{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Bjørn
Bjørn
Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 3.663

Dæmpning/tætning af dør? {{forumTopicSubject}}

Hvordan er den "rigtige" måde at lukke af på? originalt har der siddet noget skum på dørsiden ud mod beklædningen, men det er jo ikke til at få tæt når det har været af engang.

Den yderste plade i døren har fået nogle plader STP Silver, men hvordan de lukker de huller af der er i døren? Carsound har en video hvor de klister et stort ark stp/butylplade over det hele, mens andre har jeg set skærer et stykke pap eller noget 2-3mm træplade til også sætter butylen udover det.

Hvad har i forskellige gjordt i det tilfælde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæmpning/tætning af dør?
  • #1   14. dec 2013 Jeg bruger også et stykke butyldæmpning til at lukke med...

• #2   14. dec 2013 En træplade er da svær at arbejde med? Jeg har gjort som i deres video, et stort stykke STP, og så bare skærer til ved de vigtige elementer i døren. Efter det, kan du (det var der org. i mine døre) smide et stykke tykt plastic over, og så ellers bare siliconelim hele vejen rundt. smiley

• #3   14. dec 2013 Det vil jeg bare nøjes med så, forstod ikke lige helt ham der fumlede med det træplade der smiley

• #4   14. dec 2013 Jeg tvivler usandsynligt meget på at det STP holder mindre vand ude end det plastic der sad i dørene før jeg isolerede dem. smiley

Jeg har endnu ikke oplevet vand strømme ind i bilen eller noget, og der er ikke plast efter STP. Men man kan jo gøre det, bare for at være sikker. smiley

• #5   14. dec 2013 Har heller ikke haft problemer med vand eller fugt selvom det sidder tapet det stykke skum der var fra fabrikken, så det tror jeg ikke bliver aktuelt smiley Skal alligevel have dæmpet diskanten i delefiltret når jeg har dørsiden af nemlig, så kunne jeg ligeså godt få lukket de huller af så bassen kommer ind i bilen og ikke bare går op i ad rasle sidespejlet...

Kommentér på:
Dæmpning/tætning af dør?

Annonce