Ford Capri 1,8 turbo 1978
19.010 visninger
|
Oprettet:
Ford Capri 1,8 turbo
Årgang:
1978
Motor:
1,8 nyrenovertet, boret op, nye stempler,nye hoved og plejllejre,ventiler og sæder slebet, topstykke planslebet, pumpe renoveret, dysser renoveret - Dieselpumpe fra Peugeot 1,9TD
Hestekræfter
75
Fælge
S-giha alu 13"(ikke på billedet)
Dæk
185/80-13 michelin
Undervogn
standart. pånær bærearmsbøsningerne
Bilstereo
orginal radio
Styling
der har været en polerskive rundt i motorrummet
Interiør
orginal
Ekstra tilbehør
hmm..... cd-radio i hanskerummet, 5 gear
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
køre 16 km/l, og KUN om sommeren , er en 74' wanna be
Ford Capri 1,8 turbo
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 114
okt 2007
Følger: 105 Følgere: 89 Biler: 5 Svar: 30
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 114
okt 2007
Følger: 105 Følgere: 89 Biler: 5 Svar: 30
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 114
jul 2007
Følger: 66 Følgere: 66 Emner: 208 Svar: 2.189
mar 2004
Følger: 5 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 15 Svar: 37
Kom endelig med flere billeder
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 2 Biler: 3 Svar: 150
Flot motor rum
Dejlig vogn
jan 2006
Følger: 43 Følgere: 38 Biler: 6 Emner: 88 Svar: 800
der er stil over drengen flot arbejde høj her fra
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 114
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 114
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 9
flot og gennemført arbejde..
aug 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 77
hyggeligt møde. og rart endelig at se andre caprier på vejen end ens egen.
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 114
batteriet har et dæksel jeg har malet og lavet et kilstermærke der passer over det orginale
aug 2004
Følger: 31 Følgere: 34 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 716
Har altid elsket caprierne.
Skide flot motorrum, hvad har du gjort ved batteriet?
Lakeret det?
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 114
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 305 Svar: 5.643
motorrum det må man sige, hvis du så bare havde brugt en brøkdel af den tid du brugte i motorrummet på at finde nogen pæne fælge havde den været 120% iorden...så du må nøjes med topkarater
sep 2003
Følger: 27 Følgere: 28 Biler: 8 Emner: 46 Svar: 139
Bare at få tanken: Jeg tror sgu lige, jeg hiver en dieselmølle i min Capri! må udløse et 7 tal. Har set bilen "live" på Gavnø og den holder simpelthen en flot finish hele vejen igennem. Eneste minus må blive lyden, der er nu ikke noget som motorer med +6 cylindre
sep 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 1
Det var da på tide du fik flyttet turbo dytten herop. Men som Harry siger "du kan blaffe Bensen"
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 114
Mads - det plejer at være fordi folk ikke vedligeholder dem overhovet, hvis tandremmen bliver skiftet for hver 45-50.000km og pumpen renoveret for hver 200.000 km køre der evigt, men p100'en er jo en håndværker bil som køre til den ikke kan mere, der holder jo ikke mange Sierra 1,8TD med død motor nogle steder vel ?
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.994
den er meget sjov med en disel motor i...lige 7 her fra
jan 2004
Følger: 71 Følgere: 71 Biler: 17 Emner: 155 Svar: 363
Davs kenneth -- den kan vel stadig trække et varme tæppe...
okt 2003
Følger: 65 Følgere: 64 Biler: 13 Emner: 10 Svar: 709
Nøørrj... Den er altså for dejlig sårn en gammel halvfjerdser-slæde.... Har alt for meget respekt for folk som laver gamle biler istand og får dem til at "banke" de nye plastikbiler.
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 8 Biler: 7 Emner: 11 Svar: 134
Og velkommen til en anden gammel Ford-vogn..
Mvh. Michael
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 114
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.312
modsat andre synes jeg du er meget velkommen med sådan et vogntøj...