{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Benjamin R
Benjamin R
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57

Anlæg {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en gammel opel som jeg gerne vil have noget bedre lyd i. jeg har en Headunit og to 4" Alpine højtalere i instrumentbordet. det spiller faktisk okay i mine øre men der er ikke meget lyd omme på bagsæderne og slet ingen bas af nogen art så overvejer at få nogen 6X9 i hattehylden og en subwoofer i bagagerummet
6X9'erne skal monteres i en ekstern kasse da jeg ikke vil skære huller i hattehylden og der er ikke plads til højtalere i hverken fordøre eller bagdøre. og jeg kunne godt tænke mig en subwoofer i bagagerummet men gider ikke have en stor kasse der fylder det hele så har overvejet en pioneer ts-wx710A eller pioneer ts-wx77A
sprøgsmålet er så om det ville kunne fungere og spille okay og vil det være nødvendigt at koble front og baghøjtalerne til en forstærker? hvad er jeres erfaringer med de subwoofer jeg referere til? kan de give en fornuftigt bas i bilen? jeg er ikke ude efter en bas der blæser ørerne ud men bare en bas der giver en god lyd sammen med højtalerne og kan spille moderat højt med en fornuftig bas smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg
  • #1   16. nov 2013 Har nogen kanon 6x9 jbl som ville passe kanon i din bil

• Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57
    #3   16. nov 2013 B.Z: pb sendt smiley
    René S: der er indbygget forstærker i de pioneer subwoofers.
    Og jeg er ikke meget for sån en kasse der står i bagagerummet synes ikke det er pænt og der vil de flade pioneer passe meget bedre ind i mine øjne smiley

Angående 6x9 i kasser vil det spille ligeså godt som hvis de ikke var i kasser og vil de ikke komme tættere på bagruden? Vil det påvirke lydkvaliteten? smiley

Kommentér på:
Anlæg

Annonce