Opel Kadett c c20xe Opel Kadett c c20xe Opel Kadett c c20xe Opel Kadett c c20xe Opel Kadett c c20xe
HALAGER .
Følg
Følger Følg ikke

HALAGER .

Mand, 43 år, Midt/Vestjylland
Oprettet: 14. mar 2006
Offline - Senest online: 13. aug Bruger er på filterliste

Opel 2.0 konvertering til 2.5


2,5 l blok en 2,0s med en boring på 95,5 stempler fra en V8 chevi plejlstænger fra en 1700 cih motor, der er vigtigt at det er dem at stål. Krumtap fra en omega 2,4 denne bund er en rimlig stabil motor som er rimlig billig og bygge prisen er ca 6000 -10000 kr ligt efter de små detaler og det løse

Topstykke: et 2,4 fra en omega eller et svenskertop (det er næsten ikke til og opdrive) men en 2,4 top er helt findt ,der er en lille forreskel på et 2,2 og 2,4 det er ikke meget. Efter en grundi udgravning og berbejdning, ventiler 46/41, hårde fjeder og en en knast på 328 grader / justerbar takthjul og alu kaps og så det vigtige rullevibber som alle ved er de alindelige vibbearme ikke så gode det tikker og skramler, men rullevibber er en løsning der holder med rullevibber er det muligt og hive opimod 9000 omd, med indsuningsmanifol fra debilas kun til 2,2 og 2,4 top har man en top der virker prisen er ca 10.000kr

Benzin til førsel : 2 stk 45 webber Udstøning: 2,5 tomme hjemmebyg i rustfri.

Sådan en motor har ca 204hk og 275 nm ved 6500omd, og med en 4,22 gearing i bagtøjet og en 5 trins monza gearkasse spadserer en gamle kadett c 230 ved 7500omd i 5 (omd begrænsning er nødvendig)

Brugerens bedømmelser af andres {{ratings.itemMoreItems}}
Antal stemmer i alt

Lav
{{ratings.lowCount}}
Middel
{{ratings.middleCount}}
Høj
{{ratings.highCount}}
Ekstra høj
{{ratings.extraHighCount}}
Stemmer: {{ratings.totalCount}}
Annonce