lars´es ide med de 3 klasser.
    Og som dennis R. siger burde der gøres lidt mere for kørerne, rene lokummer eller i det mindste lokummer, hvor man ikke behøver at stå på brættet for ikke at få andres lort i røven.
    Som morfar så fint sagde er det kørenes skyld at publikum kommer, de burde satse mere på kørerne så kunne de måske trække endnu flere som publikum.
    Jeg fatter ikke at et så dårligt afviklet dhb kan tiltrække kørere fra sverige og norge.
    Vil personligt gerne derover næste over hvis de får styr på klasserne. for DHB er en fed ting når man ser bort fra den elendige afvikling af klasserne.

    Tak for DHB gutter i ved hvem jeg mener


  • #149   9. jun 2009 Kan kun sige en ting, det er sidste gang jeg smider 650 kr. til det fortagende..

  • #150   9. jun 2009 enig var enda på gæstelisten , men gad bare ikke.

  • #151   9. jun 2009 Der er nok mange der har den samme indstilling som Marck, men der er jo lang tid til næste DHB og der "kan" jo ske meget, hvor der er vilje er der håb, men nu må vi jo se hvad næste udspil fra benjamin er. Og ja det er ikke kun DASU der er styret af en flok ældre konservstive, løbsledelsen ved DHB siger et og gør noget andet og det er mindst lige så slemt, hvis ikke værre.....

  • #152   10. jun 2009 kim n.... hvad har du mon mod lokummerne haha,,,,
    Der er ikke mere toilet papir.... hvem har låst døren ind til campingvognen.....

    chefen.... der var sku ikke tid til at vente på den sløve evo der blev skubbet tilbage haha.... byg en bmw....


  • #153   10. jun 2009 sygt nok ...... nu har de ændret kvallisten inde på nitros , så både michael og pape er med !!!!!!!!!!!! http://www.nitroz.com/motorny/visa.asp?file='resultat.asp'

    hva sker der !!!!!!!!??????????????????

    fucking spassere burde fandmene kræve mine penge tilbage......


  • #154   10. jun 2009 har lige set at finale placering....

    bo greggers , peter johansen , peter bang , august hansen , kørte jeg hurtigere end i kval og michael og pape er ikke i klassen .......




  • #155   10. jun 2009 Bliv væk - længere er den vel ikke!!! forstår ikke hvorfor folk tager tilbage igen og igen og igen... Har været der 2 år og det var RIGELIGT... DFB og DHB er til grin - jeg tager hellere 500 eller 1000km ned i tyskland for at se rigtige biler til et træf der tager deres deltagere seriøst!

  • #156   10. jun 2009 det handler ikke om at blive væk . og lade dem styre showet ..... det handler sku om vi som kørere bruger tid og tonsvis af penge for at komme på skamlen på DK største arrangement .........at bære navnet DANMARKS HURTIGSTE BIL , sætter sku en standart og ikke en flok røv slikkere der efter humør flytter rundt på klasser og laver lister om...... for at redde egen røv......................... der er godt nok nogle der er brune om munden ..............

  • #160   10. jun 2009 Beyer L
    Det er sgu som om at de i stedet for at indrømme at de har fokket i det og give kørerne en uforbeholden undskyldning, så bruger de tiden på at køre den længere og længere ud , det er mig total uforståeligt....
    DHB er de første til at indrømme deres fejl.....Hvis de altså havde nogen .
    Nej nu må de tage sig sammen og få lukket for flere udflugter om DHB09


  • #161   10. jun 2009 For satan jeg kan blive tosset.. fuck de fejer din fint af.. hvad med peter i den sorte bobbel som blev sent ud af banen og der efter får at vide at han er udgået pga tekniske problemer.. Hvad med Beyer fra rambeyracings manglende deltagelse?? de springer lige over i at sige at det er et stige løb, men glemmer at sige at de holdte folk væk som havde ret til at deltage pga. deres tider "beyer og Peter Bang"
    Der er bare ikke en forklaring der kan løse deres så åbentlyse korruption.
    og så siger de at det er os de kommer for at se og der ikke vil være noget DHB uden os. ja tak, håber seriøst at vi kan vise dem det næste år og at folk stadig kan huske denne korruption og derved bakker op om at holde sig væk, så må vi se hvor mange blade de igen må til at lukke når folk er trætte af at se en SMART køre der ned over på 29,5sek
    det er så forkasteligt at man er ved at brække sig over det.

    Man burde få dette lagt i op i dags pressen på lige fod med at SKAT glovere over at de har taget X antal folk og skrabet X antal kr. i kassen.
    kigger man efter så er det faktisk kun 3 personer som står inde for 97% af de penge der er kommet i kassen ved skat.


  • #162   10. jun 2009 Lige en sag for ekstra bladet de elsker at rode og smide folk på forsiden:-)

  • #163   10. jun 2009 Lidt fra Vmax - Holt
    Hey boys and girls,

    Super tråd - kun ved konstruktiv kritik kan vi forbedre DHB.

    Her et par kommentarer, som jeg har modtaget fra arrangørerne:

    -mht hangarer og pladsen i øvrigt; egentlig er det ikke vores valg at lave en helt ny plads – det er sket fordi alle hangarer på Vandel nu er udlejet og derfor kan vi ikke lave fester der uanset om vi gerne ville – i den forbindelse er lyden altså væsentlig bedre i et telt.

    -Pga nye sikkerhedsafstande på Vandel Flyveplads blev vi ”tvunget” til at lave en ny bane, og dermed flytte alt med….

    -toiletter, tribuner, mv.. DHB har langtfra ubegrænsede ressourcer af penge, og billetten koster for 4 dage kun 700 kr – sammenlign med musikfestivaler der kræver det dobbelte mindst! En tribuneplads koster typisk godt 100 kr at producere…..

    -Vi har haft 170 toiletter i alt på pladsen, og det er pænt over hvad man har relativt på andre festivaler, men vi er naturligvis opmærksomme på bedre placering og tømning – men det var altså første år med en helt ny plads, hvilket altid vil give lidt børnesygdomme.

    Men vi evaluerer og arbejder videre, så tak for al input!!!


  • #164   10. jun 2009 Det kan sgu godt være at det koster lidt mere på en musikfestivel, men hvor var alle de bands der skulle have mange penge for at spille,
    UPS det er jo kørerne der er de optrædende ved DHB, men de får ikke penge , de betaler for at komme og optræde, og de bands der kommer og spiller, bliver serviceret i hoved og røv til festivaller, ved DHB bliver de "TAGET VED RØVEN" Med over 10mil i entre + sponsorer + stadeleje + div. skulle der være plads til forbedringer, men hvis det er den årlige saltvands-indsprøjtning til Benjamin er det jo med at spare på udgifterne.


  • #165   10. jun 2009 Hehe kan sku kun give dig ret i den sidste tråd Dannie M.....

  • #166   10. jun 2009 Helt korrekt Dannie! Der er noget der ikke helt stemmer overens med den ellers så flotte sammenligning Holt laver med diverse festivaler.
    Kunne sgu godt tænke mig at se en redegørelse for hvor entre og sponsor penge er blevet brugt henne. Der er helt sikkert kommet et betydeligt sponsorbeløb ind på sådan et arrangement!


  • #167   10. jun 2009 LOL ja for satan Dannie!!! Og 170 toiletter til 13.000 mennesker! Fedt at skulle være 80 mennester om at dele et toilet i 4 dage! Jeg synes på sin vis det er rigtigt af Lars og Jesper og holde fast i at man må gøre noget for at få tingene sat på plads og dermed er det måske en helt forkert at blive væk. Vi kan nok ikke få overtalt 13.000 gæster til at blive væk fordi de fleste gæster jo faktisk havde en god oplevelse af DHB 09.

  • #169   10. jun 2009 Kenneth K skrev:
    "Kunne sgu godt tænke mig at se en redegørelse for hvor entre og sponsor penge er blevet brugt henne. Der er helt sikkert kommet et betydeligt sponsorbeløb ind på sådan et arrangement!"

    Hvorfor dog det. Hvad ville du få ud af det. Vmax/Benjamin whatever er da en virksomhed og i en virksomhed gælder det da om at skabe det størst mulige overskud. Så selvfølgelig tjener de da penge på at afholde DHB ellers gjorde det jo ikke hvert år.

    Men ja toiletforholdende var piv ringe, slet ingen tvivl om det og der kunne også sagtens laves andre forbedringer også. Men kan ikke se hvorfor vi skal have at vide hvad pengene er brugt på...



  • #170   10. jun 2009 TMN Foro...
    Det er ikke det at de tjæner kassen på DHB, det er de udtaelser de kommer med når man spørger til de dårlige toilet forhold + for få tribunepladser eller ikke mindst hvorfor de ikke har fået lavet klasse-fordelingen som feks. i Sverige...Så er kommentaren at det er Dyrt med flere toiletter...det er for dyrt med flere tribuner...og med klasserne det er for dyrt med flere forsikringer, men hvis man kunne se slut-regnskabet så ville man jo kunne se om der var penge til de nævnte forbedringer + andre og jeg vil æde min gamle turbo på at der er rigeligt , men går den så går den....men det gør den altså ikke længere.......


  • #171   10. jun 2009 Ok på den måde så misforstod jeg det nok smiley

    Ja, de ting skal forbedres og jeg vil næsten også æde min sure gamle turbo, hvis der ikke er penge til det smiley


  • #172   10. jun 2009 HEYER, det kunne jeg sgu ikke have sagt bedre selv, men hvis jeg skriver det er det åbenbart lort og lagkage mener nogle!

    P.S vil dog lige tilføje at Morfar er super god til at skrabe sponsorpenge ind.


  • #174   10. jun 2009 der var jo nok en grund til de ikke vil have de pokemon biler i finalen.. folk var vel kørt trætte i de turbo japser biler og ville have noget godt gedin stenalder teknik på banen.......


    DET ER GAS................... ;o)

    Big Bang Racing...(den sorte kornblæser)



  • #175   11. jun 2009 Sidste DHB EVER!!

    Dårlig placering af det hele, så dør stemning!!
    Havde ellers 5 gode år.

    Tager til sverige og frankrig næste år.. Ses!!


  • #176   11. jun 2009 peter B har du ikke et sted man kan læse om ding vogn? smiley

  • #177   11. jun 2009 peter l..

    jo her er lidt.

    http://vwnettet.dk/topic/147448


  • #178   11. jun 2009 det er en syg syg boble...hehe...kæft den er nice...:-)

  • #179   12. jun 2009 Har heller aldrig været imponeret over DHB da jeg ikke er særligt interesseret i at køre hurtigt.
    Var der første gang sidste år og synes billet prisen var sindsyg for det der var.
    I år var prisen endnu vildere (kringlede mig dog en billet til 400) og der var jo ik halvdelen af hvad der var sidste år.
    Kommer selv udelukkende for at ha en finger på miljøet og møde gamle/nye bekendte og som sagt lave det til mere et festival besøg (dog er jeg ik den store alkoholiker og mener ik biler og sprut hører sammen) som ligeså godt ku hedde "Danmarks Heftigste Brænder" eller sådan da jeg spendere hele min weekend enten i campen med folk man kender og hygger sig med, eller ved brænderpladsen/driftbanen...

    Men for 700kr ville jeg nu hellere proppe det i tanken og tage en 5-7 gange til træf i hhv Viborg/Aalborg mfl og så ta i byen om natten med gutterne, det vil gi det samme langt flere gange...


  • #180   14. jun 2009 Sjovt nok har jeg ikke modtaget noget spørge skema.. måske de mener jeg har givet mig til kende??

    Nå men der er så kommet flere billeder ind på www.rambeyracing.com hovedsaglig under galleri


  • #181   15. jun 2009 Ser ud til det har vaeret kaos til DHB i är.
    Vil ikke kommentere om det der er sket.

    Men synes folk skulle tag sig sammen og kom til Mantorp den 26-27-28 juni. De har i det mindste styr pä det hele og har det hele smiley


  • #182   15. jun 2009 Hvordan med de biler uden plader, får de lov til at køre deroppe?

  • #183   15. jun 2009 Det vil jeg tro, men kig engang pä www.gatebil.se eller http://www.motorevents.com/motorevents/racing.asp?avd=Evenemang

  • #184   15. jun 2009 Det er muligt t køre uden.. der holdes EM i Top fueler, det ermere med om de vil have dem med plader på smiley

  • #185   18. jul 2009 Hej Alle
    Vi er en hel del dansker der skal der over til Action Meet
    den 31 juli -1 aug 2009 har jeg hørt.
    vi ville bare høre om der en stemning for det ????
    jeg har snakke med Fredrik Sjöqvist og han vil godt lave en god plas til os, hvis der er stemning.

    info er her.
    http://www.bilsport.se/event/2009/actionmeet.php?res=768&action=actionmeet

    Allmän info

    Finalen bland Bilsports körevenemang är också den träff där det bjuds på mest körmöjligheter. Strippen, RS-bana och drifting för både proffs och nybörjare. Kompletterat med utställning och Camping är det en riktig höjdpunkt för alla som gillar bilar.

    Den 31 juli -1 augusti är helgen att boka in i kalendern för dig som inte vill missa sommarens motorfest, Bilsport Action Meet, på Mantorp Park utanför Linköping. Evenemanget som erbjuder allt ett riktigt motorevenemang ska erbjuda!

    Sista anmälningsdag för att delta på evenemanget är 26 juli.

    Burnout-tävlingen
    Gillar du att lägga en rökare? Men tycker inte din bil hör hemma på strippen.
    Årets nyhet på Bilsport Action Meet är till för just dig! En burnout- tävling.
    Precis som tidigare när det körts på bland annat Elmia handlar det om hur länge man kan stå still och hålla dimman tät. Hur många minuter grejar du?
    Kräng på några gamla däck och anmäl dig nu.
    Pga av plats och tidsbrist kan vi bli tvungna att begränsa antalet startande och då är det först anmälda som gäller.

    Entrépriser
    Fredag-lördag: 350 kr
    Lördag: 200 kr
    Barn under 12 år fri entré i målsmans sällskap

    Köravgifter
    Strippen: 200 kr/lördag, 300 kr/fredag + lördag
    Prova-på-Drifting: 100 kr
    RS Special: 100 kr
    PR-licens: 75 kr

    Öppettider
    Fredag 31 juli 10.00 – 24.00 (körning mellan 13:00 - 16:30)
    Lördag 1 augusti 08.00 – 17.00 (körning mellan 09:00 - 16:00)

    Öppettider sekreteriat och besiktning
    Fredag 31 juli 10:00 - 20:00
    Lördag 1 augusti 08.00 – 13:00


  • #187   19. jul 2009 så mangler vi bare 723 til

  • #188   8. jun 2010 Vi blev også disket til dhb fordi vi pludselig kørte med foir brede dæk 10,5" i outlaw klassen. og det var lige før vi skulle køre finalen. dhb er et latterligt arragerment der ikke ved noget om racerløb. og bilerne var synet og godkendt.

  • #189   8. jun 2010 Det var den orange nova og 55 belair

Kommentér på:
korrupt DHB 09

Annonce