Hyundai har præsenteret for en faceliftet udgave af deres i20, under AutoExpo motorshow i Indien. Det er hvad man kan kalde for at støre Facelift, da bilen har fået nye for og-baglygter. Dog har Hyundai ikke meldt ud endnu, om det også er gældene for den europæiske model. I Indien går modellen under navnet i20 Elite, men er bund og grund samme bil som vores. I næste måned åbner dørene op for det store motorshow I Geneve - og der vil vi se om den også kommer til at se sådan i Europa.
Hvad er der så sket?
Ser man direkte på den, så er der kommet en ny frontkofanger, forlygter og tågelygter. Den største ændring dog, er de nydesignet LED-baglygter, der minder meget om den gamle iX20 model, som den forrige i20 var baseret på. I kabinen er alt som før, hvor større udstyrs modeller kommer med deres 7" skærm med AppleCarPlay og bakkamera. Derimod findes den indiske version med fire zoners klimaanlæg, hvor de bagerste passager også kan nyde varmt eller koldt luft.
Motorprogrammet i Indien er identisk med vores, hvor den indiske version kun findes med den mindste 1,2 MPi 82 Hk eller en 1,4 CRDi 90 Hk - I Europa ville den nok også kommed med en 1,0 Turbo og 100 Hk.
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.858
Interiøret har stadig det blå lys som og den irriterende blå lampe der indikere dørene er låst pladseret lige iver havariblinket.dette lys er bare irriterende ved nat kørsel.. Håber de har fikset problemet med at i lyset i knapper. Og radio display justeres samtidig med speedometer lyset. Som skal justeres meget ned ved nat kørsel og det gør de blå knapper utydelig... Det ikke lige til at se om de har beholdt deres kopholdere. Det håber jeg da de virkelig var gode. Og der er langt mellem biler med gode kopholdere nu om dage.
Hyundai i20 Facelift!