{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.509 visninger | Oprettet:

Anlæg i Chevrolet Spark! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg været inde og kigge lidt rundt omkring på de forskellige indlæg, og gjort mig nogle tanker.. som mange andre, har jeg lige købt mig en splinter ny Spark! Og jeg kan allerede nu konstatere, at jeg IKKE kan holde den fesne lyd ud fra standard højttalerne! Jeg søger derfor jeres hjælp, da jeg ikke er skide god til nyere biler og "anlæg".. Det eneste jeg egentlig vil, er at pille så LIDT ved bilen som det nu er muligt, og have mere "stabil" og god lyd igennem højttalerne! Jeg vil IKKE have sub i bilen! Havde overvejet det lidt, men jeg vælger det nu fra.. jeg vil gerne have så meget bas lyd ud af højttalerne som det nu er muligt uden det self bliver en subi sig selv, hvis I forstår mig? Men går også lidt efter dejlig og god lyd! well..

Budget ligger på en 2000-2300 k.r hele vejen rundt! Jeg håbede lidt på jeg måske kunne tage de gamle højttaler ledninger, og bruge dem igen, eller er det dumt? :s please, lidt hjælp eller support ville være cool! Har jeg glemt noget så sig endelig til! Hvis jeg er nød til at gå den lange vej, så har jeg evt. en 4 kanals forstærker på 1200 W liggende! Just in case! men håber virkeligt ikke det blir nødvendigt! :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg i Chevrolet Spark!
Kommentér på:
Anlæg i Chevrolet Spark!

Annonce