{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Dynavin D95 i E39 {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Overvejer at købe et brugt Dynavin D95 til min E39 96'.
Mit spørgsmål lyder på, er dette en plug n' play løsning, eller skal der trækkes kabler rundt i bilen? har i forvejen businessradio med cdskifter i bagagerummet.

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Dynavin D95 i E39
  • #1   11. nov 2013 Kommer an på hvor meget du vil gøre ud af det.

Skal der tilsluttes bakkamera eller ej?
    Vil du sætte GPS-antenne op?
    Forstærker osv ?

For at selve enheden skal sættes til, skal der kun et iso-stik imellem, så det er rimelig plug'n'play. Det er mere selve ekstraudstyret der skal trækkes kabler til.

• #2   11. nov 2013 Har ikke planer om bakkamera, ej heller forstærker. Muligvis gps, HVIS det ikke er for besværligt smiley Og vil min CDC stadig virke, og hvad med mine knapper på rattet?
    Mvh

• #3   11. nov 2013 CD boxen tror jeg ikke er mulig at tilslutte. Knapperne på rattet kan muligvis komme til at virke hvis Dynavin har lavet et rat-interface, ellers ikke.

• #4   11. nov 2013 Okay. Ang gps, det kræver vel ikke så meget, andet end at der skal gemmes en "antenne" af vejen, eller er jeg helt skæv på den?

• #5   11. nov 2013 Tror faktisk det er den der er mest krævende Hehe. Du skal have den om mellem forruden og instrumentbordet, så kan den 'klistres' fast på forruden. Har ærlig talt aldrig prøvet det, men tror godt du kan finde sådan nogle guides inde på youtube eller lign.

Kommentér på:
Erfaringer med Dynavin D95 i E39

Annonce