standard Mazda standard Mazda standard Mazda standard Mazda standard Mazda
Stefan V
Følg
Følger Følg ikke

Stefan V

Mand, 45 år, Midt/Vestjylland
Oprettet: 18. okt 2015
Offline - Senest online: 18. maj 2018 Bruger er på filterliste

Er stor Mazda fan, har haft 3 mazdaer 626er siden 1999. den første jeg havde var en 626 lx 1.6 1986 og nr to købte jeg i 2001 626 GD 2.0i 1991 men rusten vandt kampen. men købte så Mazda 626 GF 2.0i 115 HK fra 1998. kørt 324.000 km og spinder stadig som en mis, og på gode dage have en topfart på 230 km/t og på modvinds dage 200-210 (købte jeg i maj 2007) efter at miste min gamle Mazda til rusten har jeg valgt at købe denne Mazda da den intet rust havde. men i dag har jeg endelig fået muligheden for at undgå rust, da jeg er sandblæser til dagligt. har i dag 2015 fundet 3 rusthuller. og fået lavet en og stoppet nr 2 og mangler at lave det 3 hul. har sandblæst og metalliseret ca 75 procent af bilens bund og metalliseret den og grundet det. men motoren var også angrebet af rust hele fronten under manifolden. men det skulle jeg ikke have blæst for nu mister motoren olie og der er tegn på at være grit i olien. jeg har ikke meget forstand på motor, men ønsker at lære at restaurere motore. og venner og bygge sammen med. Mazda 626erne er en uddøende art, så vil prøve at passe på den i så langt tid som muligt. har 4 nye døre der venter på at blive malet, men mangler lige at gøre bilen færdig i bunden og så undervognsbehandle bilen, så skal den klargøres til omlakering.
bor i give, og håber at møde mennesker der elsker at rode med biler som vil have hjælp til at lave bil og ønsker at hjælpe andre, og dele viden med hinanden. :)
Brugerens bedømmelser af andres {{ratings.itemMoreItems}}
Antal stemmer i alt

Lav
{{ratings.lowCount}}
Middel
{{ratings.middleCount}}
Høj
{{ratings.highCount}}
Ekstra høj
{{ratings.extraHighCount}}
Stemmer: {{ratings.totalCount}}
Annonce