{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Monoblock apline forstærker
  • #1   26. nov 2013 Gain er hvor meget den forstærker signalet, filter LP er hvor langt op i tonerne subben går, og bass EQ er formentelig bare en boost...

  • #2   26. nov 2013 Din kammerat burde holde sig til ting han ved noget om... barbie og my little pony og den slags... han burde ihvertfald holde kæft når det handler om bilstereo...

    Din Bass EQ skal skrues helt ned og aldrig røres igen...

    Filter LP, er dit lavpass filter... skal indstilles til en frekvens du vil dele din enhed ved...

    Gain skal indstilles så den passer til den signalstyrke din radio sender ud.. (Lyt dig frem... )


  • #3   26. nov 2013 hvad skal jeg gøre for en rigtig dyb bass Cody pt. er der en JBL P1222 2 spolet tilsluttet :)?

  • #4   26. nov 2013 Kommer da helt an på kabinettet... er kabinettet et portet kabinet, så kræver det at porttuningen tillader rigtigt dybe frekvenser... Oven i det kræver det en forstærker der kan håndtere enheden... så hvad er det præcist for en forstærker du har?

  • #5   26. nov 2013 kig i mit fotoalbum den er lukket inde nede i mit reservehjulshul smiley

  • #6   26. nov 2013 wow cody du sviner bare alle til der siger noget forkert

  • #7   26. nov 2013 patrick s

    I dette tilfælde er det da fortjent... Sviner jo ikke trådstarter... kun hans kammerat der bræger op om ting han intet ved...


  • #8   26. nov 2013 Dan s

    Ja nu er det lidt svært at se hvilken model forstærker der er tale om med den direkte elendige billedkvalitet og det blå lys på billederne... så nej kan ikke se i dit fotoalbum hvilken forstærker der er tale om...


  • #9   26. nov 2013 Det ligner en Xzound Gold 5000

  • #10   26. nov 2013 Han nævner dog nogle under hans bil, og titlen er apline, så tror det er en af dem smiley
    400rms Alpine 2kanals PMX monoblock forstærker (Bass)
    640watt Alpine 4kanals SMX forstærker(højtalere)


  • #11   26. nov 2013 "400rms Alpine 2kanals PMX monoblock forstærker (Bass)"

    He he... Nu har jeg hørt den med... En 2 kanals monoblok... smiley Det har jeg aldrig hørt om... Jeg har hørt om monoblokke og om 2 kanals forstærkere...

    Men har ikke hørt om en 2 kanals monoblok... (Monoblok dækker nemlig over at forstærkeren kun har 1 kanal... smiley )


Kommentér på:
Monoblock apline forstærker

Annonce