Fiat Bravo JTD105GT - Hugget op
Mazda 626 GLX
Jeg er klar, ellers mega flot scoop du har på!!!
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1999
Årgang:
1993
Motor:
.: Diesel 1,9 JTD
Motor:
2.0i 16v
103 mm afgang fra One Two Pipe
80 mm K&N Filter
Hestekræfter:
.: 140,1 HK/3356 RPM
.: 315,3 Nm/3009 RPM
.: Trimmet af Scantune
Hestekræfter:
115 Hk
Fælge:
.: 17" OZ - Superturismo
Fælge:
Eta Beta - Alnair 17"
Dæk:
.: Toyo Proxes T1-S - For 205/40/17 - Bag 215/40/17
Dæk:
205/40
Undervogn:
.: Eibach fjedre
.: Sænket 40/40
Undervogn:
Standard
Bilstereo:
.: Nok
Bilstereo:
Phillips
Styling:
.: Cadamuro F50 Scoop
.: Italdesign frontspoiler og sideskørter
.: Pakfeifer bagspoiler
.: Lester hækspoile
.: Diode baglygter, Carbon
Styling:
None
Interiør:
.: Læderrat og gearknop
.: Momo pedaler
.: Turbo og olietryksure fra VDO
.: Alu-ringe i speedometer og omkring gearstang
.: Barnesæde
Interiør:
Standard
Ekstra tilbehør:
.: Specialfremstillet Intercooler.
.: Supersprint fra kat og bagud.
.: Gasfjedre i hjelmen.
.: 2-vejs Alarm
.: Aftermarked logoer i sideruden - fra www.stickers.dk
.: Blå splitloom på kabler i motorrum.
Ekstra tilbehør:
Alt i el samt tågelygter
Bemærkninger:
Bemærkninger:
Overvejer en sænkning på 40 mm syntes lidt den ligner en 4x4 med den frihøjde foran.
Blå dioder i instrumenteringen når jeg finder ud af at pille det fra hinanden
Blå lys i kabinen
En lækker lakering når jeg har "tid"...!!!!!!!!!!!!!