Mazda 626 GD Coupe
Stem Mazda... Husk rød er bedst, he he...Mazda 323F GT -Solgt-
Vi får se din flab..
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1990
Årgang:
1989
Motor:
2,0i 16v GT.
KN filter (indsats model)
Alu svinghul (Fidanza)
Forstærket kobling (Centerforce dual friction)
Alu remdrev (Unorthodox underdrive pulley)
AWR urethan motor ophæng.
Lakeret ventildæksel (rødt, billedet bliver snart opdateret).
Teflon behandlet motor og gearkasse.
Motor:
1.8 i 16V GT
JR indsatsfilter
2.5" simons fra forrør.
2,5" Forrør i rustfri stål.
Hestekræfter:
153 Hk
184 Nm
238 kmt, speedometeret viste 240.
(Data kommer fra rullefelt hos Peugeot i køge)
Hestekræfter:
Standart 142. men skal måles ved lejlighed.
Er født uden kat. derfor har den lidt mer en de nyere gt,ere
Fælge:
Sommer: 17" AEZ icon 5, med 5mm sporvidde forøgelse.
Vinter: 15" org. mazda alu.
Fælge:
Sommer: 17" OZ WRC
Vinter: billig 15" "Thansen" Raze alu banditter
Dæk:
Sommer: 205/45-17 (kan ikke lige huske mærket)
Vinter: 195/65-15 (T.hansen dæk)
Dæk:
Sommer:
Vinter: Sunny winter 195/50-15
Undervogn:
Mellemste potte fjernet (for at give plads til Short shift).
2,5" rustfri udstødning (fra kat til bagpotte).
Simons Bagpotte.
EBC skiver (turbo groove) med 'green stuff' klodser foran.
Bremseslanger i rustfri.
2 stemplet (Subaru) caliper foran.
Koblingsslange i rustfri.
White Line "Flat out" krængningsstabilisator, for og bag.
White Line, urethan krængningsstabilisator mont. bøsninger.
Rustfri stabilisatorbolte med Super pro urethan bøsninger.
AWR trailing-links, med urethan bøsninger.
Tie-bar (forstærkning til bagerste bærearme).
Undervogn:
KAW 35/45 Sports undervogn
Special fremstillet stabilisatorarme. (længdegående bag) med urethan bøsninger
Urethan bøsninger til krængningsstabilisatorer.
EBC turbo groove skiver foran.
Green stuff klodser for og bag.
Bilstereo:
Head unit: Sony M700 blackpanel med fjernbetjening.
For: 5" bas - 4" mellem + diskant (combo sæt).
Bag: 6,5" Boxter.
Bas: 4stk Boxter 10".
Forstærkere: 2stk Fury lb7575.
Det er ikke det mest voldsomme, men det spiller okay til prisen..
Bilstereo:
Headunit : roadstar.. (sikke noget bras skal skiftes snarrest)
Sub: MDS Fanatic 12" 300 W
Forstærker: MDS 220 W brokoblet.
Styling:
Skørt/læbe til forkofanger (org.).
Spoiler (Org.).
Lakeret calipere.
MX6 sideblink.
Styling:
Plasmaskiver i instrumentbordet.
Lakeret kalibre for og bag.
Rustfri bremseslanger, for og bag...
Interiør:
Sports rat (Sparco, billede passer ikke).
Komplet læder kabine. (billede passer ikke).
Hvide urskiver med alu ringe, fra Astina. (billede passer ikke).
Poleret alu gearknop.
Skrædder syet måtter med mazda tryk.
Interiør:
Lakeret luftdyser og midterkonsol
Simoni Sportsrat.
Alu gearknop
Ekstra tilbehør:
Elektrisk soltag (org.).
El ruder (org.).
Fjernbetjent centrallås.
Short throw shift, justerbar gearstang (Pacesetter) 80% reducering
Tårnstiver for og bag.
Ekstra tilbehør:
Short throw shift. Justerbar gearstang (op til 80 % reducering)
Bemærkninger:
Projekt i gang med:
Så kom det endelig til stykket, hvor turbo projektet blev droppet. Det er latterligt umuligt at få lov til, selv om det ville blive lavet efter alle foreskrifter for sikkerhed. ØV ØV.
Nitro er ved at blive undersøgt, for hvad der kan gøres indenfor lovens grænser. Det virker ikke umuligt...
Ting der stadigvæk er på ønskelisten:
Justerbar motorstyring (er faktisk bestilt)
400 cells sports katalysator.
Banan manifold.
Powerwrap (ligger klar, men manifold først).
Drømmer lidt om sideskørter og forlængelse af bag/for kofanger.
Økonomien er nok den primære flaskehals *snøft*
Men er den ikke altid det eller rimelig tit da *GG*
Penge tilrådighed skal endda deles med min mc, som også skal have lavet nogle småting. Den kan ses på dette link:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23408
Ting tager tid og jeg har ikke travlt!! (det skal jo laves ordentligt *G*)
Projektet er gået fuldstændig i stå og ved ikke lige hvornår det begynder igen. Tiden og pengene bliver brugt på min lille mc i stedet...
Bemærkninger: