Toyota Supra MKIV 1994

13.035 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 57 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING

Toyota Supra MKIV

Årgang:
1994
Motor:
Se evt. http://race.red-cell.com/ hvis du mangler stumper

2JZ 3l Boost Logic single turbo conversion
JUN Style intake manifold 100mm Throttle body
HKS Twin power DLI
T61 Garrett
Thrust 3 row Intercooler
GT Pro fuelrail
Aeromotive fuelpressure regulator
2 in-tank Wallbro pumps
HKS Super drager Catback Exhaust
Greddy 3" downpipe
AEM EngineManagementSystem

Stor tak til PowerLasse som har hjulpet med mapning, motorombygning og ind/udtagning af motoren.

Hestekræfter
385Hk 1.1Bar med potentiale for en del mere...

Før ombygning 450HK v/1,6 bar fra Envyperperformance

Fælge
For: 19"x9,5 Zenik Black center
Bag: 19"x10 Zenik Black center

Dæk
For: Continental 265/35-19"
Bag: Continental 295/35-19"

Undervogn
HKS Hypermax II coilovers
Powerhouse Racing sway bars
Eurospec. brakes front & rear

Bilstereo
Pioneer HD3
rockfordfosgate speakers, no sub.

Styling
Do-Luck Late Model Front Bumper
Do-Lock Late Model Side Skirts
Do-Luck Late Model Rear Under Diffuser
Do-Luck Late Model Front Blister Fenders
RMM (Rod Millen Motorsports) MKIV Supra Wing with Carbon Fiber Center
Seibon Carbon Fiber Hood

Stor tak til Sune (26 186 187) som er startet for sig selv i Hillerød med SH Custom, som er super til lækre detaljer og kreative indslag når det kommer til ombygning af eksotiske biler.

Også en stor tak til Casper & Benny fra Solrød autolakering som har fundet en super fed farve til bilen med et lille strejf af effekt i lakken.

Sådan så bilen ud da jeg købte den :-P
http://www.japanerimport.dk/Bil.aspx?BilId=44



Interiør
Ikke det vilde...

TRD Speedometer
Læder himmel
Læder bagsæde
Standard stole

AEM Wideband gauge
Defi-Link pillarmounted Boostgauge
Defi-Link pillarmounted Oilpressure
Defi-Link Control unit

Ekstra tilbehør
Blitz Dual SBC Spec R boostcontroler
Blitz Full Auto Turbo Timer DC
Relocated battery

Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Der skulle være potentiale for flere HP men jeg har aldrig haft en baghjulstrukket turbo bil før. SKAL JO LIGE LÆRE DET :)

Sådan så bilen ud da jeg købte den :-P
http://www.japanerimport.dk/Bil.aspx?BilId=44

Vil du se flere Toyota Supra MKIV til salg? Andre Toyota eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Toyota Supra MKIV
Annonce