{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Saab 9-3 Viggen

Stem på min bil!

Nissan 200 sx s13 1,8 Turbo

ja nu er jeg da sikker på at få røv... men lad os prøve
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1999
Årgang:
1990
Motor:
2,3 TS
Motor:
ca18det 1853ccm 4 cylindere 16 ventiler med turbo med større garrett turbo Apex front intercooler med 2½" trykrør HKS blowoff ventil K&N luftfilter Apex 3½" rustfri udstødning med bagpotte Køre med 0,8 i ladetryk Topper ved 7000 omd 12-3-2009 - Lige skiftet pejl lejer. men vil gerne have lidt mere i den
Hestekræfter:
225 / 230 (standard - hvad den har aner jeg ikke), moment 342 nm @ 2500 RPM Flytter sig fint :-)
Hestekræfter:
202hk cirka ved 0,8 bar std er det 169 hk og 224nm
Fælge:
17" org. Viggen, 7½" brede
Fælge:
Fondemmetal 7x17 tommer med et anden ET så jeg kunne spare specer væk... så blev det også lovligt
Dæk:
Falken ZIEX ZE-912 225/45/17 sommerdæk. Michelin vinterdæk på 17" 3-Spoke Double org. fælge.
Dæk:
Bag: 225-45-R17 For: 215-40-R17 men den kunne godt bruge nogle 225-40-17
Undervogn:
H&R 35 mm sænkning, alle bøsninger skiftet til PowerFlex
Undervogn:
D2 gevind undervogn med justere bar hårdhed og i kamper Større skiver og kaliber i for fra en 200SX S14 men der skal også nogle større bag på Bagtøj 90% spær ( det er tidligere ejers oplyninger ) jeg synes ikke jeg kan mæreke det ABS bramser
Bilstereo:
Standard AS3, spiller fint til husbehov.
Bilstereo:
der er ikke rigitg noget en cd afspiller og nogle højtalere. der kommer nok også lidt mere i
Styling:
Den er fed ab fabrik! No need to spoil it...
Styling:
Lille front læbe og sænket også er der en front intercooler og en apex bagpotte. 17 tommer fælge ja går og ser på et kit til den... skal nok blive godt
Interiør:
Den specielle Viggen kabine med indprintede logo'er, Sort læder, med grå læder indlæg. El forstole, med memory i føreside.
Interiør:
det er bare std kabine med Ladetryks ur Olie tempraturs ur Olie tryks ur benzin og luft måler den ligger bare i handskerummet 4 stk ur holdere til at monter på instrumentbor
Ekstra tilbehør:
Ekstra tilbehør:
Div. ure til tryk, olie tryk, olie temp, og benzin/luft måler. Anlæg Intercoler Støre udstødning 17 tommer fælge 4 stk ur holdere til at monter på instrumentbor ABS bramser
Bemærkninger:
Tekniske specifikationer : Nypris I DK 665.700,- engine Turbocharged Inline-4 valvetrain DOHC 4 Valves / Cyl displacement 2300 cc / 140.4 cu in power 167.8 kw / 225.0 / 230.0 bhp @ 5500 rpm hp per litre 97.83 bhp per litre bhp/weight torque 342 nm / 252.2 ft lbs @ 2500 rpm drive wheels Transverse Front Engine / FWD front brakes Vented Discs w/Power Assist & ABS f brake size 308 mm / 12.1 in r brake size 286 mm / 11.3 in front tire size 215/45 ZR17 rear tire size 215/45 ZR17 steering Rack & Pinion w/Power Assist weight 1395 kg / 3075 lbs wheelbase 2605 mm / 102.6 in front track 1466 mm / 57.7 in rear track 1456 mm / 57.3 in length 4639 mm / 182.6 in width 1711 mm / 67.4 in height 1428 mm / 56.2 in transmission 5-Speed Manual top speed 250 kph / 155.3 mph ( styreboks begrænsning ) 0 - 60 mph 6.7 seconds (0 - 100 / 6,8 sek) 0 - 1/4 mile 15 Specielt I 1999 blev der så vidt jeg kan se kun produceret 400 Stk. Viggen, denne er én af dem. Så vidt jeg kan finde ud af er der produceret 68 Stk Monte Carlo gule Viggen i alt, de 17 af dem er 3 dørs - denne er den ene af dem. Der er solgt 8 Monte Carlo gule Viggen i Sverige - nu er der kun 7 tilbage. Lige i underkanten af 3000 ekspemplarer produceret i alt. Den har nu gået 205000 Km. En anden sjov ting er at Viggen maskinen yder 20% mere pr. liter end en Porche 911. Viggen kan chippes til langt over de 300 hk, men jeg syntes det er sjovere at bevare en hvor ændringerne ikke er større end de nemt kan laves originale igen. Modifikationer: Åbent JR filter EBC rillede sport skiver / Green Stuff klodser 3" JT Rustfri udstødning med Race kat. Højglanspoleret ekstraktorgrenrør. Forge recirkulende ("bov") H&R sænket 35 mm Turbo inlet pipe fra 9-5 Aero (cobra) PowerFlex bøsninger i hele undervognen Nyrenoveret maskine, lavet af EB Motor AB i Sverige ( kvittering foreligger på 23761 SEK ). 1 ud af 14 tilbageværende 3-dørs Coupé i MC Yellow.
Bemærkninger:
BILEN ER IMPORTERET I 2005 , Så har slet ingen rust. Det er en bil der giver lidt opmærksomhed og er lige blevet undervogns behandlet. lige div. info af bilen: Årgang 1990 Land japan Nypris 349.984,- Karosseri Coupé Døre 3 Brændstof Benzin Gear Man Vægt 1200 kg 0-100 7,5 sek. Top hastighed 220 km/t Cylindre 4 Volume 1853 HK 169 NM 224 KM/L 10,9 Længde 454 cm Bredde 169 cm Højde 129 cm Vendedia. 9,4 m Bagagerum 320 liter Bagagerum (nedfældet) Påhængsvægt 650 kg Påhængsvægt med bremse 1200 kg ALLE DE DELE JEG SKIFTER UD BLIVER ENTEN ORGINALE ELLER TUN DELE!!!!!!!!! OG DEN BLIVER KUN FODRET MED Vpower 99 lige pt er jeg igang med en stor ombygnig
Annonce