945 visninger
|
Oprettet:
montering af komponent sæt i Swift {{forumTopicSubject}}
hejsa jeg har en swift fra 2013, som jeg lige har købt komponent sæt til.
skal jeg bare tage de 2 ledninger fra woofer og smide på delfileteret, og fra delfilter ud til woofer og tweeter.
Eller er det beddere at bare tage de ledninger der allerede ført ud til tweeter og woofer, så jeg køre uden delfilter efter som at det allerede er komponent sæt der sidder foran?
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.602
nov 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 101 Svar: 79
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.364
Da det signal wooferen få allerede er filtreret da din tweeter sidder før wooferen... Så tar du ledningerne ved wooferen få du ikke ret meget lyd i din tweeter..
Du skal trække nye ledninger fra din radio.. Jeg er ret sikker på de originale går til tweeter først..
Du kan udelukke det ved at tage stikket af din tweeter, hvis wooferen ikke spiller bag efter, trækker du 2 nye, eller bruger dem der går ind til din tweeter, der sidder sikkert 3 ledninger på din tweeter hvis det er sådan.
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 165 Emner: 184 Svar: 5.589
Wooferen spiller ren fuldtone, og tweeteren benytter en lille serie-kondensator til delingen. Så woofer og tweeter sidder bare rent parallelt, hvilket gør det underordnet hvordan man kobler sig på...
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.364
Men, tit og ofte ihvertfald på ihvertfald en japaner, stopper wooferen med at spille når du hiver stikket af din tweeter... Alt efter hvordan det er sat op på den ekelte model. Typisk hvis der går 3 ledninger til tweeteren..
montering af komponent sæt i Swift