{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

2-din vs. Flip-ud skærm? BMW E36 {{forumTopicSubject}}

Hej derude,

Jeg har længe gået med tanken om at skulle have bygget bilen om så jeg kan få en 2-din radio i, da jeg meget bedre kan lide den måde man bruger sådan en på, kontra en normal radio. Både fordi jeg godt kan lide at der er en stor skærm til at vise div. ting på, men også det at man kan købe en med navigation i som virker ganske glimrende, som fx. Pioneer.

Dog, er ombygningen til en 2-din meget omfattende på sådan en E36'er. DERFOR, har jeg gået med tanken om at springe over hvor gærdet er lavest, og så måske sætte en radio i med flip skærm istedet.

Men; Er det til at få en radio med flip skærm hvor der faktisk er et godt billede på, og er en rimelig god navigation i? Det er de to ting jeg er ude efter, og så skal der selvfølgelig være phonoudgang til forstærkere smiley

Nogen bud?

GLÆDELIG JUL!

Mvh. Mike

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2-din vs. Flip-ud skærm? BMW E36
  • #1   24. dec 2013 Har du soltag i din e36? Ellers kan du godt regne med at skærm vil være noget skod hvis du regner med at bruge den til sommer også, med åbent tag. Du kan absolut intet se på de skærme, hvis solen bare står højt på hilmen i den bil. De sidder utrolig dumt. smiley

• #2   24. dec 2013 Har faktisk soltag. Havde faktisk ikke tænkt over lige dét problem. Det var ikke det store problem i sommers med "irriterende" sol ned på den radio jeg har nu, men det er selvfølgelig lidt anderledes med en skærm smiley

• #3   24. dec 2013 Jeg taler bare af erfaring, og jeg tog en anden 1-din i brug, fordi jeg blev træt af aldrig at kunne se noget på skærmen..

• #4   24. dec 2013 Pioneers Flip ud Skærme er faktisk de samme der også bruges i 2 din... så billedkvaliteten vil blive den samme...

• #5   24. dec 2013 Bare husk på at 2-din kommer til at sidde langt nede hvilket er irriterende når man bruger gps, dog skal du huske på at 1-din vil dække de øverste luftkanaler hvilket kan være irriterende om sommeren hvis du ikke har klima eller aircon,

Kommentér på:
2-din vs. Flip-ud skærm? BMW E36

Annonce