{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

montering af komponent sæt i Swift {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg har en swift fra 2013, som jeg lige har købt komponent sæt til.
skal jeg bare tage de 2 ledninger fra woofer og smide på delfileteret, og fra delfilter ud til woofer og tweeter.

Eller er det beddere at bare tage de ledninger der allerede ført ud til tweeter og woofer, så jeg køre uden delfilter efter som at det allerede er komponent sæt der sidder foran?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  montering af komponent sæt i Swift
  • #1   18. okt 2013 Din første løsning er den rigtige smiley

• #2   18. okt 2013 tak for svar smiley

• #3   18. okt 2013 Så vidt jeg ved er begge løsninger forkerte!!

Da det signal wooferen få allerede er filtreret da din tweeter sidder før wooferen... Så tar du ledningerne ved wooferen få du ikke ret meget lyd i din tweeter..

Du skal trække nye ledninger fra din radio.. Jeg er ret sikker på de originale går til tweeter først..

Du kan udelukke det ved at tage stikket af din tweeter, hvis wooferen ikke spiller bag efter, trækker du 2 nye, eller bruger dem der går ind til din tweeter, der sidder sikkert 3 ledninger på din tweeter hvis det er sådan.

• #4   18. okt 2013 Who cares: Det er slet ikke så avanceret, desværre.
    Wooferen spiller ren fuldtone, og tweeteren benytter en lille serie-kondensator til delingen. Så woofer og tweeter sidder bare rent parallelt, hvilket gør det underordnet hvordan man kobler sig på...

• #5   19. okt 2013 Ja okay.... Du har ret i det med modstanden, det var lidt en hjerne prut fra min side.

Men, tit og ofte ihvertfald på ihvertfald en japaner, stopper wooferen med at spille når du hiver stikket af din tweeter... Alt efter hvordan det er sat op på den ekelte model. Typisk hvis der går 3 ledninger til tweeteren..

Kommentér på:
montering af komponent sæt i Swift

Annonce