{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

højtalere uden forstærker. {{forumTopicSubject}}

Hej
har en udmærket pioneer radio et komponent sæt i alle 4 døre, som kun er tilsluttet radio.
Hvis jeg ikke har aktiveret HPF, lyder bassen i højtalerne ikke godt når man skruer højt op
Hvis jeg tilsluttede højtalerne til en forstærker i stedet, ville det så lyde noget bedre eller er sådan nogle højtalere bare ikke lavet til at spille bass lyde højt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højtalere uden forstærker.
  • #2   5. aug 2013 Kan ikke helt huske hvad de hedder, men tror det er en mellem klasse.
    De spiller faktisk god bass på halv volume, men skruer man højt op lyder det ikke godt

• #4   5. aug 2013 Okay, jeg ville sagtens kunne undvære min bass hvis de højtalere kunne følge med når man skruede helt op. Men du mener ikke en forstærker gør nogen forskel hvad det angår?

• #6   5. aug 2013 -------M-------

Den bas har jeg os haft.. Du skal ikke regne med at få god bas på høj volume. Den spiller kanon rent ved mellemhøj volume, men der skal ikke meget til før den "banker".

Martin C

• #8   5. aug 2013 Som sagt så spiller det kanon rent.. Jeg gik af med min fordi der altid lige er den der dag hvor der lige er den der sang man gerne vil høre mega højt med vinduerne nede..

Og jo det er der!!! Os for dig!! smiley

Der duer den simpelthen bare ikke.. Men igen.. Det er jo Pioneer <'3

Kommentér på:
højtalere uden forstærker.

Annonce