{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

VW Mekaniker/hjælp søges!? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har haft lidt problemer med min bil på det sidste.. den kan ikke starte om morgenen. Og når man så har den i gang og er ude på vejen, går den som regel ud efter kort tid.. når motoren så er lidt varm og kan holdes kørende, så hugger den i det når man accelererer. Jeg var ude ved VW og fik smidt en tester på.. De kunne ikke se noget, til både deres og min forvirring. Foreslog så, at jeg skiftede tændrør, tændkabler, rotor, rotordæksel, oliefilter, samt pakning til bundproppen (de to sidste ting var fordi min olielampe i perioder kommer frem og lyser).. Alt det er nu skiftet og der er ingen bedring at spore.

Hvad kan det være?? Nogen siger falsk luft, andre siger brændstoftilførslen.. Men burde den ikke have vist noget på testeren så?

Håber I kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Mekaniker/hjælp søges!?
  • #1   13. jun 2007 Det er selvfølgelig min Golf 3 vi snakker om. Skulle der være nogen i Esbjergområdet der mener de kan lave det i dag, vil jeg gerne give en god skilling for det smiley

  • #2   13. jun 2007 Hej palle.

    Tjek om flangen "Flanchen eller hvordan det staves" under din indsprøjningsenhed er i stykker. Altså selve monopoint enheden.

    Bare åben motorhjelmen og tag fat i den enhed, ryk den frem og tilbage, og se om du kan se om den er gået i stykker. Typisk problem på sådan nogle monopoint motore. Altså at det gummi mørner osv.

    Det med din olie lampe, kan også være en olieføler. Skift den eller dem, så kan du se om problemer løser sig.


  • #3   13. jun 2007 de kan ikke måle dem mængde brændstof der kommer op med en tester...!
    har du kigget ved din flange under din kaburator??
    og dit gasspjælds stiller...?


  • #4   13. jun 2007 øv for langsom...!

  • #5   13. jun 2007 Min flange kiggede de på.. den så intakt ud.. Gasspjældsstiller? smiley

    Vil skifte følerne så.. Men hvad med det spjæld?


  • #6   13. jun 2007 Jeg er lige lidt væk ... Men skriv endelig hvad det kan være og hvad jeg kan gøre.. Skal lige have sendt kranen på arbejde smiley

  • #7   13. jun 2007 Du kunne jo måle benzin trykket om det var i orden, det skal ligge på lidt over 1bar, der udover har de 1,8 det med og revner i pakning/gummi flangen mellem mono-point karburator og indsugningsmanifolden, og det kunne måske godt lyde som den pakning da du skriver den kommer til og gå lidt bedre når den er varm, for hvis der nu er en utæthed der også motor bliver varm udvider ting sig jo og utætheden bliver mindre

  • #8   13. jun 2007 hvis der er en føde pumpe i tanken så prøv lige og fiske den op ogsæt noget strøm til den har været udsat for på en seat toledo samme motor som golf 3 hvor den kørte uden problemer når den var kold men når den var blevet godt varm så begyndte den og halt underlig og kunne slet ikke køre ordenlig den hakkede i det og til sidst gik den ud og kunne ikke startes efter den var blevet lidt kold igen det var simpelhen pumpen i tanken der var gået til vi målte nemlig benzin trykket og det lå omkring en bar når den så begyndte på det der så faldt benzin trykket lige ned på 0 bar og der begyndte og komme mangle luft bobler på retur siden

  • #9   13. jun 2007 hvis det er tændspolen så skulle den være flækket så den slår til stel ligeså snart der er lidt fugtigt..

  • #10   13. jun 2007 Er ligesom B4NDIT ret sikker på at det er tændspolen... Min G60'er gjorde det samme før jeg fik den skiftet..

    Mvh.
    Rasmus


  • #11   13. jun 2007 Bandit - Er det noget jeg selv kan skifte, og hvor sidder den evt?

Kommentér på:
VW Mekaniker/hjælp søges!?

Annonce