Mitsubishi Outlander Intense
Nye muskler mod gamle muskler..Ford Sierra 2,0i DØD:(
god til drift ik som den kasse der hehe
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2006
Årgang:
1991
Motor:
2.4 Mivec 4WD
Benzin
Motortype: R4, 16V
Slagvolumen: 2.378
HK målt ved Omdr: 5.750
Moment (Nm.): 218
Moment målt ved Omdr: 4.000
Drivende hjul: Firhjulstræk
Tophastighed: 210
Acc 0 til 100: 9,9
Acc 0 til 100 målt: 10,4
Acc 80 til 120 målt: 6,4
Motor:
2,0i Dohc. 8v.
Række 4
Boring 86,0 mm
Slaglængde 86,0 mm
Motoren er helt standard.
Hestekræfter:
160HK
216NM
Hestekræfter:
Heste 120 / 5500 omdrejninger (fabriksoplysninger).
Moment 171 / 2500 omdrejninger (fabriksoplysninger).
Fælge:
5x114,3
Sommer - 17¨ Alu Org. Mitsubishi Fælge
Vinter - 16¨ Alu Org. Mitsubishi Fælge
Fælge:
6*15" org ford stålfælge (vinter).
7*17" Thansen alufælge (sommer).
Dæk:
Sommerdæk - Yokohama 215/55 R17 94V Geolandar
Vinterdæk . Good Year 215/60 R16 Eagle Ultra Grip
Dæk:
185/55*15" mormordæk (vinter).
205/40*17" Fortuna F2000 (sommer).
Undervogn:
Std med grønt Undervogns lys. (neon)
Undervogn:
Desværer helt standard.
Men den bliver sænket når bagsædet er fyldt med tøser.
Bilstereo:
Lige nu er der som Headunit, en DVD m. skærm.
2 std højtalere i front,
2 std højtalere bag i.
1x 2000w forstærker.
1x 15" JBL Subwoofer
Bilstereo:
Paioner radio.
MDS forstærker.
2 stk. 10" tommer basser.
Styling:
Lexus baglygter,
Grønt Undervognslys.
Jeg har så mange planer.
Men det er bestemt ikke en nem bil at style.
Styling:
Indfarvede kofangere
Dioder i lygtehuset og neon foran.
Og den flotte plæt på min forskærm.
Rustfri bagpotte.
Interiør:
kulfiber-lignende indlæg på instrumentbordet, er indretningen ret traditionel med et pænt finish-indtryk og en nydelig plastickvalitet uden at være helt oppe på dagens Toyota-niveau. Alt sammen har den overskuelighed og lette betjening, som man næppe finder andre steder end hos japanerne.
Interiør:
Original Vippe/skyde soltag.
Forsæder fra en scorpio.
Skander med mic.
Momo måtter.
Gear knup fra man lastbil.
Ekstra tilbehør:
Klima Anlæg,
A/C
Sædevarme
El ruder
Bak Kamera,
GPS.
Fjernsyn, (nice med TV2, DR1 osv i bilen)
dvd afspiller,
Undervognslys
Ekstra tilbehør:
Lidt rust.
Gps tracker
Bemærkninger:
Generelt virker bilen teknisk overbevisende. Afstemningen af servostyringen er velvalgt. Gearskiftet er godt - lidt fastgående, men meget præcist.
Sammen med store, faste og velstøttende stole har Outlanderen en samlet pakke af fine langtursegenskaber, som også er ensbetydende med et lavt lydniveau, også ved høj fart på motorveje, hvor den let højbenede Mitsubishi ligger fast og stabilt på kursen, også i blæst.
Firehjulstrækket på Outlander er mere beslægtet med rallybilen Lancer Evolution end en konventionel offroader og er primært beregnet til at give bilen gode neutrale styreegenskaber end til at forcere mudderfyldte grøfter.
Firehjulstrækket er permanent. Momentfordelingen mellem for- og baghjul styres af et centerdifferentiale og en automatisk viskosekobling. I praksis mærker man ikke meget til firehjulstrækket - det er der bare.
SOLGT
Den hidtil bedste bil jeg har kørt..
Kommer virkelig til at fortryde salget..
Bemærkninger:
Jeg ligger godt bred i den, men det er pga. vejret.