{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.806 visninger | Oprettet:

dab radio i bilen {{forumTopicSubject}}

Hej, er der nogle herinde der har erfaring med dab i bilen. Jeg overvejer at udskifte min alm. radio i bilen til en dab radio, og jeg har fundet denne side http://dabradiotest.dk/dab-autoradio/ hvor de giver lidt informationer om det. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan modtagelsen, er når man kører, og hvis det er en antenne man selv har sat på bilen? Er det vigtigt at det er en antenne der sættes uden på bilen eller kan man nøjes med en i ruden indenfor. Er der andre ting jeg skal være opmærksom på?

vh MP

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dab radio i bilen
  • #2   24. jan 2014 Hej stjernekaster, og tak for dit hurtige svar. Jeg er dog ude efter en fast bilradio med dab, men det var ellers et godt forslag.

• #4   24. jan 2014 Hejsa, jeg købte en dabradio fra carsound, og satte den i. Men pillede den rimelig hurtig ud igen da jeg syntes det var for ofte der var døde huller. Altså manglende signal. Så købte mig en pioneer deh 5600bt med Bluetooth og bruger så tunein radio appen via Bluetoothen smiley håber du kan bruge det svar til noget smiley
    Emil b

• #6   24. jan 2014 Tak for jeres svar smiley Jeg synes at det sidste som Dennis S linker til ser spændende ud. Har du selv erfaring med det?

• #7   24. jan 2014 @Emil Den dab radio du pillede ud igen, kunne den kun tage dab og ikke fm og hvor lang tid siden er det ca.? og lige et enkelt spørgsmål mere:) Hvilken slags antenne havde du til den?

• #8   25. jan 2014 Nej desværre.:)

• #9   25. jan 2014 Den kunne tage både DAB og fm og aux og USB mener jeg. Og det er vel 4-5 måneder siden jeg pillede den ud. Havde den i i 14 dage. Og jeg brugte std antenne med antenne forstærker. Og det virkede fint det meste af tiden virkede det meget svagt, og hørte eg P3 og der kom et hul så kunne jeg slå over på P3 på fm båndet og der var fint signal. Men kunne da godt overveje at købe det sæt der som Dennis linker til. Så virker det måske meget bedre smiley men nu har eg en radio med BT og det fungere bare smiley og så kan jeg snakke i mobil lovligt under kørsel smiley

• #10   26. jan 2014 Jeg takker mange gange for jeres svar smiley Jeg skal lige tænke lidt over det, og så vender jeg tilbage, når jeg har besluttet mig.
    MP

• #11   3. feb 2014 Jeg har besluttet mig for at købe en bilradio med dab og en dab antenne til bilen. Nu skal jeg bare finde ud af hvilken:) nogle bud herinde?

• Knud H
    Knud H Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #12   4. nov 2014 Fik du købt denne og virker det ?

Kommentér på:
dab radio i bilen

Annonce