Mazda 626 GD Coupe
Mazda vs. Fiat. Kig billederne igennem og stem fair..Fiat Coupe` +
Ja, vi kan jo kun tabe...
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1990
Årgang:
1994
Motor:
2,0i 16v GT.
KN filter (indsats model)
Alu svinghul (Fidanza)
Forstærket kobling (Centerforce dual friction)
Alu remdrev (Unorthodox underdrive pulley)
AWR urethan motor ophæng.
Lakeret ventildæksel (rødt, billedet bliver snart opdateret).
Teflon behandlet motor og gearkasse.
Motor:
2,0 16v
Hestekræfter:
153 Hk
184 Nm
238 kmt, speedometeret viste 240.
(Data kommer fra rullefelt hos Peugeot i køge)
Hestekræfter:
139 hk
Fælge:
Sommer: 17" AEZ icon 5, med 5mm sporvidde forøgelse.
Vinter: 15" org. mazda alu.
Fælge:
MB Italia "015" fælg, 7.0 x 17
Meccanica Brembana
ET: 44, Bolte, 12x1.25
Centerhul: 58
Special lakeret!!!
Dæk:
Sommer: 205/45-17 (kan ikke lige huske mærket)
Vinter: 195/65-15 (T.hansen dæk)
Dæk:
Conti Sport Contact 2
215/40 ZR 17
ZR XL
Undervogn:
Mellemste potte fjernet (for at give plads til Short shift).
2,5" rustfri udstødning (fra kat til bagpotte).
Simons Bagpotte.
EBC skiver (turbo groove) med 'green stuff' klodser foran.
Bremseslanger i rustfri.
2 stemplet (Subaru) caliper foran.
Koblingsslange i rustfri.
White Line "Flat out" krængningsstabilisator, for og bag.
White Line, urethan krængningsstabilisator mont. bøsninger.
Rustfri stabilisatorbolte med Super pro urethan bøsninger.
AWR trailing-links, med urethan bøsninger.
Tie-bar (forstærkning til bagerste bærearme).
Undervogn:
Sænket 35 mm.
Røde Cobra fjedre
Bilstereo:
Head unit: Sony M700 blackpanel med fjernbetjening.
For: 5" bas - 4" mellem + diskant (combo sæt).
Bag: 6,5" Boxter.
Bas: 4stk Boxter 10".
Forstærkere: 2stk Fury lb7575.
Det er ikke det mest voldsomme, men det spiller okay til prisen..
Bilstereo:
Panasonic dfx355 (medfølger ved salg)
Styling:
Skørt/læbe til forkofanger (org.).
Spoiler (Org.).
Lakeret calipere.
MX6 sideblink.
Styling:
Hækspoile
Interiør:
Sports rat (Sparco, billede passer ikke).
Komplet læder kabine. (billede passer ikke).
Hvide urskiver med alu ringe, fra Astina. (billede passer ikke).
Poleret alu gearknop.
Skrædder syet måtter med mazda tryk.
Interiør:
Sort læder
Ekstra tilbehør:
Elektrisk soltag (org.).
El ruder (org.).
Fjernbetjent centrallås.
Short throw shift, justerbar gearstang (Pacesetter) 80% reducering
Tårnstiver for og bag.
Ekstra tilbehør:
El-soltag
Aircondition
Aftagelig anhængertræk
El-antenne
Bemærkninger:
Projekt i gang med:
Så kom det endelig til stykket, hvor turbo projektet blev droppet. Det er latterligt umuligt at få lov til, selv om det ville blive lavet efter alle foreskrifter for sikkerhed. ØV ØV.
Nitro er ved at blive undersøgt, for hvad der kan gøres indenfor lovens grænser. Det virker ikke umuligt...
Ting der stadigvæk er på ønskelisten:
Justerbar motorstyring (er faktisk bestilt)
400 cells sports katalysator.
Banan manifold.
Powerwrap (ligger klar, men manifold først).
Drømmer lidt om sideskørter og forlængelse af bag/for kofanger.
Økonomien er nok den primære flaskehals *snøft*
Men er den ikke altid det eller rimelig tit da *GG*
Penge tilrådighed skal endda deles med min mc, som også skal have lavet nogle småting. Den kan ses på dette link:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23408
Ting tager tid og jeg har ikke travlt!! (det skal jo laves ordentligt *G*)
Projektet er gået fuldstændig i stå og ved ikke lige hvornår det begynder igen. Tiden og pengene bliver brugt på min lille mc i stedet...
Bemærkninger: