{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
311 visninger | Oprettet:

In Car Video - størrelse - loftmonteret {{forumTopicSubject}}

Hola Alle

Endelig - langt om længe skal det ske. Efter megen moden overvejelse, skal der sættes en loftskærm i zafira'en. Fru Egern er overtalt, Egern jr krævende ingen overtalelse, og finanserne er gravet frem fra baghaven.

Eneste problem nu er størrelsen smiley

Jeg har fundet et par stykker. En på 9" - en på 10" og en på 12". Alt andet større, kan jeg godt regne ud, vil blive FOR stort. Men - hvilken af de tre skal jeg vælge??

Jo mindre jeg vælger, jo billigere er det (godt for mig), men samtidig skal det jo også kunne bruges i praksis af to passagerer der sidder i hver sin side. Det er ikke meningen som sådan, at de der sidder på tredie sæde-række skal have glæde af den, da det er ekstremt sjældent de sæder er i brug.

Hvordan den skal monteres osv. er på plads - ingen problemer der - MEN - hvilken størrelse bedst at vælge??

Gode fif, råd og vejledning modtages gerne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  In Car Video - størrelse - loftmonteret
  • #1   8. jan 2014 Du skal huske at se på "se" vinklerne... så vil du opdage at du skal montere 2... så vil 2 i 12" være passende..

Nu ved jeg ikke hvor stor lille egern er smiley men husk at han skal bukke nakken for at se noget oppe i loftet... så generelt syntes jeg de er for langt oppe, med mindre du sætter den så langt fremme at den er over hovedet på passager/fører..

Det er bedre med dem i nakkestøtten, eller bare smid en ipad op ved hvert sæde smiley

• #2   8. jan 2014 Bestemt en overvejelse værd - det der afholder mig fra at få nogle i nakkestøtterne er det med at få trukket ledninger indvendigt i sæderne :S

Det kan jeg ikke helt lure hvordan og hvorledes

• #3   8. jan 2014 Man kan købe helt nye til nakkestøtterne, hvor rørene er hule (det havde jeg i min)(havde købt et færdigsæt med 8", de havde så mulighed for at kunne kobles sammen, som jeg havde gjort under mister konsollen, hvor jeg også havde sat dem til konstantstrøm med seperat afbryder, så de kunne være tændt selv om jeg havde slukket bilen) men man må kunne pille bagbeklædningen af sædet, så man kan komme ind.. Men hvordan man lige gør på din ved jeg ikke.

• #4   8. jan 2014 Ja - det er netop det med at få ledningerne gennem selve sædet, der volder mig kvaler. Tænkte i første omgang at stikke noget hegnstråd ned gennem hullet hvor nakkestøtten skal gå ned, skubbe det hele vejen igenne, sædet langs bagbeklædningen. Når så den er kommet ud for neden, så binde ledningerne fast deri og så trække det hele igennem som en synål med tråd. MEN - jeg er bange for at ødelægge sædet eller værst af alt: Aktivere air-baggen :S

Kommentér på:
In Car Video - størrelse - loftmonteret

Annonce