{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Toyota Corolla XLi S H/B

Corolla eller Astra !

Opel astra

opel astra sedan
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1996
Årgang:
1995
Motor:
4E-FE 1.332 ccm EFI motor med 16 ventiler 4-cylindret rækkemotor placeret på tværs Tophastighed: 180 km/t Acceleration 0-60 km/t: 4,7 sek. Acceleration 0-100 km/t: 12,8 sek. Mellemacceleration 80-120 km/t i 3. gear: 8,5 sek.
Motor:
1.6i
Hestekræfter:
Ydelse: 75 HK (55 KW) ved 5.400 o/min. Moment: 115 Nm ved 4.100 o/min. Opgivet til 15 km/l. HELL YEAHHHHH
Hestekræfter:
75hk
Fælge:
Sommer: 15" Zender Vinter: 14" stålfælge
Fælge:
15" alufælge om sommeren 13" stålfælge om vinteren
Dæk:
Sommer: Michelin Pilot Exalto 195/50-15 Vinter: Goodyear 175/65-14
Dæk:
195/50/15 foran og 185/55/15 bag det er for at jeg kan have nogen bagi har prøvet med 195/50/15 men der gik den på hele tiden
Undervogn:
Standard - kun en lille sænkning på 10-20 mm på baghjulene når Mutter er med som bagsædepassager :-) Hjulophæng: McPherson
Undervogn:
FK 100 mm gevind undervogn
Bilstereo:
JVC Headunit !
Bilstereo:
philips radio
Styling:
-
Styling:
otto racing udstødning sorte nakke støtte betræk for og bag med grå opel logo k&n filter alufælge FK 100 mm gevindundervogn Riger front og sideskørter med gitter. blå neonlys i kabine og bagagerummet bagkofangeren er indfarvet det er ikke org. den er normalt sort
Interiør:
Standard
Interiør:
orignal lige nu men jeg skal have en del af det indfarvet (i 549) det er bilens farve
Ekstra tilbehør:
- ABS - Centrallås - Servostyring - To kasser hof i bagagerummet. Altid rart hvis man bliver tørstig, men giver også en bedre stabilitet.
Ekstra tilbehør:
C-lås Airbag ABS
Bemærkninger:
Motorsangen er på én gang gudesmuk og nådesløst brutal.... Har intet med min bil at gøre, men læste om en Aston Martin Vanquish i Bilrevyen hvor det stod, og kunne ikke helt stå for den beskrivelse. Lidt historie: En solrig sommerdag i august 1963 læssede et fragtskib en gnistrerne sort Toyota Crown Super Saloon af på kajen i Frihavnen. Det var den første af 190 biler, der ikke bare markerede Toyota's ankomst til Danmark men til hele Europa. For netop Danmark blev det første land i vores del af verden, hvor man stiftede bekendtskab med det nye mærke. Importøren hed dengang Erla Auto Import A/S og havde hovedkontor på Frederiksberg Rådhusplads, hvor to store Toyota-neonskilte strålede om kap med Rialto-teatret i stueetagen. På det tidspunkt var bilsalget i Danmark domineret af Ford, VW, GM og British Leyland. Der var nu stadig mindre importører, som prøvede at få en bid af markedet, og Erla var en af dem. Gennem årene havde man prøvet forskellige mærker som Skoda, Neckar, Borgward og Alfa Romeo, Desværre var det som om Erla altid fik de rigtige mærker på det forkerte tidspunkt. Ironisk var det, at det eneste Erla manglede var et mærke, som kunne sælges (og ikke gik konkurs midt i det hele som tyske Borgward), for gennem årene havde man fået opbygget et stærkt net af forhandlere. Det kom i 1963, da Erla fik importen af Toyota både i Danmark, Sverige og Norge. Ganske vist havde både pressen og publikum sine forbehold overfor japanske biler, som man jo af naturlige årsager ikke havde det store kendskab til. I dag er Toyota's succes tydelig for enhver, for ikke bare er det en af verdens største bilfabrikanter, men også et af de mærker, der kører flest af i Danmark. Af de omkring 1.000.000 biler der udgør den danske bilpark er næsten 300.000 Toyota'er, hvilket ikke er tilfældigt. Det handler om dygtige forhandlere, men i et land med høj registreringsafgift som den danske, handler det mere end noget andet om at have den rigtige vare til den rigtige pris. Det har Toyota altid haft, og ikke mindst var det Corolla som for alvor fik danskernes øjne på for det nye mærke fra den opgående sols land. Her var en bil, der kunne det hele, til en attraktiv pris og en hidtil uset kvalitet. Sådan er det åbenbart stadigvæk. For Toyota kan i dag bryste sig af, at være det mærke med de mest tilfredse og loyale kunder.
Bemærkninger:
jeg går ikke efter hk. men styling så gi en karakter efter det!!! Min astra er så LAV at jeg kan køre med langt lys uden og blænde dem jeg kommer i møde med :) (om natten) jeg havde bestilt angel eyes men bildillen i aalborg gik konkurs Til daglig køre jeg med henrik g, spirit, og michael s, herinde fra tjek også deres biler med en kommentar....(de har lagt meget arbejde ligesom mig i deres biler). Nogle køre OPEL andre kommer senere...... en film med bilen http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=9115 ................................................................................................ BILEN ER SOLGT!!!
Annonce