Simpel Forstærker og Sub løsning til org. anlæg? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er på udkig efter en hifi løsning, som skal kunne integreres med det originale anlæg og de originale højtalere.
Umiddelbart tænker jeg, at jeg skal have en forstærker og en sub, som på en eller anden måde kan kobles til bilens eksisterende anlæg og højtalere - uden den helt store ombygning.
Jeg vil helst ikke ændre/pille for meget ved bilens originale dele / interiør hvis det kan undgåes?
Jeg har fået anbefalet en SLI 2 eller SLI 4
http://www.knot.dk/shop/item.asp?id=8394&info=Audison-Connection-HojLav-Adapter-SLI-2&InfoCat=Autoradioer-BEDRE-LYD-MED-DIT-ORGINALE-ANLEG-KIG-HER
Men jeg har ingen ide om det vil virke sammen med det originale anlæg, og hvad der ellers kræves?
Endvidere håber jeg at man kan få en mindre forstærker og en mindre sub, som f.eks kan gemme væk under forsæderne?
Det må ikke optage bagageplads, da min bil i forvejen er proppet til det yderste når ungerne skal med på tur.
Jeg har en Mazda 3 hatcback (2008) Der er 4 højtalere i kabinen.
Hvis det er muligt med sådan en løsning, så vil det være kanon med links til gearet og en beskrivelse af setup`et (som en ikke fagmand kan forstå)
Tak på forhånd
Mvh
Mikkel
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.735
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
Så bliver det ikke mere simpelt... Her er forstærker og subwoofer i 1 enhed... Og den kan tilsluttes direkte til din originale radios højttalerudgange... Den kan ligge under sæddet så den ikke optager bagageplads...
ISOamp er en elendig løsning og Audison forstærkerne er jo kamp dyre i forhold til hvad du har brug for...
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 19
Umiddelbart virker Cody's forslag som den perfekte løsning!
- På billederne er der kabler og lign. til enheden. Skal jeg tilkøbe andet, eller er alt hvad jeg skal bruge i pakken?
- Hvor svært er det at montere enheden under sædet og trække kabler?
Skal der en fagmand ind over - eller kan jeg gøre det selv med en brugsforvirring og lidt tålmodighed
Igen - tak for jeres input
Mikkel
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
Simpel Forstærker og Sub løsning til org. anlæg?