{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

P88RS - delvist dødt {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens, mit Pioneer P88RS er sku gået hen og gået i stykker er jeg bange for. I en kort periode begyndte volume controllen at drille lidt, den reagerede ikke så godt, hvis jeg drejede lidt hurtigt på den. Jeg skildte det ad - og tjekkede om noget var galt, men kunne ikke se noget, og samlede igen, og vupti, så virkede det egentlig godt igen. Så gik der 1 dag - og pludselig ville anlægget ikke tænde længere. Hvis jeg blev i bilen i 2-3 minutter, så skød den automatisk anlæget ud, som den altid har gjort - så der er stadig strøm til det i så fald. Jeg har så prøvet at rode lidt i det, tage fronten af på og sætte til igen osv - uden held. Nogengange, så tænder anlæget samtidig med bilen, men det står i sådan en mærkelig position, halvt mellem åben og lukket.. Jeg troede så at kontakterne på pladen var lid skæv, så prøvede at rette det lidt ud - men uden held. Hvad fanden kan fejlen være? MKL shop vil jo have 1000-1200 kr regner de med, uden at kende til fejlen.. Håber i kan guide mig lidt på vejen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P88RS - delvist dødt
Kommentér på:
P88RS - delvist dødt

Annonce