{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Mazda 626

Stem på min bil!

Fiat Seicento

Kom an ;)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1994
Årgang:
1999
Motor:
1,8 16v dohc
Motor:
|Sporting |1,1 fire. |Optimeringer Pt: |280" C&B knast |Topstykke slebet og portet Kompresionen er 10-5 imod de originale 9,6-1og Kanalerne er boret op med ca 30% |Tændkabler fra Magnetor (extremt ledende) |Indsugningsmanifold fra Lancia (bearbejdet) |Chipoptimeret hos scantune |Opboret gasspjæld (ca 80%) |JR-injection kit med koldluft |SuperSprint bananmanifold |SuperSprint racer kat |SuperSprint Bagpotte |BenzintryksRegulatoren er reguleret 0.4 bar op (tak hans)
Hestekræfter:
105 efter bogen Tenzo R Sport luftfilter i "oversize" (gir en dejlig suge lyd) universal potte så den kan brumme
Hestekræfter:
85,4 hk 102,6 nm (optimeret hos scantune) ( nu ca 87 - 90 hk ) (standart 54 hk)
Fælge:
17 tommer Hvide oz racer fælge fra en tidligere dtc bil
Fælge:
|Smoor 7x13 for og 8x13 bag |FK spacere 10 mm |Vinter: 5,5 Org. Abarth alu
Dæk:
hankock 215/45 17
Dæk:
|175/50 på alle fire Smoor
Undervogn:
sænket 40/40.
Undervogn:
|Sænket Ca 60/40 mm. (KAW og weitec) |Gul koni justerbar undervogn
Bilstereo:
sony cdx-f5500 med mp3 og 4*50 w udgang pyramid forskærker 4 kanals på 1600 w 2* boxter 6*9 350 w i hattehylde 2* riesen 12 tommer 900 w subs
Bilstereo:
|JVC KD-SH55R
Styling:
tårnstiver By Ninja enginiering ;-)
Styling:
|En masse småting. Røgfarvede lygter (mhw), sorte sidelister, øjenskygger (novitec), udvalsede skærme, udspartlet front. Frontlæbe, bagskørt, specialudstødning, mm...
Interiør:
isotta sportsrat isotta sæder
Interiør:
|Sportssæder dejlig standart :)
Ekstra tilbehør:
el ruder el spejle fjernbetjent alarm og centrallås
Ekstra tilbehør:
|Xenon 8000k |Gasdæmpere i chrom til hjælmen fra golf II |Alarm
Bemærkninger:
har rundet de 40000 km i bilen og er sku stadig glad for den.,. den har lige fået den store tur med ny undervogn, nye komplette bremser og nye bærearme
Bemærkninger:
.............................................NYT............................................ 19/2 : Nicolas Kiesa bearbejder mit topstykke og hvad dertil hører. 21/2: Så er toppen kommet hjem fra Nikolas Kiesa. Kanalerne er boret op med ca 30% og skulle give rundt regnet 12% effekt oven i mine nuværende 80 hk = 9,6. - Kompresionen bliver 10-5 imod de originale 9,6-1 25/2: Påbegynder slibning af indsugningsmanifold 26/2: Polering af ventildækselpakning 26/2: Montering af Gasdæmpere i chrom til hjælmen 3/3: Så er diverse pakninger bestilt 5/3: Gasspjældet får endnu en opdatering ;) 6/3: BenzintryksRegulatoren skrues 0.4 bar op fra standart hvilket svarer til ca. 20% mere benzin v/ full speed 29/3: Så blev delene poleret færdig 14/4: Motoren samles 15/4: Pis jeg mangler dimsen der sidder inden i remstrammeren - må vente til fiat åbner på tirdag. 21/4: Fiat stiller ventiler og laver service på den. 25/4: SÅ er den næsten færdig. Har været ude at køre i den, og for dælen den skyder af, men kan godt mærke den trænger til chipoptimering. (skal til scantune den 8 maj, så bliver det spændende om den nåede 90 hk) 8/5: En tur til scantune.dk igen igen 8/5: Resultat - 85,4 hk (standart 54) 8/6: Udstødning, bagskørt og frontlæbe er monteret. 8/7: Special hjemmelavet Sideskørter lavet af BM-glasfiber 15/7: IndsugningsManifold fra punto 75 kom hjem fra italien. (eeh nu skal den rulles igen) 21/7: Kiesa havde sku lige tid til at optimere manifolden, wee 1/12: Så blev bagklappen udspartlet og malet. 14/1: Så er seién sendt til BM glasfiber igen. Denne gang skal der custom made skærmforøgere hele vejen rundt. 20/5 : Skærmkanter er tilpasset og limet sammen. 23/5 : Så blev alle delene lakeret. 24/5-09 : Læder/alcantera kabine monteret 30/5-09 : Så lavede jeg lidt om på udstødningen igen, så nu er den skjult og larmer en smule mindre. Det blev også til 2 tommer i stedet for 1,6. 7/9-09 : Bilen er kørt til stort service ved de 90.000 km - Desuden skal den pensioneres næste uge. Så fra nu af kører den kun til træf og når vejret er godt. --------------------------------------------------------------------------- ***Tak til*** *Min Lillebror *BM - glasfiber *Nikolas Kiesa *www.perfect-car.dk *Hans (tricker) Meisner *Per Mai (scantune) *Fiat DanaMotor i odense *www.fiatklubdanmark.dk *www.C-F-C.dk --------------------------------------------------------------------------- Fremtid: Afballanceret motor. Modificeret kobling Lettet, afvejet plejlstænger Omlakering (hvid og koksgrå) http://www.detailing-bilplejecenter.dk/
Annonce